Photo AI Studio Reviews 

126
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great platform. It takes authentic pics or scans your face and creates the perfect pose with the perfect lighting in any style you can imagine.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Not only is this product horrible. If you request a refund with ALL requirements fulfilled they will lead you on until 3 days have past or payment has processed then ghost you. Ive never had such ho... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

30 Fotos bezahlt. 95% davon nicht verwertbar. Leider einfach schlecht. Als Vorlage habe ich Profi-Bilder genommen. Also kein verwackeltes Selfie. Geld zurück - gilt nur innerhalb von 3... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This has been a very exciting journey for me with Photo AI Studio. I have been able to generate some nice shots of myself and my artists. I'm not sure I will keep a subscription because I wouldn't nee... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Fotostudio
  2. ook in
  3. Fotobureau
  4. Fotograaf
  5. Fotografieservice

Geschreven door het bedrijf

Headshots with Photo AI Studio | Photos with AI Dive into the realm of photography with Photo AI Studio cutting-edge AI image generator. Take a close selfie and instantly generate hundreds of images. ONLY 1 photo needed.Join thousands of happy customers and get your next profile photo today


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

126 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(126)

54 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great platform

Great platform. It takes authentic pics or scans your face and creates the perfect pose with the perfect lighting in any style you can imagine.

16 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Genial

Genial, para restaurar fotos, de momento solo lo he utilizado para esa función

6 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam - STAY AWAY

If I could give zero stars, I would. I’m extremely disappointed with my experience and would appreciate a prompt response from the company to resolve this.

I signed up specifically to try the 3-day free trial, but received zero credits upon signing up, so I was unable to use the service as advertised. That same day, I attempted to cancel my subscription/account but could not find an option to do so. When I logged into my account, it actually indicated that I did not have an active subscription.

To make sure there was no misunderstanding, I also contacted the company by email and through the chat feature to request confirmation that my account subscription had been canceled. Unfortunately, I received no response. Despite all of this, I was charged today.

I would like the company to please explain why I was charged when my account showed no active subscription and I had already attempted to cancel, and I am requesting a full refund of this charge. I would also appreciate written confirmation that my account and any associated subscription have been fully canceled so that I will not be charged again.

I hope the company will address this promptly. At this point, the lack of response and unexpected charge have been extremely concerning.

23 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Photo AI Studio

Antwoord van Photo AI Studio

Hi Monique,

Thank you for taking the time to write this, and I'm sorry for the experience. You did nothing wrong here, and I want to explain exactly what happened.

When you started the trial, Apple Pay passed us your Yahoo address, so that's where your trial (and the credits) went. A few seconds later you signed in with Google, which created a second account under your Gmail address, and that account was empty: no credits, no subscription, and nothing to cancel. Everything you saw was correct for the account you were looking at, which is exactly why it made no sense. Your chat messages did reach us, but too late, and I'm sorry we didn't get back to you before the trial converted.

Here is where things stand:
• The $19 charge has been reversed in full, and the subscription is cancelled. You will not be charged again.
• We've changed the sign-in page after checkout so it now tells you which email the purchase is linked to.
• Chat escalations now go straight to a human inbox.

If you'd still like to try the photos, email me at contact@photoaistudio.com and I'll set them up on the account you actually use, on us. And if this resolves things for you, I'd be grateful if you'd consider updating the review.

Carlos
Founder, PhotoAIStudio

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Die Firma hat auf meine Bitte reagiert, meine Stornierung wurde akzeptiert und mein Geld wurde rückbezahlt. Vielen Dank

I signed up for this service by mistake and immediately canceled and requested a refund within the legal 14 day EU period without using the service. The support refused my refund and tried to force "bonus credits" on me instead. They even blocked my bank's chargeback request. This Company completely ignores European consumer protection lows. Total subscription trap. Avoid all costs!

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Photo AI Studio

Antwoord van Photo AI Studio

Hello Ilse,

You're right, and I'm sorry. You cancelled and requested a refund the same day you subscribed, and that should have been approved without any back and forth.

We have now refunded your payment in full and cancelled the subscription. Depending on your bank it can take a few business days to appear.

If anything does not look right, please email me directly at contact@photoaistudio.com and I will take care of it personally.

Carlos, Photo AI Studio

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pls don't trust the reviews for this…

Pls don't trust the reviews for this business. They are offering credits for 5 star reviews. I fell into the trap and paid for it and the AI is quite stupid and frustrating. It gets very confused with reference images and does not follow instructions well when it's more than one instruction at a time. It's not worth your money.

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Photo AI Studio

Antwoord van Photo AI Studio

Hello Nadine,

Thank you for the honest feedback, and I'm sorry the results were frustrating. Complex multi-step edits are something we're still improving, and one change per generation usually works much better in the meantime.

If you'd like a hand with a specific image, email me at contact@photoaistudio.com and I'll help you personally.

Carlos, Photo AI Studio

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible customer service/charged without any service

I was not able login and sent an email to cancel the trial.
They confirmed that there was a technical issue and they will take care of the trial/billing.
Instead of cancelling the trial, they charged me. I wrote several emails to get the refund, but they ghosted me. What a horrible service.

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Photo AI Studio

Antwoord van Photo AI Studio

Hi Robert,

You're right, and I'm sorry. Your emails never reached a person due to a problem on our side, which is why you didn't get an answer before the trial converted.

I've refunded the $39 in full today (it should appear on your statement within 5–10 business days), and your subscription is cancelled, so nothing further will be charged. The support issue has been fixed.

If this resolves things for you, I'd be grateful if you'd consider updating your review.

Carlos
Founder, PhotoAIStudio

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Creo que se desperdician demasiados…

I think too many purchase points are wasted because the AI often fails to accurately match or preserve the features of the provided image. It takes several attempts to achieve a reasonable result, which becomes expensive very quickly.

In my experience, the previous version produced much better final results and was more consistent. I hope future updates improve image accuracy so users don’t have to spend so many points just to get an acceptable outcome.

6 juli 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wanted to try Photo AI Studio

I wanted to try Photo AI Studio, so uploaded a free face swap. It took three days to get through the queue, then said it couldn't connect to the server. I reported the problem to the chatbot and it cheerfully said that I should try again. What a lousy app!

10 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Photo AI Studio

Antwoord van Photo AI Studio

Hi, sorry about that. The three day wait followed by a connection error is a bug on our end, not anything you did. Reply with the username or email you signed up with and we'll add credits to your account so you can try again, and we'll look into what caused the failure.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They promise free credits with signing…

They promise free credits with signing up, then give you no free credits, then it's super hard to cancel you account. It's pretty much a scam.

25 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Photo AI Studio

Antwoord van Photo AI Studio

Hi, sorry about that. The three day wait followed by a connection error is a bug on our end, not anything you did. Reply with the username or email you signed up with and we'll add credits to your account so you can try again, and we'll look into what caused the failure.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer