App'en opkræver gerne betaling for parkering i Kødbyen selv om man blot skal bruge P-skive der! Området markeres fejlagtigt som grøn zone. Viste omvendt 0 kr betaling i blå zone et par gader v... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
App'en opkræver gerne betaling for parkering i Kødbyen selv om man blot skal bruge P-skive der! Området markeres fejlagtigt som grøn zone. Viste omvendt 0 kr betaling i blå zone et par gader v... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
There was a technical problem with the app, which eventually resulted in me getting a fine in Copenhagen. When I took the matter to the ParkMan's team, they were very quick to respond, acknowledge the... Toon meer
It's unfortunate that they don't accept payment by Dankort when operating in Denmark (when all other parking companies do). The support was OK though in the end 👍 PS "Dankort er et nationalt debet... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Læs her og og bliv advaret! Vi parkerede og brugte ParkMans og GPS'ens lokation, som vi plejede på ydre Nørrebro. Det undrede os da vi alligevel fik en parkeringsbøde. Det viste sig så, at vi havde be... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
ParkMan er det hurtigst voksende parkerings fællesskab. Slut dig til fællesskabet af andre bilister, parkeringsselskaber og byer som deler information for at gøre byerne lettere tilgængelige og mere attraktive. ParkMan blev etableret som et redskab for at skabe bedre kommunikation mellem parkeringsvirksomheder, kommuner og motorister, og derved skabe et sundere forhold hinanden imellem. Ved at levere parkerings information til motorister i realtid, kan private parkeringsudbydere, og kommuner starte en mindre revolution i forhold til at forbedre trafikadministrationen, og gøre byerne mere fremkommelige og fornøjelige.
Jyllingevej 64C, 2720, Vanløse, Denemarken
Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews
Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 56% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 1 maand
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Antwoord van ParkMan

Antwoord van ParkMan
20min. 45sek. Er nu blevet brugt på at høre den samme automatiske vente-meddelelse for til sidst at blive mødt med en ny stemme, som blot informerer om, at der nu bliver lagt på.
Det er simpelthen for amatør-agtigt at drive virksomhed på denne måde.
ParkMan er kun ude på at trætte flok i en sådan grad, at man blot bukker under og betaler.
Appen vil blive slettet omgående, og jeg anbefaler alle andre at gøre det samme!
Svar til ParkMan:
Jeg har ringet indenfor åbningstid kl. 14.37. Og ja, I har besvaret min forrige anmeldelse af jer på Trustpilot, men det er ikke ensbetydende med, at alle spørgsmål og undren til jeres system og forretningsgang er besvaret..

Antwoord van ParkMan
[Reply back to ParkMan 25 Sept. I did not get ANY messages, calls or letters from you to myself. So either you contacted the wrong number or didn't reach out at all. The first time I heard from this is after you already turned it over to Intrum and they are asking for more fees. I would have had no problem sorting this out if you would have reached me earlier, instead of already turning it over to a collection agency.
My 1 star rating still stands. Even despite paying the bill when I literally just got to hear about it less than a week ago, there are more fees being added. I don't like this unfair treatment and thus my review]
They had a promotion campaign where I would have 100 Dkk free parking which I thought was quite cool at first. I did one small parking of about 5 Dkk and another parking of about 44 Dkk.
Months later, I found out they were trying to pull the money out of my credit card which was denied. Instead of reaching out to me to clarify the matter, they sent it over to Intrim to collect the payment and sent the invoice directly to the owner of the car. It was about to go to Inkasso and not once did they reach out to me.
This is a dishonest or minimally misleading campaign of providing free credit, which in fact they do not provide and they make it seem like you get to try them for free, but they end up charging you anyways.
What they don't make clear in their promotional campaign, is only the first parking you do is free. Anything else (even if it looks like you still have credit) they will charge your card.
Will never user ParkMan again, you ca be rest assured of that!
Update: See below from ParkMan and my response to them. This should allow you to come to your own conclusion on this service:
Dear Andreas,
I received no text messages from you or ParkMan, otherwise I would have replied.
I normally don’t give negative reviews, this can be seen on my trust pilot account, unless its warranted.
Minimally your promotional campaign can not be so misleading. In fact, I now read other reviews from others who had the same experience like me.
I would have not done the second parking if it did not show me that I still had credit in the app. So if you have a campaign, it should be honest and not misleading.
Regards,
Kevin
PS: I can also put both of our conversations to the review, so that customers reading it can make their own conclusion.
From: ParkMan
Sent: Friday, 22 September 2023 10.25
To: Kevinm
Subject: Re: Attached re Invoice ID: 18662775
Andreas (ParkMan)
Sep 22, 2023, 11:25 GMT+3
Hi Kevin,
You are more than welcome to review us on TrustPilot, but we will of course reply with the facts which are :
1. You didnt read the terms of the discount you used.
2. Ignored the texts we sent you reminding you to pay
Best regards,
Andreas
Customer Care Manager | ParkMan

Antwoord van ParkMan

Antwoord van ParkMan
Parkman valgte at refundere for fejlagtig parkering i Q park område, selvom bilen fysisk holdt/var parkeret 2-300 meter fra Q park område/betalingszone. Q park ville ikke refundere beløbet.
Altså positiv oplevelse med Parkman (IKKE med Q park).

Antwoord van ParkMan

Antwoord van ParkMan
app’en er gratis 🤫
Men hver gang man betale ekstra 20% service fees efter parkerings total pris-nogen gange (50 % fees )hvis du har parkeret kun lidt. 👍

Antwoord van ParkMan
Great Customer Service!
Prompt action from customer service team, is the best experience you can get.

Antwoord van ParkMan
Jeg sætter pris på hvor brugervenlig app’en er og det forbliver min fortrukne parkerings app! Udover det, får man altid en super fin behandling, når man er i kontakt med deres kundeservice.

Antwoord van ParkMan
Ny bruger af Parkman. Fin app og alt fungerer godt.

Antwoord van ParkMan
Da jeg fandt ud af at parkeringsområdet var forkert oprettet i app'en, kontaktede jeg Kundeservice og gjorde dem opmærksom på fejlen, der omgående blev rettet. Virkelig fin service.

Antwoord van ParkMan
Efter at have brugt ParkMan har jeg fået en bøde, nok om det, jeg er glad for ParkMan. Det er kontakten til support hos ParkMan jeg gerne vil fremhæve. Simon du er et meget behageligt menneske at tale med. Jeg oplevede vores samtale som venlig, kompetent men alligevel bestemt.

Antwoord van ParkMan
Har brugt Parkman i 2 år problemfrit.
Pludselig modtager jeg 2 parkeringsafgifter fra Q-park, grundet systemfejl.
Andreas fra Parkman hjælper mig med kontakten til Q-park og hjælper med at annullere parkingsafgifterne samme dag.

Antwoord van ParkMan
Lokker med 100 kr rabat ved tilmelding og oprettelse af app. Denne rabat får man aldrig og såkaldt kundeservice svarer heller ikke på e-mails. I øvrigt er appen dum og man kommer til at lave fejl de første gange
Mvh John Pedersen

Antwoord van ParkMan
Parkmans app en er fuldstændig håbløs og jeg forstår ikke at Aarhus Kommune vil samarbejde med dem. Jeg falder for fristelsen om 100 kr gratis parkering og downloader appen. Starter appen og tror alting er fint. Kommer tilbage til bilen og har fået en afgift.
Appen foreslår åbenbart selv 4 timer, men det er uklart hvordan det ændres og 4 timer er tiden man kan holde gratis med el bil i Århus.
Hvis man vil forlænge sin parkering er det ikke muligt undtagen hvis man stopper igangværende parkering og starter en ny. Men det er problematisk hvis man ikke er i nærheden af bil.
Som det fremgår: Fuldstændig håbløs og ubruger venlig app som hurtig får 100 kroners velkomstbonus byttet til en parkeringsafgift.

Antwoord van ParkMan
Ok app men priser er umulige at finde på hjemmeside og godt gemt væk i appen. Det kan jeg godt forstå, da I engang slog jer op på at være billigste parkeringsapp. Det er I så sandelig ikke længere. EasyPark er endda billigere, da jeg sammenlignede en Odden færgehavn parkering mellem de to apps efter at have tabt kæben over gebyret på sidste parkering - tæt på 20%. Jeg synes I skjuler jeres gebyr lidt for godt. Kan kun finde en gammel artikel på jeres side som ikke passer mere. Ikke godt nok.

Antwoord van ParkMan
Svært ved at forstå kunden og trækker tiden - uden løsning.

Antwoord van ParkMan
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.