We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They were very helpful and kind! Order arrived as expected and I'm extremely satisfied with the quality of products. I Literally have no suggestions for improvements because everything is optimized pr... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

EN: I bought these acne products. It is sooo ineffective. It looks like we are applying water to the skin. Money thrown out the window!!!! FR: J'ai achété ces produits pour mon acné.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happy with the products of Okdermo! I use Triluma for my hyperpigmentation and within 3 days I noticed improvement of my skin. Great! Be aware to start slowly and don't overdo. The Customer service o... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is the best place to find this product. This creme has really worked for me controlling my facial hair. After Vaniqua was discontinued, I'm very grateful to find Okdermo. They sell Elyn creme, wh... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Cosmeticawinkel

Geschreven door het bedrijf

OKDERMO ® | Beauty, Health, & Skin Care Online Store. Best on the market anti-aging solutions. Acne treatment creams, retinol products, vaniqa. Skin lightening and melasma treatment products. One stop store for your health needs!


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

88 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Parfait

Parfait, produits et livraison au top, suivis de livraison parfait, okdermo répond rapidement à toutes demandes, merci pour votre sérieux et réactivité.

18 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo OKDERMO.com

Antwoord van OKDERMO.com

Dear Ty, we are very pleased to know that you are one of our satisfied customers!

We look forward to serving you again!

With Warm Regards,
OKDERMO.com team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best!

Happy with the products of Okdermo! I use Triluma for my hyperpigmentation and within 3 days I noticed improvement of my skin. Great! Be aware to start slowly and don't overdo. The Customer service of Okdermo is by far one of the most friendly services I have ever experienced. Unfortunately one can't allways depend on the postal services. Without any hesitations Hanna of Customer Service resend another product, when I didn't receive my order. Thank you very much Hannah & Okdermo. Stay safe!
Kind regards, Grace

23 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Logo OKDERMO.com

Antwoord van OKDERMO.com

Dear Grace, we are very pleased to know that you are one of our satisfied customers!

We look forward to serving you again!

With Warm Regards,
OKDERMO.com team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I received excellent customer service…

I received excellent customer service from OKDERMO. My sales associate gave me all the tracking info and product information I needed. Their response time to my emails was immediate. The service representative was very kind while helping me to resolve any questions or concerns I had. Will be ordering again!!! Thank you!

22 mei 2021
Review zonder uitnodiging
Logo OKDERMO.com

Antwoord van OKDERMO.com

Dear Ambiya, we are very pleased to know that you are one of our satisfied customers!

We look forward to serving you again!

With Warm Regards,
OKDERMO.com team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5 star customer service

5 star customer service, excellent product selection all packaged and delivered as promised. Definitely ordering again from OKDERMO

19 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Logo OKDERMO.com

Antwoord van OKDERMO.com

Dear Beth, we are very pleased to know that you are one of our satisfied customers!

We look forward to serving you again!

With Warm Regards,
OKDERMO.com team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Acne products are so so bad

EN: I bought these acne products. It is sooo ineffective. It looks like we are applying water to the skin. Money thrown out the window!!!!

FR: J'ai achété ces produits pour mon acné. C'est tellement ineffiace. Les produits n'ont aucun effet on dirait qu'on s'applique de l'eau. Autant jeter l'argent par la fenêtre !!

Products/Produits:

Signatret Micro® Gel 20g/0.7oz
Brand name: Retin-A Micro Gel
Tretinoin 0.05% Microsphere

Loceryl® Nail Lacquer Kit 2.5ml/0.08fl.oz
Amorolfine 5% Anti-Fungal Nail Lacquer + Applicators

Deriva CMS® Gel 15g/0.53oz
Adapalene Micro® 0.1% + Clindamycin USP 1%

Persol Forte® Cream 30g/1.05oz
Benzoyl Peroxide 10% + Sulfur 5%

15 oktober 2020
Logo OKDERMO.com

Antwoord van OKDERMO.com

Dear ASF, thank you for your review!

Please reach us and we will help you, why you haven't reached usprior posting a review?
Thank you for your understanding

With Warm Regards,
OKDERMO.com team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible Experience

Horrible Experience. I placed an Order on November 4th, waited 6 weeks,still nothing. They made me do all the work in contacting Usps and they said my package is lost no movement since JFK airport..OKdermo never offered to refund me after waiting for so long, they just sent another package and 4 weeks later I still don't have that package either. They will not help me at all. Very poor customer service. They do not care that I've waited for 10 weeks and they don't care if I have to take a total loss on this order

REPLY TO OKDERMO'S REPLY: First of all, how dare you. I DID open a claim on Saturday January 16th. It took me a few days because the claims process needs your address and package details that I did not have because only the SELLER would have those details! That is why I asked you to start the claim, 3 times!! You would not start the claim. I have tons of email evidence of that conversation. The package was NOT SIGNED BY ME, that is literally the first thing that I emailed you I when I looked at the tracking and it said signed! Yes I told both you AND USPS that the package had my first initial and last name and that it was fraud who ever signed my name including the USPS driver. You have no idea what you're talking about. A little tip, don't accuse your customers of being suspicious when you don't know what you're talking about!

18 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo OKDERMO.com

Antwoord van OKDERMO.com

Dear Jess, thank you for your feedback left!

Due to pandemic situation delivery taking longer, sometimes parcels lost during the transport. We reshipped your order for free via the Express shipping method. The reshipped order has been delivered successfully and marked as delivered via the USPS tracking website. You said that you never signed the package but don't want to open a case with the USPS. It is quite suspicious, don't you think?

We wanted you to open a case with your local USPS post office to check who picked your parcel - but you declined our request for some unknown reasons, it is even more suspicious, because if you are right in this situation USPS would confirm that your parcel actually was delivered to someone else instead of you. But you don't want to use this chance to prove the truth.

We want to help you but it seems that what you say is not true because the parcel had been delivered and signed by you as mentioned on a parcel tracking website. Please check the package with your nearest neighbors, maybe they picked up your package and signed for you.

Please understand, we can't be responsible that someone locally picked your parcel instead of you, as you said, unfortunately.

Thank you for your understanding,
OKDERMO Team
------------------------------------------------------------------------

Reply to Jess's Reply:

We didn't know that you opened a claim, you didn't say us anything regarding this. We immediately provided you full package details and shipping address.

We can't open a case because we are not a recipient - only a recipient can open such cases. We can't post here tracking details but we emailed you the tracking link that contains the tracking information with the signature with your name and surname.

Dear Jess, for us, as a seller, the official confirmation of the delivery - is a tracking link with the delivery confirmation which we both have. We simply can't be so kind and reship everyone's orders even if they officially (according to tracking details) confirmed as delivered by the post service.

It is your local USPS post service issue, we are not responsible for that and not related to it. Kindly asking to understand that.

After the investigation please let us know and we will continue our discussion.

Thank you for your attention,
OKDERMO Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent products and great customer…

Excellent products and great customer service. Placed another order, questions answered right away, very responsive.
Highly recommend.

11 oktober 2020
Review zonder uitnodiging
Logo OKDERMO.com

Antwoord van OKDERMO.com

Thank you, Dear!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Company has changed....

I have ordered from this company over the last 2 years and never had an issue...until now.
The good: 1. clear updates on shipping status and delivery date (to US is about 4 weeks) and 2. when available, brand name product with long expiration dates. 3. they respond to emails promptly (although they do not address any issues).
The BAD: 1. they no longer accept credit card payment. You must pay via a direct transfer of immediate funds to them through your bank or credit card.
2. if you order Brand name and they are out of stock, they automatically ship you Generic without contacting you first. This is not stated anywhere on their website.
3. they do not offer a refund for the difference that you paid between the more expensive Brand name and the less expensive Generic name.
4. if you do not want to keep the substitute product (that you did not order), you must pay for return shipping and then they will send you a discount code for future orders.
**UPDATE**
I see that OKDERMO posted a response to my review. Let me make a couple of corrections to their response and then I will address what they offered. First, they stated that I did not address that I wanted a refund for the "substituted" product. This is not true. In my email to them, I stated everything that I stated above in my review as well as letting them know that I could not use their "substitute" product and wanted to return it to them for a refund. Second, it was stated that they reached out to me and I "stayed silent". It is true that they sent me an email right after I posted my original review here, asking me for my banking info so that they could refund me for the generic product. I did not see their email until the next day, when I immediately responded and gave them the requested info. They also asked me if I would revise my review. I have received my refund for the 2 products that I had not ordered. It is unfortunate that it took me having to leave my review here to have them offer the refund. I have upgraded from 1 star to 2 stars. FYI, they told me that the J&J/Janssen Retin A was discontinued by the manufacturer and may never be available again, yet they are still offering it for sale on their website.

25 september 2020
Review zonder uitnodiging
Logo OKDERMO.com

Antwoord van OKDERMO.com

Dear CC, thank you for your review left!

We are happy to refund you the difference between more expensive brand and the less expensive one without issues, but you haven't asked about that in your request.

It is our issue that we haven't reached you out first prior to dispatch so we offered a refund - you are stay silent, unfortunately.

If you really want to solve your issue just reach us and we will help you out immediately,

Thank you once again!
OKDERMO Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Had to pay € 20 for customs duties to…

Had to pay € 20 for customs duties to Austria. This is not mentioned anywhere on theire web site. Be careful! Will not order again!

22 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Logo OKDERMO.com

Antwoord van OKDERMO.com

Dear MG, thank you for your review!
We are so sorry you faced import duties, but it is mainly a question to your country's customs. Kindly check the Shipping policy you agreed during the order placement.
With Warm Regards,
OKDERMO.com team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This was exactly what I wanted

This was exactly what I wanted. It’s very difficult to find tretinoin where I live, so I’m very grateful I discovered this website. My order took a while to come because of COVID restrictions, but they delivered as soon as was possible. I would absolutely recommend and will be a returning customer. Im very happy with my order, thank you so much!

5 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Logo OKDERMO.com

Antwoord van OKDERMO.com

Thank you for writing this review. We are pleased to know that you are one of our satisfied customers. We look forward to serving you again!

With Warm Regards,
OKDERMO.com team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products and excellent customer…

Great products and excellent customer service. Will return!

19 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo OKDERMO.com

Antwoord van OKDERMO.com

Thank you, dear Julian, for writing this review. We are pleased to know that you are one of our satisfied customers. We look forward to serving you again!

With Warm Regards,
OKDERMO.com team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve purchased more than once. Loyal customer!

I’ve purchased more than once due to their great customer service, secure ordering, and timely shipping and processing. So far, my experience has been great!

21 april 2020
Review zonder uitnodiging
Logo OKDERMO.com

Antwoord van OKDERMO.com

Dear Gricelda, our team appreciate your positive feedback about our products and service.

We always try to deliver the best that our customer deserves. We look forward to your continued support and patronage. Happy to have such a customer like you!

With Best Regards,
okdermo.com team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Before I ordered from Okdermo

Before I ordered from Okdermo, I had a lot of questions about the product I wanted. They responded almost immediately, even adviced me very well about the best choice for me. They were absolutely helpful in everything: whether in was the payment option or package delivery (as I´ve had some problems in my country with Customs Office but but they found a way to deliver the package to me) Their customer service is simply second to none. And the product is genuine.I am very satisfied.I will definitely recommend them to everyone and order from them again, no doubt about that. Thank you so much Okdermo 🙂

15 november 2019
Review zonder uitnodiging
Logo OKDERMO.com

Antwoord van OKDERMO.com

Dear Renata, our team appreciate your positive feedback about our products and service.

We always try to deliver the best that our customer deserves. We look forward to your continued support and patronage. Happy to have such a customer like you!

With Best Regards,
okdermo.com team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m more than grateful to use this…

I’m more than grateful to use this product and results are incredible. Quick delivery and response

5 november 2019
Review zonder uitnodiging
Logo OKDERMO.com

Antwoord van OKDERMO.com

Thank you, dear Abdulaziz, for writing the review. We are pleased to know that you are one of our satisfied customers. We look forward to serving you again!
With Best Regards,
OKDERMO.com team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Problem free

My order came quickly with no problems. Product seems legitimate.

31 oktober 2019
Review zonder uitnodiging
Logo OKDERMO.com

Antwoord van OKDERMO.com

Thank you, dear customer, for writing this review!

We are pleased to know that you are one of our satisfied customers. We look forward to serving you again!

Warmest Regards,
OKDERMO.com Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Order took a little bit of time to…

Order took a little bit of time to arrive because i am in africa, and they are sent by local post. The costumer service though is the best i have dealt with fo far, and the products are fantastic. I definitely recommend.

27 september 2019
Review zonder uitnodiging
Logo OKDERMO.com

Antwoord van OKDERMO.com

Thank you, dear Ghenwa, for writing this review. We are pleased to know that you are one of our satisfied customers. Will improve our service to achieve 5 stars from you. We look forward to serving you again! Best Regards, OKDERMO.com team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good communication

Very good communication. Order arrived on time. I was worried as it was from overseas, but everything was fine. Will order again.

14 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo OKDERMO.com

Antwoord van OKDERMO.com

Thank you, dear Satch, for writing the review. We are pleased to know that you are one of our satisfied customers. We look forward to serving you again. Best Regards, OKDERMO.com team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Despite customs issues

Despite customs issues, solution-oriented and fast support.

good job hanna

8 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo OKDERMO.com

Antwoord van OKDERMO.com

Thank you for the review and for giving us this wonderful opportunity to serve you. We look forward to serving you again in the future. Best Regards, okdermo.com team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

not a fan

Been trying to buy for about a week now both times it was rejected because they didn’t accept my form of payment which is ok but I don’t want to pay with bitcoins because I know a lot of people that were scammed through it and I don’t trust it. I tried to use western union but I don’t know how to use it and the customer service of okdermo sucks and are very rude

30 juli 2019
Review zonder uitnodiging
Logo OKDERMO.com

Antwoord van OKDERMO.com

Dear Sally, thank you for your feedback left!

We really tried our best to offer you as many payment method alternatives as possible. If your payment method was declined, or if you do not trust us and do not trust reviews on the independent feedback platforms like this, then we suppose it is not a reason to left us a 1-star review.

We totally understand you, but it is better to solve that case privately, contact us and we definitely find a way to make your order placed.

Thank you once again for understanding and patience.
Best Regards,
okdermo.com team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer