Branded Sports  Reviews 

367
•
TrustScore 2 uit 5

2,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Appalling customer service. Provides misleading information. Substandard quality garments. Extremely overpriced. Provided invalid returns information. China based company but uses third party UK deliv... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Due to a misunderstanding between us the product I wanted was not available so they sent out something very similar, ordinarily it would have been acceptable but I already had this one. A couple of... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered an under armour top in June said 3-5 working day delivery. Still not received order sent 4 emails 1 voicemail as don’t answer phone. Only had 1 email reply back this top was a present whic... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely disgusting, have emailed 5 times as order of 18th July, order no. 15923 has still not arrived 😡 no one answers emails and paid for 3 day delivery. No telephone contact! Will be sourcing he... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Sportkledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

Manufacturer of sports wear in the UK


Contactgegevens

2,2

Slecht

TrustScore 2 uit 5

367 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,2

Alle reviews

(367)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

i would highly recommend not using this…

i would highly recommend not using this company
Used them twice both with issues regarding wrong product and receiving a refund

I have been waiting since 4 December for a jacket which was then delivered January and was wrong size sent straight back recorded delivery i have sent pictures of delivery still not received refund
customer services are rude really poor compant

2 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Branded Sports

Antwoord van Branded Sports

Good Afternoon Vicki,

Thank you for taking the time to leave us this review.

I am sorry to hear that it took longer than expected for a refund!

If you would like any further assistance with this please email us at primocustomerservices@ gmail.com . Please include your review reference in the email subject and your order number, full name and billing address including postcode in the body of your email so we can investigate this as quickly as possible for you.

Regards,

Harrison,

PRIMO SPORTS UK

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Can’t fault them!

Very pleasant experience with this company, order arrived very quickly and had full tracking. The customer service I received was also brilliant. These guys would do anything for you.

16 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Branded Sports

Antwoord van Branded Sports

Thank You Harry!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

FAKE GOODS

Sold me fake trainers, slow response and when did respond very bad attitude. Still waiting on refund a month later when goods were sent back upon discovering they were knock offs. Terrible company.

8 december 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

FRAUDULENT COMPANY

“Won” a competition on their Instagram page, 2 tickets for the Manchester derby which never existed, turns out the boy who runs this company is a compulsive liar and left 2 of my mates standing outside old Trafford after a 3 hour trip down there with no tickets and ignored his phone then said after the game tried to phone me countless times (another lie). Avoid anything to do with this muppet and his shady business.

14 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolute top quality from harrison…

Absolute top quality from harrison again. The Jacket i ordered was out of stock but he managed to sort me one and get it sent out. Great store, great communication and a true man to his word. Thanks again 💪🏼

6 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Branded Sports

Antwoord van Branded Sports

Thank you 👍

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Untrustworthy

Untrustworthy. I ordered Onrunning trainers for Christmas present on 24/11. Chased up several times but was told there were issues with deliveries. On 22/12 got told they had been lost in transit and I would get a refund. Finally got the refund on 04/01.

7 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Branded Sports

Antwoord van Branded Sports

Good Afternoon Mike,

Thank you for taking the time to leave us this review.

I am sorry to hear that it took longer than expected for a refund!

If you would like any further assistance with this please email us at primocustomerservices@gmail.com . Please include your review reference in the email subject and your order number, full name and billing address including postcode in the body of your email so we can investigate this as quickly as possible for you.

Regards,

Harrison,

PRIMO SPORTS UK

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

THIS COMPANY STOLE £615 FROM ME

I ordered £615 worth of goods and never received anything or a refund. I placed this order in September 2022, there was no attempt to ship the order. Once I contacted support they claimed to be looking into it but still haven’t bothered to resolve it. This is theft and I DO NOT recommend this company.

13 september 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ordered trainers as a Christmas present…

Ordered trainers as a Christmas present on 28th November, initially 3-5 working days delivery…. Still not received! Order #9653

28 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Branded Sports

Antwoord van Branded Sports

Good Afternoon Sarah,

Thank you for taking the time to leave us this review.

I am sorry to hear that it took longer than expected to receive your order!

If you would like any further assistance with this please email us at primocustomerservices@ gmail.com . Please include your review reference in the email subject and your order number, full name and billing address including postcode in the body of your email so we can investigate this as quickly as possible for you.

Regards,

Harrison,

PRIMO SPORTS UK

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

order placed 6 december now on 21 and…

order placed 6 december now on 21 and sill waiting for 2 items, ordered 6 items that all come separatley and delivery far too long

6 december 2022
Logo Branded Sports

Antwoord van Branded Sports

Good Afternoon Andrew,

Thank you for taking the time to leave us this review.

I am sorry to hear that it took longer than expected to receive items for your order, next time we will make sure this is on point for you!

If you would like any further assistance with this please email us at primocustomerservices@gmail.com . Please include your review reference in the email subject and your order number, full name and billing address including postcode in the body of your email so we can investigate this as quickly as possible for you.

Regards,

Harrison,

PRIMO SPORTS UK

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT ORDER FROM THEM!

Terrible company. Bought a Nike set from them 3 weeks ago, when it got delivered the shorts were in the package but the jacket was no where to be found. I have emailed and messaged them on instagram several time to find out where the jacket is but I have had no response.

I want a refund immediately!
Would not trust buying from them again

25 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Branded Sports

Antwoord van Branded Sports

Good Afternoon Ryan,

Thank you for taking the time to leave us this review.

I am sorry to hear that it took longer than expected to receive your full order, hopefully this has now been resolved for you!

If you would like any further assistance with this please email us at primocustomerservices@gmail.com . Please include your review reference in the email subject and your order number, full name and billing address including postcode in the body of your email so we can investigate this as quickly as possible for you.

Regards,

Harrison,

PRIMO SPORTS UK

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo Branded Sports

Antwoord van Branded Sports

Good Afternoon Justin,

Thank you for taking the time to leave us this review.

I am sorry to hear that it took longer than expected to receive your order I can see it has now been resolved and all received!

If you would like any further assistance with this please email us at primocustomerservices@ gmail.com . Please include your review reference in the email subject and your order number, full name and billing address including postcode in the body of your email so we can investigate this as quickly as possible for you.

Regards,

Harrison,

PRIMO SPORTS UK

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst service I have ever come…

The worst service I have ever come across , ordered shoes 4 weeks ago and still nothing.
I have emailed , and after getting an initial response from them I asked for my money to be refunded they have disappeared!
Avoid avoid avoid

18 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Branded Sports

Antwoord van Branded Sports

Hi, Please let us know your order number and we can then resolve this for you if it hasn't been already

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a pair of trainers and paid…

Ordered a pair of trainers and paid £5.99 for express shipping which states 1-2 days. Over two weeks later and I still haven’t received the trainers. Communication has also been very poor through emails when trying to find out the status of my order.
They have now advised I've been updated on the status of my order which isn't true as I've still no idea where my order is almost 4 weeks later! Shocking customer service!!

6 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Branded Sports

Antwoord van Branded Sports

Hi Lauren, we have just got back to your regarding the matter with an update on your order. Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delivered the wrong item

Delivered the wrong item. They have done nothing to resolve this error.

15 november 2022
Logo Branded Sports

Antwoord van Branded Sports

Hi Adam, We've just tried to contact you on this. Please gert back to us ASAP. So we can resolve!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer