Rinsemate Reviews 

490
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

From the moment of purchase, I was kept UpToDate via email on the progress to delivery of the rinsemate.Once it arrived, assembly was very easy and simple. The rinsemate is an absolute game changer. I... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The RinseMate is a very easy product to use. The spray head is slim and very comfortable to use. The 2 spray power settings are both efficient and just set right. It seems well constructed and overal... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order 3891 Bought in april 2026. Stopped working in september 2026. Contacted customer service, they asked me to send videos and photos. And then they refused my request for another replacement. So i... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I wish i had found this before, excellent Bidget device. So happy to have it arrived. Its so simple to assemble and very good performance. Morning routine is much cleaner and comfortable. Delivery wa... Toon meer


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

490 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 61% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(490)

490 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Product

The communication from ordering to delivery was good.
The Rinse mate is great, really convenient and as good as I hoped it would be.
The suction holder doesn’t attach to my plastic cistern, ceramic sink or plaster wall, so I can’t hang the hose, it sits on a small stool next to the toilet.
It’s easy to refill and easy to use.
I still need to use some toilet paper so it doesn’t do away with it altogether.
I haven’t had to recharge it yet as I’ve only had it a week or two, so can’t comment on that.
Over all I am happy with it and recommend the Rinse Mate.

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

2-Month Nightmare: Avoid This Company and Their Defective Products

Do not waste your money on RinseMate. Their product build quality is poor, and their customer service is an absolute nightmare designed to exhaust you until you give up.

My handheld bidet unit failed structurally due to an internal snapped plastic nozzle. It completely stopped charging and powering on. I contacted them on June 30th with clear photographic evidence of the physical structural defect. It took them nearly TWO MONTHS of automated, repetitive, and agonizing back-and-forth emails to even process the claim.

Worse yet, their Quality Assurance (QA) team requested that I fill the dead, broken electrical unit with water and turn it on to "film the leak" for them. Doing this to a device with broken internal seals and an exposed lithium-ion battery port is incredibly dangerous and a massive short-circuit/fire hazard.

When I refused this hazardous request and pointed out that the unit is completely dead anyway, they tried to shift the blame onto me. In their final email, they claimed they couldn't verify the fault because I had detached the hose from the bidet unit after it broke—treating a standard detachable component like unapproved "dismantling" to avoid honoring their warranty.

Instead of a replacement for their defective hardware, they offered an insulting 15% discount code to buy a brand new one. I have officially walked away and bought a far better, cheaper alternative on Amazon with actual customer protection. Avoid RinseMate at all costs—terrible manufacturing, hostile warranty policies, and zero care for customer safety.

UPDATE: It gets even worse. After their support agent claimed they "appealed to upper management" to secure me an "exclusive 15% goodwill discount code (RMUP15)" as a special favor for my troubles, I checked my promotional inbox.

It turns out they flat-out lied. Code RMUP15 is actually just a completely generic marketing code sent out via an automated mass email to their entire newsletter list for a "Weekend Upgrade Sale." They didn't offer a single penny of actual goodwill compensation; they just tried to trick me into using a public marketing promotion to buy a whole new device. Unbelievable dishonesty. Avoid this company.

9 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rinsemate

Antwoord van Rinsemate

Hi,

We’re very sorry for the experience you’ve had. A warranty case should not take nearly two months or leave you feeling that you have to repeatedly prove the same issue.

We also take your safety concern seriously. A damaged electrical unit should not be filled with water or powered on. We are reviewing why those instructions were provided and how your case was handled.

We understand your frustration regarding the discount code as well. Presenting a general promotional code as exclusive goodwill compensation was misleading, regardless of how it was intended, and we apologise.

We would like to have this case reviewed again by a senior team member based on the photographs and correspondence you have already provided—without asking you to repeat unsafe troubleshooting. Please reply to our Trustpilot information request with your order details so we can locate the case and provide a clear final resolution.

The RinseMate Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am reviewing the reviews! .

I am reviewing the reviews.! I wanted to buy, but after reading trust a pilot, I personally would touch it with a barge pole.
The thing I most picked up, was the non existent customer care, there isnt one reply to a problem on here or apology. . It sounds like they make excuses to rip people off. It is a bit hard to belive the good ones. 👍

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rinsemate

Antwoord van Rinsemate

Hi,

We understand why reading unresolved reviews would make you hesitant, and you’re right that we should have responded publicly and acknowledged customers’ concerns sooner.

We are now reviewing these cases and working to improve both our customer support and how complaints are handled. We don’t expect anyone to ignore negative feedback, and we appreciate you raising this.

If you have any questions before making a decision, please contact us directly and we’ll be happy to answer them honestly.

The RinseMate Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Changed my routine

RinseMate has changed my hygiene routine for good! There is no more need for (un) 'flushable' wet wipes or sprays for dry paper. Installation was fast-n-easy, price was great, item is quality made and does the job.

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

It’s convenient

It’s convenient, and with a jug big enough to hold a decent amount of water. Unfortunately, the spray is too wide and not pointed enough to get you clean, like a pro bidet. It’ll still mostly work in a pinch, but still not totally what I was looking for.

30 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great for post surgery

I order the product knowing I was going to have surgery and hoping this would help with recovery. It was a great purchase. I expect to continue using it.

6 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Rinsemate. My portable bidet.

Growing up we had a bidet in my parents’ house. My mother insisted on it. She had a bidet her entire life. I never knew why and never used it neither as a kid nor as a young adult. Years later when I got to my golden years and the process of wiping started to get tiresome and agonizing, I was thinking of renovating my bathroom to include a bidet or at least one of those expensive toilets that wash your behind. We didn’t because it was too expensive. Then I became disabled and had a hard time cleaning myself after going to the bathroom. Each time I went was a struggle and I would lie down afterwards to catch my breath after all that hard work.
That was until one day I saw the ad for Rinsemate. I bought the device immediately. I never buy anything that I see in ads, but I am so glad I bought it. It improved my life tremendously. No longer struggling. No longer hard work. No longer collapsing and almost fainting from trying to reach my behind. All I do is point the spray gun and click the button. That’s it. Point and click and FREEDOM!
Where have you been all my life?
The only caveat is that the gun is leaking when the water container is being filled up in the sink. I understand that it’s physics and the difference in height creates some leakage. However if it were more insulated maybe we wouldn’t have a problem. That’s the reason you got only 4 stars from me.
Thank you for your invention. It made a great difference in my life.

6 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great travel bidet

Great travel bidet. It has good capacity, strong spray and even a suction cup mount to put away the handle once done. I only wish it had a stream setting to really get up in there, otherwise, clean booty galore!

27 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is a very handy and great piece of…

This is a very handy and great piece of kit. I was a little sceptical about buying it but I thought I’d give it a try as I use quite a lot of wipes.
I’m glad I did. Not using wipes anymore so this little device should pay for itself in no time. It’s far mor hygiene than wipes when used with toilet paper. Very happy with it.

20 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is one of the best purchases I've…

This is one of the best purchases I've ever made! It's so easy to use, and I love the fact that I can use nice, toasty warm water!! Rinse Mate provides an easy to use solution to an every day problem, because sometimes toilet paper is just not enough! The suction cup sticks very well to the side of the toilet tank. I highly recommend Rinse Mate!!!

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Product not delivered.

I did order rinsemate through shop app. That they link me to chopivo gadget selling rinsemate bidet. Shop experince wasnot with rinsemate product but with shop from where i made purchase. I think rinsemate should not supply its product to chopivo gadget for sale. Chopivo is selling rinsemate bidet through shop app and chopivo is not sending product to correct address.

25 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rinsemate

Antwoord van Rinsemate

Hi,

We’re very sorry that your order was delivered to a different address and that you haven’t received a response from our support team. We understand how frustrating and concerning this must be.

Please email us at [info@rinsemate.co] with your order number and the evidence provided by FedEx. Include “Trustpilot review” in the subject line so our team can identify and investigate your case.

Once we have located your order, we will review the shipping details and contact you directly with a clear resolution.

The RinseMate Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dreadful like

Dreadful like, several,others , my rinse mate has not worked and I have continually emailed them . They did reply and asked me if I had done several things to damage it which I definitely had not. I have heard nothing since , still hoping but it seems I have not been the only one.

2 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rinsemate

Antwoord van Rinsemate

Hi there,

We’re sorry that your RinseMate has stopped working and that you have been left waiting for a response. The troubleshooting questions are intended to help identify the fault, never to blame you for damaging the product.

Please contact us at [info@rinsemate.co] with your order number. Our team will locate your previous correspondence, review the information you have already provided and help resolve the issue.

The RinseMate Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just what I needed to always feel fresh…

Just what I needed to always feel fresh down there without taking a shower. The suction cup to hold the sprayer works great on my toilet. The only thing I found weird was the tag on the bottle that says "If removed, warranty is voided". You have to remove it to get the sprayer and charger out of the bottle so obviously the warranty is voided the minute use the product. I'm still giving it a 5 since I have had no issues.

2 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic bidet does the job with…

Fantastic bidet does the job with minimum fuss excellent battery life and very nest and compact takes up no space at all especially in a small area, also very easy to use and excellent tank for water that you can fill up and hav Nice room temperature water for you to use when needed. Should have bought one years ago. But better late than never. Also excellent customer service was kept informed of my delivery all the way 👍 👏 thanks rinsemate

2 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product-definitely recommend

I’m really pleased with my RinseMate. It’s incredibly easy to set up and use, with no complicated installation or plumbing required. The water pressure is good, and the rechargeable design makes it very convenient and practical.
It feels well made, works exactly as expected, and is a great solution for anyone who wants the convenience of a bidet without making permanent changes to their bathroom. It’s also easy to move or take with you when travelling.
Very happy with my purchase and would definitely recommend RinseMate!

2 september 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer