Robparkersbest Reviews 

174
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t buy Rob Parkers stone stripper. It doesn’t work and should be withdrawn from sale. I purchased this product from Stoneworld, Oxfordshire. It cost £57 for a small bottle!! I am awaiting a refund.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy Rob Parker’s Conclear concrete remover - it does not remove the dried on concrete . I followed the instructions completely , not allowing the product to dry out and it did absolutely no... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had huge brown stains on my Indian sandstone slabs - burnt them I think with neat cement whilst pointing !! - tried various products - no joy !! - then discovered Rob Parkers Rust stain remover- exp... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought this product to remove cement stains on my Indian Sandstone patio. I applied the product and followed full instructions, covering the slabs to make sure they didn’t dry out on a warm day. The... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Huishoudchemicaliën leverancier
  2. ook in
  3. Leverancier van schoonmaakproducten

Geschreven door het bedrijf

Our Rob Parker's Best products have been designed with over 20 years of experience and expertise, to help you care for and maintain your natural stone and keep it looking fantastic for years to come. We also have products to help you tackle common issues such as rust on your stone, algae, cement spillages and more. These products have been scientifically developed with chemists to ensure you achieve the best results for your paving and surfaces. Whether you are looking for a patio sealer or cleaner, rust remover or stone stripper for your paving, and lots more, we will have products to suit your requirements.


Contactgegevens

1,7

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

174 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 80% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,7

Alle reviews

(174)

5 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t buy Rob Parkers stone stripper

Don’t buy Rob Parkers stone stripper. It doesn’t work and should be withdrawn from sale. I purchased this product from Stoneworld, Oxfordshire. It cost £57 for a small bottle!! I am awaiting a refund. I would ask the company to provide any scientific evidence that this product works.

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Robparkersbest

Antwoord van Robparkersbest

For other readers of Stewart's review, we attended Stewart's site and spoke through the science with him and his particular stain. If you would like to find out more about how to remove water-based paint spills from sandstone please refer to our article here: https://robparkersbest.co.uk/advice/how-to-remove-fence-stain-spills-on-natural-stone-landscape-surfaces/ The customer was able to remove the stain from the spill on this occasion with the use of the Stone stripper and mechanical abrasion.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy Rob Parker’s Conclear

Do not buy Rob Parker’s Conclear concrete remover - it does not remove the dried on concrete . I followed the instructions completely , not allowing the product to dry out and it did absolutely nothing to the concrete . It was a total costly waste of time and I did it twice .

I bought it because it came out top when I searched on the internet for the best concrete remover . It was expensive and the postage was really expensive but if it had done the job it would have been worth it . It did not remove any of the concrete , the concrete was old ( we inherited it ) but from what I had read it sounded perfect for the job .

Do not buy it , you will waste your money - I won’t bother contacting the company now I have read the other reviews as again it seems pointless from what I have read here. Very disappointed .

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Robparkersbest

Antwoord van Robparkersbest

Hi Jacqueline, you should have contacted us and we could have spoken through the product with you and how you were applying it etc. People only write bad reviews on here unfortunately, so you are not hearing of the good reviews from users of conclear when it worked. If you are still looking for a solution to remove the cement stains please do reach out to us and we can talk through your stains on the phone and how best to use the product. We apologise for the delay in responding

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy the rust remover

I first started using the rust remover a few years ago to remove orange rust stains that would seep out of my Indian sandstone and it was amazing, the orange stains would be gone, they would appear again some time later but would be less and less each time until eventually there were just a few stains left so I ordered some more last year but this time it was useless I may as well have just poured water on it as it did nothing. I phoned and spoke to someone who told me that they had had to change an ingredient in the solution but doesn't affect the performance, well they are wrong as it did. They said they would send me another bottle incase it was a dodgy batch. After waiting considetable time and another phone call they eventually sent it out which again done nothing. I am so dissapointed that this product doesnt work any more as it was brilliant before so therefore I will not be purchasing any more so please do not waste your money on this product as its not cheap

16 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Robparkersbest

Antwoord van Robparkersbest

Hi Lee,

Thank you for taking the time to share this, and we’re genuinely sorry to hear about your recent experience.

It’s especially frustrating when something that’s worked well for you in the past doesn’t deliver the same result, so we completely understand your disappointment. We haven’t had similar feedback from other customers, which makes us keen to look into this properly and get to the bottom of it for you.

If you’re happy to, please send over a few images of the affected area along with the dilution ratio you’ve been using. That will help us assess what’s happening and guide you on the best way to remove the staining effectively.

We really do want to help you achieve the result you were expecting and support you in resolving this.

Best regards,
RPB Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My only complaint is that they won’t…

My only complaint is that they won’t deliver to Ireland ! I would like to purchase the product

22 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Robparkersbest

Antwoord van Robparkersbest

Hi there,

Thank you for your feedback, we completely understand your frustration.

While we don’t offer direct delivery to Ireland, there are often alternative options available if you speak with our sales team. We’d be more than happy to help find a workable solution for you.

If your experience isn’t based on the product or service itself, we would kindly ask you to reconsider the 1-star rating, as it doesn’t fully reflect our offering.

Please do get in touch, we’re here to help.

Best regards,
RPB Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Complete waste of £123.60

Complete waste of £123.60!
After sending photos in I was advised the product I need to remove the cement is CONCLEAR… Zero result I contacted them straight away & was told “the cement must be resin based if Conclear hasn’t worked what you need is STONE STRIPPER”…

I asked very clearly “ Will it definitely do the job” yes was the reply paint it on thick leave it for an hour take it off… Zero result it didn’t touch it, I spoke to Sam she was polite saying “ we’ve never had this before ( really ) I’ll speak to our chemist”…
I said I’ll call you later this afternoon could you ask if a refund is possible as both products have failed!… I sent the photos in of the Zero result of both ROB PARKERS BEST products, got passed through to Sam who then passed me straight through to Ellie…

All I can say about Ellie is 0/10 for customer service! Ellie just defended ROB PARKERS BEST products trying to put all blame on me… saying “ you must have applied it incorrectly! & you should have left it for 24 hours “not” an hour…

the simple verbal instructions were “paint it on thick leave it for an hour then take it off” ( same as on the label )… As I read it “ 5 layers of paint may need 24 hours )… my verdict! Both “CONCLEAR & STONE STRIPPER” are totally useless! What a shame photos can’t be uploaded I’d like to show the Zero result of both these products… 0/10 for the products & 0/10 for customer support

COMMENTING ON REPLY

BLA BLA BLA TOTAL NONSENSE!
YOUR PRODUCTS & CUSTOMER SERVICE ARE THE SAME AS YOUR SPELLING!
VERY POOR!

10 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Robparkersbest

Antwoord van Robparkersbest

Hi John,

We are sorry that you were unable to achieve complete results with our products. Unfortunately, after a number of lengthy phone calls, you were unable to provide us with any succinct information for us to help you with. We provided suggestions based on the information you gave, but as you were unaware of the stains you were tasked to remove, and not open to trying different application methods of our products, we were unable to help you on this occasion.

We try our hardest with all customers to get to the bottom of what stains may be and the best method to remove these with our products. However, all stains and stones can be different, and we explain to customers that there will always be a level of testing required to establish the strength of product applied and the time applied to the stain, as stated in all of our product application instructions.

We also do not tolerate abuse towards our members of staff, so we could not help this customer any further.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Liquid miracle

This is to completely disregard any negative reviews.
I have collected my own video and photo footage showing how incredible this product is.
It is guaranteed to remove or reverse any rust caused naturally or by using strong brick acid as I will post on my SOUTHPOINT REPOINTING channel on YouTube

31 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rob Parkers Rust Stain Remover for Sandstone

If anyone tells you using diluted brick/patio cleaner containing only hydrochloric acid (Cementone Patio Cleaner) to clean up pointing on grey sandstone will be ok - you will make the mistake I made. A day after, the light grey stone was dry, it was a mess with orange/brown staining all over the 32m2.

I called StoneWorld and talked over the possibility 'Rob Parkers Best Rust Stain Remover' might remove my disastrous result. I can honestly say this product and the company is amazing, and with some dilution with water, the product completely removed the staining on the complete patio. The price point is well worth it and I highly recommend it. If you, like me make a mistake with brick acid.

1 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought Rob Parker’s Best Rust Stain…

Bought Rob Parker’s Best Rust Stain Remover to remove small rust stains on slate paving. Followed the instructions but it had absolutely no effect, even using it undiluted. Total waste of money.

5 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Robparkersbest

Antwoord van Robparkersbest

We are sorry to hear you are unhappy with the Rust Remover - please contact us to discuss in more detail so that we can ascertain what the rust marks where from and whether they are on the surface of the stone or inside the stone.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Rust remover Kandla grey sandstone

I don’t usually write reviews but …. Wow.
I over cleaned my newly laid Kandla Grey sandstone paves. Turned yellow ! Looked bloody awful. I sprayed ratio 1 to 5 parts water and left each pave for ten minutes then power washed clean. If stain remained repeated process. Cracking results. So bloody relieved. Can now brush in the grout and finish the job !!

14 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stained Kandla sandstone

Removed reddish staining from new Grey Kandla sand stone patio but staines reappeared after a couple of days, I retreated tiles and again it worked but stains have once again reappeared, I have followed the instructions given with no positive results overall I am very dissapointed with this product.

10 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Robparkersbest

Antwoord van Robparkersbest

Hi, thank you for using our product and taking the time to leave feedback.

The reddish staining on your Kandla Grey Sandstone is rust staining, resulting from oxidisation of the iron content that naturally occurs in the sandstone. Our RPB Rust Remover removes the rust staining from the surface. Nonetheless, if the oxidisation process has been initiated in the stone then the rust will continue to surface until the iron exhausts itself and the stone has stabilised. Depending on the iron concentration within the stone, repeat applications may be required until the stone stabilises. Once you are certain that the stone has stabilised (i.e no rust has appeared in 3-4 weeks), then we recommend sealing the stone with RPB Patio Sealant for further protection.

Should you have any further queries please do not hesitate to call or email us, we are happy to assist!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5 stars for Stoneworld Oxfordshire

I would like to give Stoneworld (Oxfordshire) a five star review. I cannot recommend them more highly.
From the start of my visit to their showroom I have only had 5 star service and support which has continued right through purchasing and to the delivery of my order.
A delightful well informed team who go out of their way to help. Combined with great stock and easy to look at examples of stone etc that they have available.

14 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Robparkersbest

Antwoord van Robparkersbest

Thank you so much for your kind review, we are so glad that you are happy with the service and order you received!

We look forward to working with you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant product and does what it says…

Brilliant product and does what it says - I mixed it with a splash of water (90% RPB, 10% water) and found it best when put over the whole slab. Left for 15 mins and washed off. Brilliant. Relieved that all the rust spots or rust colouring has gone. While quite pricey, nothing compared to what you've paid for the paving slabs.

8 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Robparkersbest

Antwoord van Robparkersbest

Thank you for your review Will, we are very glad to hear that you were pleased with the product!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was doubtful about whether Rob Parkers…

Was doubtful about whether Rob Parkers best rust remover would work however it completely restored our orange patio back to grey. Would definitely recommend this product.

18 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Robparkersbest

Antwoord van Robparkersbest

Thank you for your review Paul, we are so glad you achieved great results with our Rust Remover!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rust removed, natural sandstone

I had natural sandstone paving laid 3 years ago. The installer gave me acid to get rid of specs. This acid caused awful patches on my brand new patio as it shouldnt be used with sandstone. Caused me unbelievable frustration and was debating getting a new patio with a new company. I came across this online after trying many other cheaper products. Cant describe how happy this has made me. Honestly dont bother with anything else. Wish I could attach pictures!

8 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Robparkersbest

Antwoord van Robparkersbest

Hi Peter, thank you so much for your review. We are thrilled that you achieved such great results with our Rust Remover! If you would like to send pictures to sales@stoneworld.co.uk we would love to see the results!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rob Parker’s best rust remover

I recently had my garden done with natural sandstone slabs which cost me a fortune, I was advised to buy patio cleaner to clean up the excess mess which then left me extremely upset as this product had acid in, Leaving my complete garden a total mess with dark rust discoloured slabs ( I was mortified ) I tried everything possible to clean them up! I brought Rob Parker’s Best Rust Remover which I HIGHLY RECOMMEND ANYONE TO BUY, THIS PRODUCT IS TOTALLY AMAZING which brought my garden back to new! I can’t thank them enough, thank you 😀

4 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Robparkersbest

Antwoord van Robparkersbest

Hi Claire, thank you very much for your review, and that's great to hear that you were able to restore your patio surfaces with Rob Parker's Best Rust Remover!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant and Best Rust Remover!

I have a newly laid large raj sandstone patio that has recently been laid and I made a huge mistake using my usual diluted ‘patio cleaner’ to clean it. I had checked with the store where I buy the cleaner that it was suitable and was told it should be but use dilute and test first. I tested one slab which was ok for 24 hours so I did the rest of the patio. Over a few days horrible orange rusty patches began appearing and I was devastated, having spent thousands on a lovely new patio. I saw the reviews for Rob Parker’s best rust remover online and it sounded exactly what I needed. I rang to check this product was suitable for sandstone and was told it was. The rust remover arrived promptly within 2 days and I was thrilled with the results. All the orange has gone and my patio looks new again - phew! It also removed rust spots from fertiliser than had been sprayed onto some brick work when the lawn was treated and removed rust spots from where my metal plant pot and fire pit were placed on the patio. It also removed small spots of cement from when the builder laid the patio. It is a miracle product. Just be careful when using it and follow the instructions. I used it as suggested diluted with 10 parts water and it removed rust patches with 10 minutes. It is quite pricey but I would argue that it’s worth every penny. I got through a 1 litre bottle to treat a large patio. As with all the other reviews here, it is a fantastic product and you get what u pay for. It saved my patio from disaster. I have realised by going online how many other people have made the same mistake using brick acid described as ‘patio cleaner’ on easily marked natural stone. I won’t be making that mistake again! Thank you for this amazing product.

19 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Robparkersbest

Antwoord van Robparkersbest

Hi Emma, thank you so much for your kind review, and we are absolutely thrilled that you were able to achieve such fantastic results with our products.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I Used Conclear cement remover on my…Roof

I Used Conclear cement remover on my newly tiled roof,to remove set cement marks left by the roofers.Unwise to use either jet wash or brick acid.Happy to report that it works,no more stains.

8 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Robparkersbest

Antwoord van Robparkersbest

Hi Iain, thank you very much for your review, and we are so glad that you were able to achieve great results using Rob Parker's Best products.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

An excellent product

A fantastic product that quickly got rid of orange stains on our newly laid Indian stone patio.

After a quick search, we discovered orange stains and spots of rust are a natural occurrence in Indian stone from iron oxide in the stone that rises to the surface from damp conditions. Rob Parkers Rust Remover certainly did the trick, and within 15 minutes of treatment, the stains had vanished. We would definitely recommend this product to anyone experiencing the same issues we had.

16 juni 2021
Logo Robparkersbest

Antwoord van Robparkersbest

Hi Patrick, thank you very much for your review. We are thrilled that you were able to achieve such great results using Rob Parker's Best Rust Remover.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer