Plastic tasje verplicht. Cash betalen.
Het enige wat redelijk eetbaar daar is, zijn de loempia's. Pinnen kan je er niet. Alleen cash betalen. Voorheen kon je een eigen tas mee nemen. Nu moet je een tasje van hun nemen, waar je dan voor moet betalen. Dus wil je milieu vriendelijk doen, kan dat niet. Ook kost het nog eens geld. Aangezien alleen cash betalen kan, is het dus niet om zichzelf te beschermen tegen corona. Zo een tasje kost inkoop 0,2 cent maximaal. Mij zien ze daar zelfs voor een loempia niet meer. Ik rij wel ietsjes verder.








