Vreselijke instantie
Vreselijke instantie! Ze hebben me op alle vlakken naar de vernieling geholpen. Heb er met veel stress gewoond en liep elke dag op eieren. Toen het me uiteindelijk lukte om daar weg te gaan en op mezelf te gaan wonen, wou het RIBW het Cak niet omzetten in ambulante begeleiding waardoor ik nu 2 maanden de volle mep betaal terwijl ik ook nog huur van mijn nieuwe huis moet betalen en niet eens zo veel geld overhoud om überhaupt de huur te betalen door het CAK.
Uiteindelijk zit ik door hun zelfs in de schulden en kan ik nu geen huur, eten en andere vaste lasten betalen.
Ze hebben me psychisch en financieel naar de vernieling geholpen en als je het aangeeft wordt je bedreigt met dat je op straat wordt gezet. Echt de meest vreselijke instantie ooit!
Ribw helpt je... Naar de vernieling!
Heb nu op 2 RIBW locaties gewoond waarbij ik allebei getreiterd werd door begeleiding, uiteindelijk was ik nooit thuis omdat ik me er niet veilig voelde en constant mezelf moest beschermen.
Als ik hierover in gesprek ga met hun geven ze aan me niet te kunnen helpen of geven ze zelfs een waarschuwing waardoor ik dakloos kan worden.






