Bonsai gekocht na 2 maanden helemaal…
Bonsai gekocht na 2 maanden helemaal kaal; volledig volgens beschrijving verzorgd.
Vanmiddag voor de 4de keer terug geweest om tot een oplossing te komen.
Dhr. die heel voorkomend kan zijn, ontstak in een enorme woede.
Tegoed bon die de helft van de waarde van de bonsai was werd mij op een ordinaire manier aangeboden. Hier was ik t niet mee eens!!!!
Tegoedbon werd hierna verscheurd door dhr.
Uw houding bevalt me niet werd mij gezegd, terwijl dhr liep te schreeuwen en tieren!
Ikzelf werk in de psychiatrie, tip voor dhr.ga in retraite.
Marjan





