Laad hier niet!
Je betaalt eerst een forfaitair bedrag. Laad je langer, dan worden er extra kosten aangerekend. Laad je korter dan de voorziene forfait, dan moet je zelf een terugbetaling aanvragen. Dit wordt niet automatisch verrekend.
Bovendien is het niet mogelijk om een factuur te verkrijgen, noch als particulier, noch als zakelijke klant. Dit is bijzonder problematisch voor professionele gebruikers die een factuur nodig hebben voor hun administratie. Ondanks eerdere meldingen lijkt hier geen gevolg aan gegeven te worden.
Mijn ervaring is dan ook negatief en ik zou deze laadoplossing niet aanbevelen.

