PureStay Airbnb Management Reviews 

34
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great stay in Bath over the weekend. Great for contact and the place was absolutely lovely we couldn’t really ask for more. Brilliant location etc and generally super easy

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Live next door to a purestay property , the current "guests" have bags and bags of rubbish outside and have done for nearly 2 weeks , which has now attracted rats from the woodlands over the road, con... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Town house which has generously sized rooms. Able to accomodate up to 8 people, there are 5 separate rooms. Good wetroom facilities for multiple occupation, 3 toilets, 2 bathrooms. Electric oven,... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service received from Purestay. We recently took a group of dancers to Manchester to compete and booked one of the Purestay properties. Booking was easy and communication remained cons... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Serviceaccommodatie
  2. ook in
  3. Appartementverhuur voor korte termijn
  4. Vakantieaccommodatie
  5. Vakantiehuis
  6. Vakantiewoning verhuurbedrijf
  7. Verhuurbedrijf voor vakantiehuizen

Geschreven door het bedrijf

Hello, and welcome to the PureStay Trustpilot Page. Hopefully you have had an awesome experience with us, but if you haven't, please reach out to us and we will rectify any issues within 48 hours. Running a national business with a small team is great, but sometimes things do get missed, so we'd be happy to put these right. ----------------------------------------------------------------------------------------------------- We have 4 UK employees in our team, plus 3 team members over in the Philippines and 1 in Pakistan. We're all employees, full time, and not agents or a call centre. If you have any worry at all over security, please just reach out to our main line or main email. --------------------------------------------------------------- PureStay is an Airbnb and Short Stay Management Company in England. We have properties in almost every City or Town, and we have 2 main customer profiles. First is either families and/or friends looking for a getaway break, a reunion, a weekend away, a hen doo etc. Second is our Business customers placing their teams in our properties whilst they work away from home. Instead of getting a hotel, they will stay with us, meaning they can cook in their own kitchen at night and relax in the lounge in front of the TV. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- We work in Partnership with landlords and property owners, who love the short stay model and want a hands off approach. If you have a property and you want to put it on the short stay model, please do get in touch. We always need more 4 bed+ Properties with parking to serve our business customers.


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

34 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 20% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(34)

27 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Town house with great hosts

Town house which has generously sized rooms. Able to accomodate up to 8 people, there are 5 separate rooms. Good wetroom facilities for multiple occupation, 3 toilets, 2 bathrooms. Electric oven, hob, microwave, fridge freezer, washing machine, toaster, kettle, cafetiere, coffee machine. Good range of cooking equipment and cutlery.
Living room is open to kitchen with couches and dining table.
Well decorated, generously sized in comparison to other places I have stayed but most importantly its well laid out, always clean and tidy on arrival. In a good location with access to the main motorways.
There are lots of local takeways, a Morrisons, Aldi or Tesco's just down the road etc.
Essentially all you need to cater for yourself or get what you want when working away.

22 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great location and even better hosts

Great location and great hosts. We as a company have used these for past few year.
Numerous properties available for all my staff. Hosts have accommodated us extremely well.
Great location for motorways etc.

Certainly recommend to any one.

30 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo PureStay Airbnb Management

Antwoord van PureStay Airbnb Management

Thank you Alan and Team - always our pleasure to look after any accommodation needs. Alistair is always singing your praises too. Cheers, JP

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kirsty - DANCE PRINCIPAL

Excellent service received from Purestay.
We recently took a group of dancers to Manchester to compete and booked one of the Purestay properties.
Booking was easy and communication remained constant and informative.
The property was exactly what we were hoping for and housed everything we needed which led to an easy and enjoyable time away.
Will absolutely look at other Purestay accommodation for our next road trip.

23 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience from start to finish…

Great experience from start to finish with booking and during our stay. The apartment we stayed in was modern, clean and had all amenities - we even had a top up of toilet rolls and washing up liquid delivered to us so we didn’t have to buy ourselves!

2 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Consistent excellent service from start…

Consistent excellent service from start to finish. The engagement from booking to the quality of properties in which our business colleagues stay is brilliant. Really accommodating and friendly customer team.

22 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo PureStay Airbnb Management

Antwoord van PureStay Airbnb Management

Thank you. We look forward to welcoming you again soon.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could have put a Zero rating I…

If I could have put a Zero rating I would have. A truly dreadful company with no customer care and sub standard service. Avoid at all cost.

6 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo PureStay Airbnb Management

Antwoord van PureStay Airbnb Management

As we explained, we could not accommodate you due to the property owner removing the property from our Portfolio months before your stay. We cancelled your stay 2 months before your arrival. This was completely out of our hands i'm afraid. In most instances we have another property nearby that we can offer.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bad Service

Purestay have recently informed me that I have forfeited a refund because it is in line with their Company policy if a negative revue is submitted. I have asked them to explain further, particularly as a refund is for services paid for but not provided.

11 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nearly a year later and still no resolution

We stayed at a Pure Stay property in December 2024 and unbelievably, we’re still waiting for a proper resolution almost a year later.

We didn’t wait weeks or months to raise an issue, we reported everything while we were still staying there. The property was advertised as sleeping eight, but when we arrived, only three beds had been made up. The fourth bed was a sofa bed, which hadn’t been cleaned or prepared at all. When we tried to open it, it was full of crumbs and a dirty tissue, which was not only very unpleasant but clearly hadn’t been checked or cleaned before our arrival.

After a long drive, the last thing anyone expects is to start cleaning their own bed. We ended up having to hoover it ourselves just to make it usable. When we raised this with the company, we were told the bedding could be found in a cupboard under the stairs, the only things there were a duvet and a few pillows without any cases or protectors. We messaged again and were told to check upstairs in a bedroom cupboard for pillowcases, but there were none.

At that point, we requested a small partial refund of £75, just to acknowledge the inconvenience and lack of cleanliness. The company responded by asking what we thought would be fair, so we told them £75 and then they stopped replying.

Months passed and we stopped chasing it because life got busy. Then, in September 2025, we got a WhatsApp message from Pure Stay sent to past guests about how they 'prioritise regular customers'. We took that as an opportunity to follow up about the refund we’d been waiting on since last year. After a long back and forth over WhatsApp, we were told that platform wasn’t the correct way to discuss complaints or refunds and that we should email instead.

We emailed again, and finally they said they’d honour the original £75 refund. Given that it had been nearly a year, with multiple ignored messages and no accountability, we politely asked if they would consider increasing the refund slightly to reflect the months of delay and poor communication. Since that message, we’ve heard nothing again. No confirmation, no follow up, no refund of £75 at least, nothing. We are now sending emails everyday.

If you’re considering staying with Pure Stay, I’d recommend thinking twice or at least don’t expect quick communication or support if something goes wrong. It’s been almost a year of trying to get a basic issue acknowledged, and we still don’t have a resolution.

31 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Piles of waste

Live next door to a purestay property , the current "guests" have bags and bags of rubbish outside and have done for nearly 2 weeks , which has now attracted rats from the woodlands over the road, contacted purestay several times who constantly promise to sort but nothing is ever done , all.rhey say is we can't get hold of the guests

29 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A nightmare - best avoided.

My wife and I booked a short break in Bridgnorth through Pure-Stay. The booking- process was an identity-thief’s dream; in return for the privilege of staying in a (decidedly scruffy) flat for four nights I had not only to fork-out a lot of money but also to surrender a great deal of personal information including my photo-ID. On arrival, we discovered that the info supplied to us was wrong and we couldn’t get into the accommodation we’d booked. I called the contact number and was put through (at my expense) to a call centre in the Philippines.
When we finally got in to our accommodation we were shocked to find that our ‘luxury house’ was a glorified maisonette wedged, sideways-on, between a butchers shop and a dry-cleaners. The ground floor (kitchen and lounge) were clean and smart but the bedrooms were scruffy, the stairs and landing dirty and dusty and the main bathroom downright disgusting. Needless to say I complained to Pure-Stay and provided them with photographic evidence of the poor state of the property. At first, they were sympathetic. Then - several weeks ago now, I suggested that a written apology and a partial refund might be in order. Despite sending two reminders, I haven’t heard from them since. My advice? Avoid at all costs.

9 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware

Beware
I contacted PureStay to ask if they would consider a three night stay instead of the minimum seven on a property in Liverpool. Joana at the company agreed to book this for me and I paid the agree price for three nights, only to be told a day later that they cancelled the booking as it wasn’t for seven nights.

Unbelievably as I have arranged transport round the booking and they have my money. I am unable to change train’s etc and am still waiting for the refund therefore I can’t book anything else till the refund comes through.

I would not recommend using this company ever

18 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No compassion, No assistance, No alternatives

We booked one of PureStay’s properties through Airbnb and had been in touch with them just two days before our stay to enquire about a late checkout. Everything seemed fine — until, out of nowhere, I received an email saying our reservation had been cancelled. No explanation. No apology. Just cancelled.

I had to call PureStay myself to find out what was going on. I was then told there was an “electrical fault” at the property and was repeatedly told to contact Airbnb — as if PureStay had no responsibility, even though it was their property. There was no compassion, no assistance, no effort to help or offer alternatives. Just cold, robotic responses shifting blame.

We were left scrambling at the last minute, with no place to stay and significantly out of pocket. The lack of communication, care, and ownership from PureStay was appalling. I won’t be booking with them again and would advise others to think twice.

23 mei 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer