Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth Reviews 

1.590
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

Hyundai Portsmouth, Fitzherbert Road, Farlington, PO6 1RU Portsmouth, Hampshire, GB

•

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wow finally Hyundai have employed a women. What a positive and refreshing addition. Nicola at the Farlington/portsmouth branch is simply a breath of fresh air. As a female married couple we were trea... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Our experience was excellent from start to finish. Jakub listened to our must-haves in a car and immediately responded to this with his suggestions. We didn’t feel rushed at any point and Jakub answer... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you Thomas for his excellent customer service. The car he found was perfect for what I need and pricing was competitive. We liked Thomas’ relaxed approach and would definitely be back to Hyundai... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Both communications face to face and by email were informative. My two visits were productive. Booking the car for a test drive went smoothly. Zander Knox was polite and helpful. I drove away happy wi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Bedrijfsgegevens

  1. Autodealer
  2. ook in
  3. Autokeuringsstation
  4. Autoservice
  5. Hyundai-dealer
  6. Skoda-dealer
  7. Verkoper van tweedehands auto's

Geschreven door het bedrijf

Richmond Motor Group is an award-winning, family-run business located in the Hampshire, West Sussex & Surrey areas, representing Hyundai, MG, Škoda, Suzuki, Genesis, Chery & Geely.


Contactgegevens

  • Hyundai Portsmouth, Fitzherbert Road, Farlington, PO6 1RU, Portsmouth, Hampshire, Verenigd Koninkrijk

  • 02392 221 441

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(1.590)

1.711 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wow finally Hyundai have employed a…

Wow finally Hyundai have employed a women. What a positive and refreshing addition. Nicola at the Farlington/portsmouth branch is simply a breath of fresh air. As a female married couple we were treated with respect. We have shopped at this branch for years and the difference Nic made to our buying journey was outstanding. We will remember the day. She even put a bow on the car when we picked it up. Girls please support this young lady, you will not be disappointed. This was the best experience we have had in over 15 years of buying cars from Hyundai.

17 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Our experience was excellent from start…

Our experience was excellent from start to finish. Jakub listened to our must-haves in a car and immediately responded to this with his suggestions. We didn’t feel rushed at any point and Jakub answered all of our questions. We also requested last minute the car be ready 2 days early, and he ensured the car went through the prep in time so it was ready for us to collect! Fantastic service - thank you Jakub!

16 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Buying Experience

Excellent experience buying from Nicola. Friendly, efficient, knowledgeable and an all round asset to your company. Looking forward to collecting my i20 very soon!

16 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Harry Khan is extremely helpful

Harry Khan is extremely helpful

13 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

Antwoord van Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

We are so pleased to hear that you had such a great experience with our team. Thank you for taking the time to share this wonderful five-star review with us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Op was fab very helpful

Op was fab very helpful, greatvdeal

13 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

Antwoord van Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

Thank you for taking the time to share your feedback. We are thrilled to hear that our team provided such helpful service and that you were pleased with the excellent value you received.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent

Thank you Thomas for his excellent customer service. The car he found was perfect for what I need and pricing was competitive. We liked Thomas’ relaxed approach and would definitely be back to Hyundai when it’s time for an upgrade.

10 oktober 2026
Logo Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

Antwoord van Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

We are so glad to hear that you had a wonderful experience finding the perfect vehicle at a competitive price. It is fantastic that our team's relaxed and attentive approach made the process enjoyable for you. We truly appreciate your feedback and look forward to welcoming you back when you are ready for your next vehicle.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nic was really personable

Nic was really personable, helpful and keen to answers all our questions. Excellent customer service, much appreciated!

12 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

Antwoord van Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

We appreciate your fantastic five-star review! We are so glad to hear that our team member was friendly, attentive, and able to address all of your inquiries. Thank you for your kind feedback regarding our customer service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Productive conversations

Both communications face to face and by email were informative. My two visits were productive. Booking the car for a test drive went smoothly. Zander Knox was polite and helpful. I drove away happy with my purchase.

9 oktober 2026
Logo Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

Antwoord van Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

We appreciate your wonderful feedback! We're delighted to hear that our team provided clear communication, both in person and online, and that your test drive and visits went so smoothly. It is fantastic to know that our team member was polite and helpful, and that you drove away completely satisfied with your new purchase. Congratulations on your new vehicle!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Harry was excellent

Harry was excellent. Did a great job finding a car to the spec we gave him. Explained everything clearly and we got a great deal.

9 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

Antwoord van Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

We're so glad to hear that you had such a great experience finding a vehicle to your exact specifications. It is wonderful that everything was clearly explained and that you got such a fantastic deal. We truly appreciate your kind feedback!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst car-buying experience

Worst car-buying experience – Richmond Hyundai Portsmouth

Absolutely terrible experience. I purchased a Hyundai Tucson PHEV expecting a properly inspected, reliable vehicle, but discovered multiple defects, including malfunctioning blind spot sensors, electrical issues, bodywork misalignment and a faulty brake light.

The dealership took the car back for repairs but returned it with only the brake light fixed. The other issues remain unresolved.

The most disappointing part is the lack of a proper resolution despite raising serious concerns about the vehicle's safety systems. For a Hyundai Approved Used dealership, this level of service is simply unacceptable.

I deeply regret buying from this dealership. I am now having to escalate my complaint to Hyundai UK. Based on my experience, I would strongly advise others to be extremely cautious before purchasing from Richmond Hyundai Portsmouth.

30 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

Antwoord van Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

Hi Faisal,

Thank you for taking the time to share your feedback. Your comments have been shared with the relevant management team so they can review the situation and address any areas for improvement. Please get in touch with our customer service team at customerservice@richmondmotorgroup.com if you wish to discuss your concerns further.

Kind regards,
Izzy

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic experience from start to…

Fantastic experience from start to finish. Harry was amazing and highly recommend Hyundai

2 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

Antwoord van Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

We are so delighted to hear that you had such a seamless experience and received amazing assistance throughout your visit. Thank you so much for the five-star rating and for recommending us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Harry Khan at Richmond Cars Limited

Harry Khan at Richmond Cars Limited, in Portmouth handled my car purchase with professionalism, CARE, and made sure the process was stress-free. He explained every step throughout the process. He was polite, experienced and had indept knowledge about his marketing duties. His team was marvelous and i recommend him to everyone who needs a good deal for new car purchase.

2 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

Antwoord van Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

We are so pleased to hear about your fantastic car-buying experience! It is wonderful to know that you felt well-supported throughout the entire process and that our team provided knowledgeable, polite, and stress-free service. We truly appreciate your kind recommendation and wish you all the best with your new vehicle.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service by tbe…

Excellent customer service by tbe manager and Harry Khan who favilitated the sale of a vehicle we purchased. We enjoyed the numerous cups of coffee and the lovely conversation. He was very patient and resourceful. Thank you...🥂🍾

2 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

Antwoord van Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

We appreciate your wonderful feedback! We're delighted to hear that our team provided such excellent, patient, and resourceful service during your visit. It is great to know that you enjoyed the hospitality and conversation while purchasing your new vehicle. Congratulations on your new car!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Garage and Sales Team

Harry K, was excellent and helpful. Was able to get me a great deal.

1 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

Antwoord van Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

We appreciate your five-star rating! We're delighted to hear that our team member was excellent and helpful, and that you were able to get a great deal.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Op gave great customer service.

Op gave great customer service.
Very happy

1 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

Antwoord van Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

We are so happy to hear that our team provided you with great customer service. We truly appreciate your kind words.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Service from Nicola was amazing

Service from Nicola was amazing, very helpful and polite. Very happy with my experience.

1 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

Antwoord van Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

We appreciate your wonderful review and five-star rating! We're delighted to hear that our team was very helpful and polite, and that you were very happy with your experience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have just brought a new Hyundai from…

We have just brought a new Hyundai from Richmond Portsmouth, and we're totally looked after by Faith Whittaker, she explained the whole process and dealt with it all very efficiently. Would highly recommend Richmond Hyundai at Portsmouth for all there help in making this a smooth transition. Thank you and thank you Faith for all your help.

26 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

Antwoord van Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

We appreciate your wonderful feedback and 5-star rating! We're so glad to hear that our team member looked after you and explained the whole process efficiently, making your transition smooth.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service by OP

Excellent service by OP, answered all of my questions, please refer to him for any questions regarding a Hyundai

29 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

Antwoord van Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

We appreciate your five-star rating! We're so glad to hear that our team provided excellent service and answered all of your questions.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

OP HAS BEEN BRILLIANT

OP HAS BEEN BRILLIANT, LOOKED AFTER ME ON A BRAND NEW i20, VERY HELPFUL AND POLITE THANK YOU OP

29 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

Antwoord van Richmond Motor Group - Hyundai Portsmouth

We're so happy to hear that you had such a brilliant experience with us and that you were well looked after with your new car! We appreciate your kind words.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer