We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been using Origani products since July 2026 and my skin looks much better. Thanks Roberto for recommending me the best products for my skin. Highly recommended

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve tried Origani skincare products before and I absolutely loved them! ✨ The products made my skin feel incredibly smooth, soft, and well cared for. I really noticed a difference in the texture of m... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sales tactics are extremely predatory, avoid going near this place at all costs!! At Erina Fair they manipulate you in by forcing samples in your hands and constantly try to upsell. Overpriced and ve... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My skin very sensitive and since I met Roberto at Origani my skin got so much better. Thank you so much mate, amazing service and knowledge

Bedrijfsgegevens

  1. Cosmetica groothandelaar
  2. ook in
  3. Cosmeticabranche

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

At Origani we believe in beautiful, natural skin. We know that powerfully effective products can be harnessed from nature. We’re committed to sourcing and preserving the best the natural world has to offer and in turn ensuring that the natural world is...


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

164 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(164)

53 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was pulled into the shop in Queen St…

I was pulled into the shop in Queen St (Auckland) by a pushy sales rep (Daniella). She tried selling me products but as did not need any skincare at the time, I did not buy anything. She then offered me a complimentary facial which I agreed to. The facial was scheduled for a different date and Daniella was not in the shop. I had a very basic facial (about 30 mins) and they told me it would be $500. I told them that I would not be paying anything as it was supposed to be free of charge. The sales rep got very angry. He made me feel uncomfortable and humiliated. This is such a scam. I am thinking about reporting them to the NZ Commerce Commission.

23 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Origani

Antwoord van Origani

Hi Elena, thanks for your review. We are extremely sorry to read this and hear about your experience.
First of all, please know that we in no way condone this kind of behavior in any way whatsoever. We aim to provide not only quality products, but quality and helpful customer care, so are sincerely disappointed and sorry that you were not shown this.
We will certainly be following this up and doing everything we can to ensure that this type of behavior does not happen again. Thank you for your feedback and we can assure you that we will be taking this very seriously and will address it with all team members.
Again, we would like to sincerely apologize for your experience and hope that we can improve your impression of us in the near future.
Kindest regards,
Origani

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality products

I love Origani products, makes my skin feels so good 😍 amazing customer service provided, I’ll definitely shop again

22 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Origani

Antwoord van Origani

Thank you for the compliment. Hope you enjoy our shopping experience with us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

So disappointed and feel cheated

So disappointed and feel
Cheated.
Tried the night cream and now I'm here doing a review. It smells bad. Thick and sticky not at all what i expected. Smells like mild burnt plastic expiry date is 2024. When i was massaging on my face it suddenly felt grainy and started crumbling - drying up in surface of my face instead of being absorbed.
I spent 8,000 pesos to treat myself and splurged. This is what i get.

23 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Origani

Antwoord van Origani

Hi Anna, thanks for your review. We are sorry to hear that you are not happy with the results of the products you have purchased. We take great pride in our Australian-made formulations and we will be forwarding your feedback to our Product Development Department for their records. If you wish to get in contact with us to discuss this further please don’t hesitate to email our customer service team via service@origani.com.au. We hope this helps. Kindest regards, Origani.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rude and pushy sales person

Rude and pushy sales person who wouldn’t even let me walk past without forcing me to come over and look at the products. Do not walk over because you will never leave. She forced me into looking at all these products and offering me these deals. They were still way overpriced. She made me feel extremely anxious and when I said no multiple times she wouldn’t let me leave and kept forcing products in my face. I do not recommend even walking near this shop they will pull you in and won’t let you leave unless you buy something. Extremely unhappy with the service and this brand. I will not be coming again.

21 april 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Origani

Antwoord van Origani

Hi Grace, thanks for your review. We are extremely sorry to read this and hear about your experience.
First of all, please know that we in no way condone this kind of behavior in any way whatsoever. We aim to provide not only quality products, but quality and helpful customer care, so are sincerely disappointed and sorry that you were not shown this.
We will certainly be following this up and doing everything we can to ensure that this type of behavior does not happen again. Thank you for your feedback and we can assure you that we will be taking this very seriously and will address it with all team members.
Again, we would like to sincerely apologize for your experience and hope that we can improve your impression of us in the near future.
Kindest regards,
Origani

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have Loved the Manuka Honey Peel since day 1

I have Loved the Manuka Honey Peel since the first day I used it. Very gentle and soothing but really does a good job exfoliating your skin and getting rid of all the dead cells and dirt. It improved my skin texture and my make up goes on and off much easier than ever.

21 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Origani

Antwoord van Origani

Thank you for loving our Manuka Honey Peel :>

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was very skeptical at first but glad I stuck with it

I was very skeptical at first but after a month of using I can finally say the deep wrinkle treatment works wonders. My face looks so much smoother and I feel so much better after using!

9 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Origani

Antwoord van Origani

Hi Lian, thank you for this lovely feedback. Please keep supporting and loving Origani :>

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really impressed with the Dermassure cleanser

Really impressed with the Dermassure facial cleanser. I used to use cetaphil but I received this as a gift and have never gone back. It has become my main cleanser in my skincare regimen. Really works well for my skin, cleaning it but most importantly not drying it out.

9 februari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Origani

Antwoord van Origani

Thank you for loving our Dermassure. Please keep supporting Origani.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The gardens mall outlet has the best…

The gardens mall outlet has the best service. I get my facials done there with Sya and Stephy every month and so far have been quite satisfied with them. I also referred my friends to go there after CNY.

3 februari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They are really pushy to the point you…

They are really pushy to the point you can't exit the store without buying a product it is too pricey. SCAMMERS i went there for ems but the first thing they do is to discuss the product as if they won't cater my ems without buying the product

12 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Origani

Antwoord van Origani

Hi Lhara,

We are extremely sorry to read this and hear about your experience.

First of all, please know that we in no way condone this kind of behavior in any way whatsoever. We aim to provide not only quality products, but quality and helpful customer care, so are sincerely disappointed and sorry that you were not shown this.

We will certainly be following this up and doing everything we can to ensure that this type of behavior does not happen again. Thank you for your feedback and I can assure you that we will be taking this very seriously and will address it with all team members.

Again, we would like to sincerely apologize for your experience and hope that we can improve your impression of us in the near future.

Kindest regards,
Origani

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Origani has become my favorite brand

Origani has really become my favorite skincare brand in these past 6 months. I have been ordering from them online and always receive it very fast.

7 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Origani

Antwoord van Origani

Thank you so much for the love :> please keep supporting Origani. Kindest regards.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

great detox facial treatment

I went in for a detox facial treatment. The room was very nice and clean and my skin felt so smooth and clean after the treatment. The beautician was also so friendly! We talked alot about skin issues i have been having and what products would best help me. Thank you so much for the advice!

6 december 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Origani

Antwoord van Origani

Hi Delima, you're welcome. Thank you for loving Origani's service.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Evil as hell

Only walked past the store with 0 intention in going inside, had one of the workers lure me in then had about 2 of them forcing products in my face, and wouldn’t take no for an answer. My poor self becoming overly anxious feeling like I couldn’t escape without purchasing something, because they kept forcing “nice offers” down my throat, I ended up purchasing a scrub that was offered 50% off. Few minutes go by and I decide to stand my ground and give it back, only to have them say they don’t have to refund me the product, so pretty much a “no refund” policy which 1. I was not told before purchasing, and 2. “No refund” policies are illegal. To think this company has also harassed so many other poor customers on these reviews, how are you guys still running I have 0 clue. But what I do know is that you guys are just one big filthy scam who manipulates soft people to buy your overpriced products, unbelievably embarrassing.

30 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Origani

Antwoord van Origani

Hi Parisisobel,

Thank you for your feedback and we sincerely apologise for the unwanted experience you have had in one of our stores with your purchase and the service. This is not the experience we want our customers to have, whether it be in store or with a product and we value feedback of all types whether it be positive or negative.

If you wish to discuss this further with our team please feel free to contact the head office customer service on service@origani.com.au

Kindest, Origani Family x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The soaps are the best

The soaps are the best, so happy to have the manuka honey soap back in KL! I always buy at BSC.

27 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Origani

Antwoord van Origani

It's our honor to have you love our hero product. Enjoy them and have a good day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't believe these Scammers!!!

Don't believe these Scammers!!!! They are very deceptive and pushy!! If u see these ppl approach you push them away and run far far away from them! They know how to BS you and manipulate you. If you don't want your life to be destroyed run far far away from them!!!

11 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Origani

Antwoord van Origani

Hi Luv Mai Lashes,

Thank you for your feedback and we sincerely apologize for the unwanted experience you have had in one of our stores with your purchase and the service. This is not the experience we want our customers to have, whether it be in store or with a product and we value feedback of all types whether it be positive or negative.

If you wish to discuss this further with our team please feel free to contact the head office customer service on service@origani.com.au

Kindest, Origani Family x

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAMMERS AND LIERS

SCAMMERS AND LIERS. What a con. I bought a PerfectoX apparently valued at $11,500. I told the salesman that I wanted to do some research on it first and he said to take it home and try it. There was a full refund, no questiones asked if returned within 30 days. He even showed me to policy on the internet. He said "the best way to research it was to take it home and try it." As I was at a shop I figured there was no postage and handling so I did and IT DID NOT WORK..A COMPLETE WASTE OF TIME AND MONEY. So I took it back to the shop and even though the reciept said "In store refund" I was told to contact an email address. When they got back to me the conditions had changed now there was a 50% restocking fee. LIES AND SCAMS.

3 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Origani

Antwoord van Origani

Hi Fay,

Thank you for your feedback and we sincerely apologise for the unwanted experience you have had in one of our stores with your purchase and the service. This is not the experience we want our customers to have, whether it be in store or with a product and we value feedback of all types whether it be positive or negative.

If you wish to discuss this further with our team please feel free to contact the head office customer service on service@origani.com.au

Kindest, Origani Family x

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Thanks Ms May

Thanks Ms May, the body lotion is delightful but I have a dry skin and scars around due to my sensitive skin so maybe can’t cure the scar but I like it smooth when I had applied to my hand. Thanks Ms May !

23 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you Ms Cecille for the…

Thank you Ms Cecille for the opportunity to test out the Origani God’s Nectar Night Cream. The product is very soft and makes your skin smooth the next day. I have no problem using it eventho my skin is quite sensitive.

21 juni 2021
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer