Wat een prachtige appartementen
Wat een prachtige appartementen! Schoon, mooi ingericht, super keuken, fijn sleutelsysteem. Perfecte parking. Kortom geweldig! De ligging is heel centraal en maar 10 minuutjes lopen van Centraal Station Den Haag. Bos aan de achterkant voor wandelen en sporten, boodschappen om de hoek en gezellige restaurantjes en cafes op loopafstand! Superfijne klantenservice van Chloe en Laura

