Nobeltransport Reviews 9

TrustScore 3.5 uit 5

3,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

9 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Motor transport

Moest mijn motor voor reparatie van Nijmegen naar Assen zien te krijgen. Gezocht naar een bedrijf dat het transport voor mij kon regelen kwam bij Nobel terecht heb ze gebeld werd zeer vriendelijk geholpen. Transport geboekt motor door een zeer vriendelijke chauffeur opgehaald. Heb er alle vertrouwen in dat mijn motor netjes op locatie wordt gelost.

17 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Onbetrouwbaar

Auto werd pas na 9 werkdagen na boeking afgeleverd bij de garage ipv na 5 dagen zoals op de website geadverteerd. Hierdoor kon de garage de reparatie niet op tijd uitvoeren en stond ik bij de garage (200 km verderop) voor niets en kon onverrichter zake weer naar huis. En moet volgend weekend opnieuw op en neer, kost mij een vrije dag en 50 euro aan extra kosten.

Bedrijf komt zijn verantwoordelijkheid niet na, vond dat slecht weer voldoende reden was om niet op tijd te leveren (maar 4 dagen later). Bedrijf vind het ook geen reden voor tegemoetkoming in de door mij gemaakte extra kosten.

Enige positieve is dat ze wel snel reageren op de mail. Maar verder dus af te raden tenzij het niet echt uitmaakt wanneer je auto geleverd wordt.

19 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Geen communicatie

Geen communicatie. Transport te laat geleverd. Schuld wordt op de consument afgeschoven. Aldus geen kwaliteit

16 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel. Telefonisch niet altijd bereikbaar. Maar doen zonder gedoe wat ze beloven: Efficiënt autotransport. Volgende keer zeker weer!

8 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Defecte auto conform afspraak opgehaald en afgeleverd

Na enig zoeken op het internet kwam ik voor het transport van mijn auto van Heerlen naar Nijmegen bij Nobeltransport terecht. Ik vroeg me af hoe ze dat voor de opgegeven prijs konden doen.
Het kon wel iets langer duren dan binnen 5 dagen die werd opgegeven op de site maar dit werd netjes telefonisch meegedeeld (uiteindelijk was het 6 dagen).
Er werd meegedeeld dat de auto op 6 juni in Heerlen zou worden opgehaald (er werd duidelijk vermeld dat dat nog niet wilde zeggen dat de auto direct naar Nijmegen kwam; daar zou over worden gebeld 1 uur van te voren.
Op 7 juni werd telefonisch meegedeeld dat de auto op 8 juni zou worden afgeleverd.
Er werd 1 uur van te voren gebeld op 8 juni dat de auto er aan kwam.
De chauffeur kon met zijn vracht met 8 auto's de woonwijk toch ondanks mijn bedenkingen in en de auto werd keurig afgeleverd.

7 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Na vier weken, geen idee waar onze auto is!

Na vier weken wachten geen idee waar onze auto is. En er wordt niet meer gereageerd.
Morgen ga ik een klacht indienen bij de politie!

Offerte gevraagd en aanvaard om auto te transporteren van Spanje naar België Dit zou binnen de 3 weken worden geleverd. Dit ging super vlot en op basis van de goede reviews had ik alle vertrouwen…HAD…

Steeds zelf moeten contacteren wanneer de auto zou worden opgepikt. Telkens de belofte dat ze dit zouden laten weten, wat niet gebeurde.
Na vele malen bellen en mailen een antwoord dat de auto in week drie op vrijdag of zaterdag zou geleverd worden. Beide dagen thuis gebleven maar geen auto te bespeuren. Het zou dan maandag zijn, uiteraard niets en geen bericht.
Maandag zelf gebeld. Het verhaal werd nog erger!
Ik kreeg de mededeling dat ze niet wisten waar de auto zich op dat moment bevond??? Geen idee zeiden ze maar we gaan er achteraan al moeten we iemand eigenhandig naar Spanje sturen…loze beloftes…

Drie dagen later, donderdag 22/09 geen teken van leven.
Geen bericht, geen telefoon en bovenal GEEN AUTO!

Geen antwoord op berichten, telefoon of mail…

Ik kan me in de verste verte niet inbeelden hoe men op zo’n manier aan zaken doet. Je vertrouwt een bedrijf met een opdracht. Factuur werd 100% vooraf betaald.

22 september 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Matige ervaring met Nobel

Matige ervaring met Nobel. Je sluit met hun een contract en vervolgens wordt het transport gedeeltelijk of geheel door de Belgische transporteur El Duque uitgevoerd . Mijn klassieker een Austin-Healey uit 1962 kwam beschadigd aan in Portugal. Licht gedeukte kofferklep door auto’s te dicht op elkaar te plaatsen op de oplegger en in het interieur was er het bedieningspaneel van de verwarming in tweeën gebroken. De Belgische chauffeur meldde de schade correct. De afwikkeling van de schade ging moeizaam. Ik moest me maar tot El Duque wensen. Uiteindelijk na offerte te hebben gestuurd van lokale schadehersteller mocht ik het laten maken. Betaling liet voorts op zich wachten zodat ik de auto niet mee kon krijgen. Via Nobel NL werd de Belg gemaand en volgde betaling. Het paneeltje had ik zelf besteld bij een Healey specialist. El Duque weigerde dit betalen maar Jeffrey van Nobel NL had persoonlijk beloofd dit onderdeel a €33 te vergoeden. Helaas bleef het bij mooie woorden en worden mijn telefoontjes niet meer beantwoord. Al met al matige ervaring.

13 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Geen communicatie en/of samenwerking

Opdracht ingeboekt voor een Classic Ford Mustang. Wellicht was dit mijn nieuwe transporteur maar nee, dank je wel. Chauffeur belt mij op om te zeggen dat zijn navigatie aangeeft niet te kunnen keren op de laadplaats. Ik heb gezegd dat het adres in de navigatie niet klopt en dat wij op het industrie terrein gevestigd zijn nog voor dat je de dijk oprijdt. Er rijden hier de hele dag vrachtwagens af en aan om te laden en te lossen. Ik heb de chauffeur gezegd mij even te bellen als hij Wijk bij Duurstede in rijdt zodat ik hem kan aangeven waar te zijn. Chauffeur blijft maar herhalen dat hij niet kan keren dus niet kan komen. Volledig gevangen in zijn eigen gelijk. Daarop zeg ik als je niet wilt komen (nadat ik nogmaals aangeef dat het adres in zijn navigatie niet helemaal klopt en dat hij mij even dient te bellen) dan zal ik op zoek moeten naar een andere transporteur die wel wil komen. "Dat is goed" zegt de chauffeur en de verbinding wordt verbroken. Let wel, die Mustang MOEST die middag worden opgehaald en zat ik dus met een groot probleem. Ik bel diezelfde middag 2 keer naar Nobel transport voor verder te nemen stappen maar krijg voicemail en word ook niet teruggebeld. Ik stuur `s avonds een email en daar wordt op gereageerd met " U geeft aan naar een andere transporteur op zoek te gaan" en en word vermeldt "geld terug onder aftrek van kosten vanwege een loze rit". Seriously?? Heb daarna nogmaals een email gestuurd om de zaak nogmaals te duiden maar geen reactie. Het is toch te gek voor woorden.

1 april 2022
Review zonder uitnodiging
Reviews in alle talen tonen. (9 reviews)

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer