SCAM COMPANY I ordered the original kit, they claimed my first impression was not good enough, so they forced me to buy more putty. I paid the shipping myself to send my new impression in and have... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Very very slow process after you pay for your retainers. They sent the molding kit quickly & say they have received them quickly but it takes almost two months to get them to send the retainers. They... Toon meer
I ordered the Smile Direct Club package that was supposed to include retainers direct to obtain my retainers digital mold from SDC, so I could save time and avoid redoing the molds. 😒 Instead, I rece... Toon meer
Scam! I regret not spending more to have them done professionally. We had a lot of trouble just getting the impressions done because we were sent the wrong tray size. After struggling with a few attem... Toon meer
Bedrijfsgegevens
- Tandartspraktijk
- ook in
- Apotheek
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
Buy retainers from Retainers Direct today! Run by board certified orthodontists, our selection of clear retainers and whitening products come backed by the industry's best money-back guarantee! Shop now!
Contactgegevens
Montgomery NE Blvd 11024, 87111, Albuquerque, Verenigde Staten
- 1(833)GR8 SMIL
- smile@retainersdirect.com
- retainersdirect.com
Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews
Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Great Experience
Great process, was relucant at first but the entire process was really simple and my retainer fits perfectly!
Great communication
The process was easy and the communication was excellent! When I had a question I’d email and a response would come within the hour normally. It did take a bit longer to receive my retainer due to it being around the holiday season but that’s nothing that deterred me. Thanks for a wonder end product that fits well and is very durable.
Got It Right
After a few tries I got the retainer impression just right. Mailed it in and received my 2 retainers in a reasonable period of time. I will definitely use this service again...
Great Customer Service
We received our impression kit in November, and the impressions my daughter made were shallow, and had some distortion. After receiving the retainers and trying them, they did not fit correctly. I simply emailed Tanner and asked if I could send in molds from our Ortho office. He instructed me how to do so. Just received the molds and new retainers, and WOW! are they ever good. Thank you Drs. Haltom and Tanner for your dedication to your customers!
It’s been about 3-4 months and so far
It’s been about 3-4 months and so far, so good. The process was intimidating but easier than expected and my retainer fits surprisingly well. Sooooo much more affordable than the conventional orthodontist retainer.
Long process …
My retainer process was trickier than expected. I ended up having to redo my bottom mold. When I received my finished trays they fit fine. The process was really lengthy. I recommend it to those who don’t mind having to redo and wait. Customer service was excellent.
I’m so glad I found Retainers Direct
I’m so glad I found Retainers Direct! When I learned of the cost for a replacement retainer at my dentist, I set out to find a startup who was revolutionizing the retainer industry and Retainers Direct was it. The process was convenient and affordable and the quality is just as good as what I’ve gotten from my dentist in the past. I highly recommend following the instructions exactly to make sure you have perfect impressions of your teeth as that is key. For example, they suggest sending in a picture of your impressions before mailing them in to make sure they were done correctly, don’t skip this step! It was also very easy to communicate with the team at Retainers Direct when I needed to. Overall I had a great experience and will definitely use them in the future.
Retainers Direct went above and beyond…
Retainers Direct went above and beyond for my daughters retainer. Their customer service is superb and their retainers are of the highest quality. I would highly recommend trying them out if you are in the process of getting a retainer through regular means.
The process from beginning to end took…
The process from beginning to end took way too long. Over 6 weeks after I sent in my impressions and by that time my teeth had shifted. Th retainer itself is flimsy and does not feel snug at all. Not impressed.
My retainers came out better than I…
My retainers came out better than I expected and fit perfectly. I am so satisfied with the quality of the retainers and how well the customer service treated me when I had questions. If you need retainers that are on budget and are high quality then really consider using Retainers Direct you won't be disappointed at all.
PERFECT
What can you say?
It's own by JEFFREY CLUFF III the best!
DO NOT USE THIS COMPANY
Please don’t use this company! I cannot speak on quality of the retainer itself because well we’ve still never received them! We received the impression kit quickly but don’t assume they prioritize the turnaround time. And if you think for one minute you’re gonna contact customer service; think again because they answer their phones apparently like once a month. It took me 3 weeks to get someone to answer at the number they provide. Furthermore, It’s nothing like you’d expect when calling a business. There’s no recording with options it just rings and rings like you’re calling a house and then a voicemail picks up and it says nothing more than “Thanks for calling. Leave a message after the beep.” There’s absolutely no identifiable information on the recording to even let you know it’s actually a “business”. Just for some background information we received our impression kit on November 20th and mailed it back on November 21st. Also, there’s no way to look online if or when they received it, what the status is, or any kind of information for your order other than your original order for the impressions. I received an email on December 7 stating “We received your impressions and are currently in the process of crafting your custom retainers. Our typical turnaround time is around 7-10 days. We're currently on track and expect to complete your retainers within this timeframe.” I started trying to contact someone regarding the actual status of our order the on December 11 because I’m certain it didn’t take 16 days for them to receive the impressions. I left message after message on the “voicemail”, sent numerous emails and just FINALLY had someone answer the phone on January 2nd! The gentleman looked up my order and told me the retainers were done and shipping that day and I would receive tracking information that day via email. Well guess what….it’s January 5th and I’ve never received an email nor been able to get ahold of anyone at that number again. I honestly don’t understand how they haven’t been shut down! So here I am almost 7 weeks later and my daughters teeth have began to shift because I thought I was gonna save 700 by using them vs going through her actual orthodontist. We now have an appointment with her orthodontist and I’m uncertain what the outcome will be but I am certain that I didn’t save any money. While I can’t blame them for my daughter losing her retainers I do blame them for promising a service and not providing it in a timely manner or well at all for us at this point. Do yourself a favor, if you’re replacing retainers that are preventing teeth from shifting, go to the orthodontist, use another business, DO NOT utilize this company!
I am very pleased with my new retainers…
I am very pleased with my new retainers from Retainer's Direct. It was very easy to order and get my teeth impressions for upper and lower retainers. I received an email indicating that my impressions were received and that my new retainers were been manufactured. Again, was notified when my new retainers were mailed, my retainers arrived four days later via priority mail. I am very happy with the quality and fit of my retainers, excellent customer service strongly reccomend.
Beyond my expectations
I was skeptical at first to order a retainer online, but I am more than happy that I did. My retainer arrived with a very sturdy compact case, and when I put the retainer on I was amazed with the perfect fit, comfort, and quality. Last night was the first night I slept with it and it didn’t irritate the roof of my mouth or gums around my teeth so I slept well. A shout out to customer service,,, amazing team.They answered all my emails in a timely fashion, and kept me updated concerning my order. In todays world, customer service seems to be missing but not with Retainers Direct. I know now I will be ordering a back up pair.
Don't buy from them
I bought my retainer kit after Thanksgiving. I waited till Dec 14th to reach because I hadn't heard anything. They said they were working on the fabrication and would anticipate it to be ready for dispatch in 5-10 days. Then I reached out on the 19th and was told due to an incease of demand there would be a delay but the retainer was in fabrication mode so they should be out beginning of next week. So I waited until Jan 1st and said I want a refund. To which he said sorry for the inconvenience we issued a refund. But they keep the $20 for there shipping and supplies even thou my item wasn't fullfilled. So I wasted a month and a half and $20 on this company would not recommend to anybody. Ended up going to the orthodontist made in the office same day.
Horrible product and service
First time I tried this company everything was perfect. The second time around the retainer didn't fit, I had to buy extra putty and pay for shipping do the impression again. And pay to ship the impression back to them. The first retainer they got wrong took over 2 months to get to me.
This is unacceptable. I wish I had tried another company that offers some sort of quality guarantee.
Well cared-for retainer cracked after…
Well cared-for retainer cracked after only 3 months. Loved the set until this happened.
The fact that I didn’t need to sit in…
The fact that I didn’t need to sit in the chair at the dental office was a win for me! The process was very easy and convenient. They did take a little longer than expected ( btw it was the holidays too so understandable) but the end results were PERFECT! I will forever be your customer! Thank you again!
It took almost two months to receive my…
It took almost two months to receive my retainers only one of them fit the other was not even my bite. Was so disappointed. Now I’ll probably have to start over . It was a waste of money
Scam …
I ordered an upper and lower retainer from this company. They sent me my lower and no upper. I emailed them many many times about this with no response. I finally got one reply and they have ignored me ever since. Do not buy from this company. They will scam you.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








