Remap Kings Reviews 

3.032
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The technician was friendly and explained the process it was quick and easy. The car is now much more responsive it’s like different car 😄

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was kept well informed and no hassle in changing arrival date for the re-map! Very helpful at all times and kept me informed! Worth doing it and noticed the difference in performance!!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience. Tom kept me informed about arrival time and was obviously someone who knows his way around a car and enjoyed his work. Remap was done within an hour and has increased torque all the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jamie from RemapKings showed up and was competent, polite and professional from the get go. My TT mk2 was remapped and test driven within the hour, and the results are astonishing. I explained I was... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Auto-accessoire winkel

Geschreven door het bedrijf

Remap Kings operate all over the UK and pride themselves on their service and efficiency. They can make your car run more efficiently, more responsively or a combination of both. Let us know about your experience when using Remap Kings to remap your vehicle.


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(3.032)

65 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Michael did a great job in remapping my…

Michael did a great job in remapping my car, answered any questions I had, very satisfied, thank you 👍🏻

18 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Remap Kings

Antwoord van Remap Kings

We appreciate your feedback and are pleased that you had a great experience with us. Thank you for your kind words about Michael and for taking the time to review us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent workmanship

Excellent workmanship, very professional and tidy, explained the full procedure and hey presto, my car now is pushing 540bhp and loving every second of it. Thank you very much

12 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Remap Kings

Antwoord van Remap Kings

We are happy to hear that you had such a positive experience with us and that you are pleased with the overall service provided. Thank you for taking the time to leave us a review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience Micheal talks you…

Great experience Micheal talks you through the process and the results where out standing on my 530d g30 like a completely different car absolutely love it

10 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Remap Kings

Antwoord van Remap Kings

We appreciate your feedback and are pleased that you are happy with both our technician and your remap. Thank you for your taking the time to review us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always pleased!

I have had 3 cars done now by Remap Kings. And I am always happy with the results. Michael was great, very helpful and knowledgeable. I had my wife's mini done a couple of years ago and it felt great, had an Audi A3 done a few years back, again great. And just had my Volvo XC60 2.4D done, so far so good! The engine is way more responsive, gearbox feels much smoother. I do appreciate that with Diesels they tend to see bigger gains in Torque then BHP, especially with standard maps, but they are very good and I've never had any issues! So thanks again!

10 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Remap Kings

Antwoord van Remap Kings

Thank you so much for continuing to choose Remap Kings and for your kind feedback; it really means a lot to us. We are happy to hear you had such positive experiences with our technician and that you are pleased with the results across all your vehicles. Thanks again for your review and we look forward to future contact with you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Stage 1 Remap Ford Fiesta ecoboost ST Line

After a slight hiccup to start with, as to what day and time they could come. Everything was great. Ashley came to my work place, gave him the key and left him to it. 30 minutes later it was done. And i must say, the car now flies 😃 Very pleased. Thank you.

30 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Remap Kings

Antwoord van Remap Kings

We appreciate your feedback and are pleased that you are happy with your remap. Thank you for your taking the time to review us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Michael was my technician today, he was very helpful and knowledgeable. Good communications, advising me of arrival time as he was running late. Very approachable and professional would definitely recommend to anyone.

29 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Remap Kings

Antwoord van Remap Kings

Thank you for your review and for your kind words about Michael. Our technicians work extremely hard to ensure our customers will be satisfied and it's great to hear feedback like yours. Thanks also for your recommendation. We hope to hear from you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

James is truly amazing

James is truly amazing. He came to remap my ECU on time. Very friendly service, I am happy with the service I received. The car feels totally different and James is sorting out a refund for the gearbox remap as it was not possible to carry out. I will definitely use their services again.

27 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Remap Kings

Antwoord van Remap Kings

We are happy to hear that you had such a positive experience with James and that you are pleased with the overall service provided. We are also pleased to confirm that the refund for the gearbox remap has already been processed. Thank you for your positive feedback and we hope to hear from you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Waking up my s3

I would like too thank Dyral from remapkings for waking up my audi s3 ... the experience was so easy from the booking ,cost and the time keeping was on point ! Dyral explained everything and the whole process took under 1 hour ! .... the cars drives alot better smoother and OMG the extra power it's a weapon!! Thank you dyral and remapkings

21 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Remap Kings

Antwoord van Remap Kings

Thank you for your kind review. We are very pleased to hear that you had such a positive experience with us and it's great to know the booking process, timing and cost all met your expectations. Thanks again for your review.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ashly arrived 10 minutes early &…

Ashly arrived 10 minutes early & completed the work in 25 minutes. my only negative was, the work was carried out and I was presented with a disclaimer form with the phrase "A member of SGL holdings has advised me not to install this upgrade" at NO TIME did this occur, sadly Wasn't wearing my glasses, did not read the form &have apparently waived my rights under the consumer rights act 2015 I consider this unethical and sharp practice!
The product however has successfully removed the flat spots in the drivability of the car... more enjoyable & more what we expected of a cooper S!

20 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Remap Kings

Antwoord van Remap Kings

Thank you for your review. We are happy to hear that Ashley arrived promptly and completed the work efficiently. Please keep us updated on how your car performs and don't hesitate to contact our Customer Sales team if you have any questions or need further support. You can reach them at enquiries@remapkings.com or by phone on 0800 0161 4326.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mercedes sprinter campavan.

Had my Mercedes sprinter based campavan remapped by Ashley yesterday and away for weekend today. Van runs very smoothly with plenty power when needed. Also informed my insurance company about remap and completely ok with it. No extra charge

16 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Remap Kings

Antwoord van Remap Kings

Thank you for sharing your positive experience with us. We are very pleased to hear you are happy with your remap and we look forward to visiting you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service

Amazing service from booking to completion.
Always informed with regards to time attending up to report with improvements achieved.
James who attended was very courteous and again informative with the process carried out a major plus to my experience.

14 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Remap Kings

Antwoord van Remap Kings

Thank you for your review. We are very pleased to hear that you are happy with the overall service we have provided and thank you for your kind words about James. We look forward to working with you again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had Micheal come and do a remap on my…

Had Micheal come and do a remap on my Tiguan. He did a diagnostic test which showed no problems and then got straight on with job. No problems and car note has more power and pull. Very happy. Would recommend👍

13 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Remap Kings

Antwoord van Remap Kings

We appreciate your feedback and are pleased that you had a great experience with us. Thank you for your kind words about Michael and for taking the time to review us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service, arrived on time and cpleted work quickly and was a nice chap!

13 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Remap Kings

Antwoord van Remap Kings

Thanks so much for your review! We are very pleased to hear you are happy with the service we have provided and we look forward to visiting you again!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They were supposed to do a full remap…

They were supposed to do a full remap of my van. After they were done I sent two emails asking if they could do extra work. I received no reply so I took my van to my local garage to have the speed limiter taken off which they were supposed to have done and was told the van hadn’t been remapped anyway!

8 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Remap Kings

Antwoord van Remap Kings

Thank you for your review. We have reviewed your case internally and can confirm that the modified file was successfully loaded to your ECU on 24th June 2024, some 16 months ago, and the remap was completed.

You did not book or pay for a speed limiter removal which is why this service was not carried out.

Regarding your claim that you sent two emails requesting additional work, our records show only one email from you, received on 24th June 2024, the day of the remap, simply requesting paperwork. We have no record of any further emails or requests for additional work.

We do find it surprising that you have chosen to leave this review so long after the job was completed. Nonetheless, we have attempted to contact you twice by phone and left two voicemails asking you to call us so we can discuss your concerns but you have not responded.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Had my cooper S remapped to 260 bhp

Had my cooper S remapped to 260 bhp. After it was done, It had a deadspot in sport mode, it threw you back in the seat, then it was like there was no fuel. The technician came back out and checked it, and despite him agreeing it wasn’t right, he couldn’t find a fault. A week later He came back and reset it to the original map. Now the car seems like it has no turbo, before the remap if you floored it at 70, it roared and went like a mini rocket, now it has zero grunt and it about as quick as my old mini 1.6 td. So although a refund was given, minus their “admin fee”. I’ve been left with a very average car, it’s definitely NOT back to 189 bhp, seems more like a 140 minus the turbo. Not very happy. Only scored the 2 stars because the technician seemed like a good guy. Would never use them again after this, very very disappointed.

Follow up.

2 things. I returned your call 15 minutes after you rang, with no reply.

When your technician came to check the original fault, he agreed with me that is was not right, but could not find any fault codes either.

And the 2nd technician had not been in the car before it was mapped, therefore what he may think was ok, is definitely not as it was before the map.

So we’ll have to agree to disagree.

25 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Remap Kings

Antwoord van Remap Kings

Thank you for your review.

We are sorry to note your disappointment with the remap, but we would like to clarify the support we have provided. After your initial concerns were raised, we returned to remove the remap at your request and issued a refund (minus the standard processing fee, as outlined in our terms and conditions).

Following this, we received no further communication from you until we saw your review on Trustpilot. In response, we contacted you by telephone to discuss the situation and offered to return free of charge for a further visit to carry out full diagnostics and a visual inspection. We completed this visit earlier this week, found no fault codes, and during the test drive with our technician, your vehicle performed as expected.

We believe we have gone above and beyond to assist you, including multiple free of charge revisits, maintaining ongoing communication and issuing a refund.

We have also made every effort to stay in touch throughout the process, most recently just yesterday, when we called to check whether you were satisfied with the outcome, but unfortunately, there was no answer.

While we appreciate all feedback, we are confident that everything reasonably possible has been done to support you and resolve the matter fairly. We wish you all the best moving forward.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just had my fiat abarth remapping stage…

Just had my fiat abarth remapping stage 1 done by tom .... Good communication an explained everything turned up exactly on time an performed a top quality service highly recommended an my car feels so much better responsive an smother but faster too 😁😁😁 thank you

29 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Remap Kings

Antwoord van Remap Kings

We are happy to learn that you had such a positive experience with Tom and that you are pleased with your remap. Thank you for taking the time to leave a review and we hope to hear from you again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t ask this company to remove speed…

Don’t ask this company to remove speed limiters the don’t know what there doing and the remap is unnoticeable be careful

23 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Remap Kings

Antwoord van Remap Kings

Thank you for your review.

Having investigated the matter internally, we can confirm that your remap and speed limiter removal were completed on 1st July. Your first email raising concerns was received on 4th September, some two months later.

Since then, our technician and Customer Sales team have made several attempts to contact you by text and telephone but unfortunately have not received a response. If you would like to return our call, our number is 0800 0161 4326, or you can email us at enquiries@remapkings.com with a convenient time and we will call you back.

At Remap Kings we pride ourselves on resolving issues promptly, and we feel that leaving a 1-star review does not fully reflect the service provided or our attempts to resolve this matter. We always welcome feedback, positive or negative, but we believe it should reflect the full picture, including the fact that we have actively tried to contact you.

For future reference, our Customer Sales team are always on hand and happy to assist with any queries. If you would like us to revisit and investigate this further, we would be glad to arrange that.

We hope you will consider amending this review in light of the situation, and we apologise for any inconvenience caused.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Michael came through this morning…

Michael came through this morning nice and early, explained what he was going to do and answered all my questions regarding the remap of my nissan navara. I left him to it with a cup of tea and about 45min later he was done. Took the vehicle out for a spin in the morning briefly and then later this afternoon and definitely notice the navi being livelier and smoother. Feels like more life has been put into my vehicle and I'm very chuffed with the results. Thank you Michael and remap kings, definitely be giving you a ring on the next one.

12 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Remap Kings

Antwoord van Remap Kings

Thank you for your kind review. We are very pleased to hear that Michael took the time to explain everything clearly and it's great that you noticed an immediate improvement in how your Nissan Navara drives. Thanks again for your review and we look forward to hearing from you next time!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer