Oh my god I can’t even access the materials And all the links in my email lead to some mailchimp code or page that says this url doesn’t exist Can someone do something anything? Shall we report... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Royal Certified Masterclass is the company name on my $27 discounted charge for a Movement and Dance Therapy Certification. It took the money from mummy CashApp account and supposedly returned me to F... Toon meer
I’m trying to understand how this company functions. I took their functional medicine functional medicine training. I can’t call it a true certification since this program offers no CME for my license... Toon meer
My classes have disappeared! Unlike most, I really enjoyed the information in my classes. I learned quite a bit. I tried to go into my classes tonight and the links are all dead and online content is... Toon meer
Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews
Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Scam!
Scam!. I paid money took the course, which is AI generated and plagerized. I past all the quizzes and when I took the exam for certification, they claimed I didn't pass and wanted me to pay more money. Also, when I tried to get a refund, they claimed my email wasn't on file

Antwoord van Royal Publishing

Antwoord van Royal Publishing
Horrible content
Horrible content, only text no references to any scientific research. The text book they offer is so obviously AI generated… What a mistake? And they deny any refund claiming you have opened the course there is no way to have your money back. A complete waste. Very disappointing.

Antwoord van Royal Publishing
I ordered a Qigong certification course…
I ordered a Qigong certification course and received an AI generated course that was quite a disappointment. IN ADDITION, I was charged another $197.00 for 80 courses that I never ever ordered, nor did I see such a package advertised. I wrote to the support email address complaining about the added courses and requesting an immediate refund. I then received an email with them stating that I had indeed orderd the entire 81 course package, and that they had lawyers who took these claims seriously and insinuated that I was somehow fraudulent. At that point, I filed a complaint with the Federal Consumer Protection Agency, and will be working with my bank to attempt to recoup my money. I have nothing good to say about this company.

Antwoord van Royal Publishing
I didn't even get the chance to start…
I didn't even get the chance to start the course: I emailed CMA to make sure they recognized the Grief Coaching Certification as claimed in the Facebook Ad I saw. Turns out - They DON'T.
Complete BS from Royal Certified Masterclass.

Antwoord van Royal Publishing
🚨 Do NOT fall for this scam platform
🚨 Do NOT fall for this scam platform! 🚨
UPDATED INFO
All their content is poorly AI-generated with no real expertise behind it. I ordered the Forest Therapy course and got nonsense like this:
👉 "Forests contain a variety of edible plants like berries."
Seriously? This is what they sell as an educational course? The materials are repetitive, lack depth, and don’t even include relevant images.
Do yourself a favor—instead of wasting your money on any of their courses, ask ChatGPT to create one for you. I promise it’ll be way better than this mess.
I even asked the company for details about the course author—they ignored my request, which says a lot.
I've now filed a case with the U.S. Federal Trade Commission and the European Consumer Centre (ECC-Net) because their refund policy is just a way to trap customers into paying for junk content.
You’ve been warned! 🚩 My bad for not checking their Facebook feedback earlier… don’t make the same mistake!
UPDATED INFO
The company just commented on my post claiming it wasn’t them—apparently, it's a different organization scamming people using their name. They even asked me to reach out via email to “offer a legit course” and who knows what else.
But guess what?
The email they told me to contact is the exact same one they originally used to send me the scam offer!
Rookie scammer move. 🙄

Antwoord van Royal Publishing
Royal Certified Masterclass
Royal Certified Masterclass
This is my personal opinion and advice. Take it or leave it.
The course is ai generated , extremely repetitive and difficult to study. 120 modules of over 5000 pages without any visual aids or diagrams.
The final exam is over 110 questions,all ai generated. You need to pass with over 80% success rate which is almost impossible as there are quite a few trick questions. For re-examination you have to pay more.
You end up paying dearly or giving up altogether.
This is an intellectual scam.

Antwoord van Royal Publishing
Would give zero star if I could!! Avoid!!
Would give zero star if I could!!
Complete waste of time and money. For the course I enrolled in they claimed to have 100 modules covering multiple topics, however it was the exact same generic content repeated over and over with only the title changed! When I requested a refund they refused claiming I wasn’t eligible as I had accessed the content! Such a scam!!

Antwoord van Royal Publishing
Nonsense of a course
Contacted support team after realising the content is not worth my time. Content seems to be created by AI, only generic pieces of advice. Completely contradicting the point of the course. I've chosen Plant-based nutrition coach program and the information they were teaching me was Meat, poultry, and dairy products are excellent sources of protein. Total scam. I never seen any reviews, got scammed by price offer. It's disgraceful to scam people looking for more education.

Antwoord van Royal Publishing
Would give them zero stars if I could.
Purchased Royal Certified All-in-One Holistic Masterclass as part of Halloween Special.
The package promised additional 80 bonuses in the next 30 days (I still have the email to prove this). I wish I could upload a screenshot to this review.
Ive still not recieved these bonuses.I sent an email on 28th December to notify them that I still havent received my bonuses.
I hadnt received a reply so I sent another email on 26th Jan and still no reply.
I feel ripped off as theyre not responding to emails or providing access to the bonuses.
Plemase be careful when parting money with this company.
EDIT: Theyve not replied to my previous two emails, so I have now reported this to my bank and to International Practitioners of Holistic Medicine (IPHM) who apparently accredit the courses.

Antwoord van Royal Publishing
Don’t trust their 100% money back guarantee seal
I have a disability from a brain injury that limits ways I can learn. I did not know the format provided by this company was that format until I received & looked at the material. I notified them at once (within hours of purchase) about my circumstances & requested a refund. I was denied a refund & offered a complementary course (of the same format that is unusable by me) in an attempt to raise my client satisfaction. Don’t trust the 100% money back guarantee seal on their website or marketing materials. 0% satisfaction.

Antwoord van Royal Publishing
Courses seem AI-generated written…
Courses seem AI-generated written information, redundant. The test questions during the course are simple and direct. The questions during the certifying exam are not related to the information written in the course. The passing score is not mentioned before the start of the exam. The exam questions are not representative of the course material and are skewed, so the test taker can not pass the exam. They then provide an opportunity to retake the exam a second and third time for more than the cost of the original course. If you desire a certification, this is not your best option.

Antwoord van Royal Publishing
Do not expect to learn anything from these courses. Waste of time!
Do not expect to learn anything from these "courses", Support do not respond to emails and the content is poor.
These are not independently accredited and have little to no real world applications. Much of the content appears to be AI generated and the level of English is substandard.
I have independently verified that at least two of their courses offered are not fit for purpose. These are
Holistic Pet Care Coach Certification
Purpose Alignment and Spiritual Coach Certification
If the courses were quality and not so poorly constructed, it might be worth looking at them but not at that price point. They teach you the very basics and you have to be careful as some of the content is misleading.

Antwoord van Royal Publishing
❗️This is a scam
❗️This is a scam, please do not buy. Upon reviewing the course content after I bought, it this is a clear case of false advertising and falls far short of the promises made. They say they offer refunds but don’t give it. There are no videos or audios in the course, only simple text that is AI generated

Antwoord van Royal Publishing
Dont do it it is a SCAM
Dont do it it is a SCAM - The Courses are horrible and only have Text - no audios and Videos and the text makes no sense! Google Search have better results to the topic like the Courses - only KI generated Money FUNNEL - to get your money and you get nothing!
They offer a Money back Guarantee - but dont do it!
you never get the money back!
No Reaction from Support and after I have opend a Disput on Paypal, they sent a Email and extort me,
if I dont close the disput I never get the money back and they will all do and fight against me - WTF ???
It is a horrible Teaching Plattform where only Text is shown (no chance to copy it out to translate or work with ot) The textes makes no sense, confusing and it looks like a KI generated platform and some pictures dont fit to the text - All courses have 120 Modules and you lost only money and get a terrible and confusing knowledge, which google could give you better informations - DONT DO IT - Save your Money

Antwoord van Royal Publishing
JUST PURE SCAM
I purchased the Systemic constellations coach certification. No invoice, I got email with three links, two didn't work and one to the learning portal was 43 short sentences in every 120 modules. It was a scam, I immediately called them, emailed them of course with no answer. They emailed me in two days that because I opened it, they will not return my money. This is the email I sent them which they are saying in answer they didn't receive. " Hi I purchased the Systemic family constellations coach certification and I tried to access it. Are there any videos to learn from? I can only access the learning portal which is just text and I can't access the materials and bonus page. That takes me to a website "shop now'.
I feel like I made a mistake purchasing your program and I would like my money back.
Thank you
There is not possible way to become a coach for family constellations from a poorly written text. No videos. And this is what they emailed me back. After careful review of your request and in accordance with our Terms of Service and Refund Policy (incorporated by reference herein and explicitly accepted by you during the purchase process at http:// ............ (trustpilot doesn't allow links), we must formally deny your refund request.
Per Section 7.1 (Order #p-bdgGL2) of our Refund Policy, refunds are strictly limited to the following circumstances within three (3) days of purchase:
The purchased content remains wholly unaccessed by the end user; or
The digital product was not successfully delivered due to technical malfunctions attributable to our systems.
Our records indicate that you have successfully received and accessed the course materials, thereby rendering your purchase ineligible for a refund under our policy terms.
Please everyone, save your money and find a company they will provide names of teachers, google first. I made $97 mistake, but I insist on word SCAM. Reputable company would never do anything like this. They even disappeared from Facebook because other people started to call it SCAM !!!! They don't pick up phone, it takes them two days to answer email, but they immediately answer this review....
I do have to stated that they sent me money back after 3 emails and this review I wrote. Still not worthy this stress.

Antwoord van Royal Publishing
Absolute Scam Artists - AVOID THIS COMPANY!!!
Absolute Scam Artists - ordered a course and the upsell - the upsell was never delivered. Instructed by customer service to check my login - still not there and then when I requested a refund was told because I had accessed the login that they would not refund any monies !!!’
UPDATE IN RESPONSE TO THE COMPANY:
Actually that is NOT the full story and their response has a number of untruths in it. As they are sharing emails here are some segments from their customer service emails along with a more detailed explanation and the truth.
The first email confirming the purchase of the Integrative & Functional Medicine Certification:
“Integrative Health & Functional Medicine Mastery Certification
Dear TrevorKilleen
On behalf of Royal Certified Masterclass, I'm pleased to welcome you as our newest member.”
The second confirming the purchase of the Holistic Masterclass:
“Thank you for joining our Holistic Living Masterclass” (this was the upsell referred to).
When I initially queried the access to the upsell I got a response asking me to check spam/junk etc and the access I had - thereby making their refund policy void because once you access the course apparently their 3 day refund policy is voided.
I confirmed access which was only to the first course.
The screenshot that I have is of a page
where there is a button (blue) asking if you wish to avail of the $197 Holistic bundle upsell this then takes you to a simple ‘Thank You’ page (I didn’t think this strange as many funnels have one-click upsells) - I didn’t think I would need to screenshot this as I assumed the upsell had been processed. I only took a screenshot of the upsell page so I had a record of what I was actually upselling to.
I provided screenshot with my initial email and NOT in response to a request for proof of purchase which they have suggested in their response. I wanted to be clear about the upsell that I was referring to to avoid confusion and stating the following:
“ I opted into this offer for $197 and received the email below confirming this saying I would receive an email with the login details for the masterclass platform but I haven’t received the email giving me access as yet - could you please advise?‘
To which they responded:
“ According to our delivery logs, we can confirm that all course materials were successfully sent to your registered email address.” - This, to me, means the original course AND the upsell that I was querying. So I logged in to check what materials had been delivered and it was only the original course.
As I didn’t seem to be getting anywhere -It was at this point that I requested a refund of all money. And got this response -
“Our team is currently reviewing your inquiry to ensure we provide you with the most accurate and comprehensive information. We strive to address all customer concerns thoroughly and professionally.
Please expect a detailed response from us within the next 24/48 hours.”
I have checked ALL of the correspondence from the company and at NO POINT have they asked me to check with my bank or entered into a discussion about whether I have been charged for the upsell.
I then got a lengthy email (I won’t post that here) quoting their refund policy and stating that “ you have successfully received and accessed the course materials, thereby rendering your purchase ineligible for a refund under our policy terms.” There is no suggestion to check charges in this email either.
They have simply refuse any refund because I followed THEIR instructions and checked what materials I had access to.
I stand firmly by my original review. If they had wanted to engage in meaningful dialogue and avoid negative reviews they should have taken a more customer focused, less rigid approach. They have failed to acknowledge that there may have been any error on their part - system or human - and have not looked at it from the customer viewpoint!!
Their publishing of my email shows how their lack of customer service!!! Yes I have threatened action as they have been unhelpful and using their policies against the customer despite them suggesting I should log in and check !!
Furthermore making out that they have discussed me checking the bank charges is utter lies and I would be happy to provide anyone with the email trail in full should they wish to verify this.
More evidence of the questionable ethics of this company calling customers liars.
For complete transparency and because I am not one to lie - I have now checked my bank and the charge for $197 has not (as yet) appeared on my credit card.
They need to look at the upsell and the “Thank You” page that you are brought to once you click on the link as it appears they may have a glitch.
I would hope for some sort of an apology from the company but given their readiness to publish untruths in a public forum I won’t hold my breath.

Antwoord van Royal Publishing
Ridiculously AI generated garbage
It’s clearly a scam class!! The website was bought only 2 months ago. All these are paid reviews, impressive that even Google searches bring back ai generated something about it being the best something something top rated whatever when it’s only been around a couple months.
If you have any doubt, make sure to check out the clearly ai videos of “real customers” making $150k a month 😂😂😂😂
Not worth it. It’s all just clearly 100% ai scams. You can’t have 120 ebooks per certificate after being around for 2 months!

Antwoord van Royal Publishing
They did not answer my logical question.
7 days ago I wrote to the company if their Qi Gong course includes also videos instead of only pdf and audio, since it is totally impossible to learn Qi Gong by only reading e books and listening to audios and i got no answer at all. I guess they expect you to learn Qi Gong moves without watching not one sinlge video.

Antwoord van Royal Publishing
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







