Zeer slechte ervaring met RenovatieNED
Zeer slechte ervaring met RenovatieNED. Ze hebben renovaties gedaan op de eerste en tweede verdieping van mijn huis. De muren zijn allesbehalve glad, stopcontacten werken niet, schakelaars die voorheen werkten zijn nu stuk. Ik heb eigenaar Andrii Korol gevraagd om het op te lossen, maar hij reageert niet meer – geen WhatsApp, geen telefoon.
Ze waren onzorgvuldig: geen vloerbedekking gebruikt ondanks meerdere verzoeken, onderdelen van ramen verloren, vloer beschadigd. Twee weken na de installatie begon de sifon in de badkamer al te lekken — opnieuw een bewijs van de slordige afwerking. Daarnaast kreeg ik berichten van werklieden die niet betaald waren, terwijl ik Andrii op tijd heb betaald. Ze behandelen zowel klant als personeel slecht. Werk is van lage kwaliteit, vol gebreken, en niemand neemt verantwoordelijkheid.
Ik raad iedereen af om met dit bedrijf samen te werken. Foto’s beschikbaar voor wie twijfelt.

