Let op dit bedrijf hoort bij NK Innovations! Dit bedrijf heeft een reparatie bij ons uitgevoerd, tot nog toe lijkt de reparatie geslaagd. Echter de voorrijkosten zouden € 39 zijn, wanneer ze op locati... Toon meer
Regionale Service & Reparatie
Bedankt voor je bezoek aan Trustpilot. Helaas is het niet langer mogelijk om op dit profiel reviews achter te laten, aangezien de website van het bedrijf niet langer actief is. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Gezocht op rrs bedrijf dat goed staat aangeschreven staat helaas bij dit malafide bedrijf terecht gekomen. Ze hebben een monteur gestuurd van HBM installateurs uit Capelle ad Ijssel. Die jongen/man is... Toon meer
Doe absoluut geen zaken met dit bedrijf. Je wordt verschrikkelijk opgelicht als de factuur wordt opgemaakt. Ze schakelen andere bedrijven ( HBM installatie uit Capelle a.d. IJssel ) in om de werkzaamh... Toon meer
Zeer teleurstellende ervaring! Deze loodgieters hebben mij flink opgelicht door kosten in rekening te brengen zonder daadwerkelijk werk te verrichten. Het voelde alsof ik beroofd werd zonder enige opl... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
Wij weten hoe belangrijk het is dat, in geval van een pompstoring, uw proces zo snel mogelijk weer actief is. Onze regionale steunpunten verzekeren dat u atlijd een pompspecialist dicht in de buurt heeft.
Contactgegevens
Aelbrechtskade 106G, 3023JD, Rotterdam, Nederland
- 0102512125
- info@regionaleservicereparatie.nl
- rsrtechniek.nl
Mensen keken ook naar
Let op dit bedrijf hoort bij NK…
Let op dit bedrijf hoort bij NK Innovations! Dit bedrijf heeft een reparatie bij ons uitgevoerd, tot nog toe lijkt de reparatie geslaagd. Echter de voorrijkosten zouden € 39 zijn, wanneer ze op locatie zijn komt hier opeens €235 diagnosekosten bij (eigenlijk betaal je dus al € 274 voorrijkosten en diagnose zonder dat ze maar iets gedaan hebben). Daarna heb je al zoveel uitgegeven dat je de storing ook maar laat oplossen. Vervolgens krijg je een factuur van € 919 (monteur is minder dan een uur bezig geweest), onderdeel was € 250 (inkoop Warmteservice €187 inclusief btw). We hebben hier dus te maken met een verwarmingsmonteur die € 732 kost voorrijkosten en arbeid. Dat is schandalig en kan ik niet anders noemen dan oplichting. Als ik de andere recensies lees heb ik nog geluk gehad, want er lijkt geen schade te zijn. Maar waarschuwing ga niet in zee met dit bedrijf het zijn oplichters!
laffe oplichters
jullie ( rrstechniek.nl / loodgieters-spoedlijn / nk innovations B,V utrecht) hebben vorige week echt de verkeerde opgelicht. je krijgt binnenkort een mooi cadeau, wordt afgeleverd op de Winthontlaan 200.
Oplichters
Gezocht op rrs bedrijf dat goed staat aangeschreven staat helaas bij dit malafide bedrijf terecht gekomen. Ze hebben een monteur gestuurd van HBM installateurs uit Capelle ad Ijssel. Die jongen/man is iets langer dan een uur bezig geweest en wij moesten € 1.266,14 bestalen. Belachelijke prijzen. Het zijn oplichters en als je er iets van zegt, dan zeggen ze dat je hebt getekend. Laten ff snel prijzen zien zonder BTW enz. Dit kan echt niet! Wij hebben dit dossier bij onze rechtsbijstands verzekering neergelegd.
Zeer corrupt bedrijf
Doe absoluut geen zaken met dit bedrijf. Je wordt verschrikkelijk opgelicht als de factuur wordt opgemaakt. Ze schakelen andere bedrijven ( HBM installatie uit Capelle a.d. IJssel ) in om de werkzaamheden uit te voeren. ( waarschijnlijk dochterbedrijfjes, en schuiven de verantwoording naar dat bedrijf ) Voor 3 kwartier werk werd een rekening opgemaakt van € 794. We gaan er alles aan doen om dit bedrijf voor de rechter te krijgen
Dit bedrijf verwijst je door na…
Dit bedrijf verwijst je door na oplichters!!
Schofterig duur
Kwam een goeie monteur, maar schofterig verdienmodel.
Ze rekenen per meter rioolveer 50 euro. Ik moest 1550 euro betalen voor 3 uurtjes werk.
Zeer teleurstellende ervaring
Zeer teleurstellende ervaring! Deze loodgieters hebben mij flink opgelicht door kosten in rekening te brengen zonder daadwerkelijk werk te verrichten. Het voelde alsof ik beroofd werd zonder enige oplossing voor mijn probleem. Ik zal nooit meer gebruik maken van hun diensten en raad anderen sterk af om met hen in zee te gaan.
OPLICHTERS
OPLICHTERS.
Wat een nare mensen zijn dit. Doe hier alsjeblieft geen zaken mee. Ook ik heb gezocht op rrs wat gewoon wel een goed loodgietersbedrijf is. Door advertenties en het gebruik maken van dezelfde logokleuren op de website, terecht gekomen bij deze oplichters. Ze maken oprecht gebruik van iemand anders zijn stress situatie. Komen 5 minuten binnen, doen werkelijk waar drie keer draaien aan een leiding en zeggen daarna dat ze het toch niet kunnen maken. Vervolgens lekt mijn cv ketel nog meer en ik ben 300eu lichter voor echt waar, nog geen 5 minuten.
Vervolgens dwingen om te moeten betalen. Ik voelde me zelfs onveilig in mijn eigen huis.
Dus pas op mensen, doe hier geen zaken mee.
Onschuldige mensen moeten hier niet de dupe van zijn en ik ga er alles aan doen om deze oplichters te stoppen!
Oplichters
Oplichters. Met google gezocht naar RRS (dit is een goed rioolontstoppingsbedrijf, kan ik aanraden, normale tarieven), onder de kop RRS kom je dan bij RSR. Veel te duur (ca 600,- ipv ca 150,- bij RRS) en zinloze werkzaamheden voorgesteld. Gelukkig was ik zo helder ze weg te sturen. RRS heeft het snel en voor ca. 150,- opgelost.
OPLICHTERS!! RSR Techniek B.V. en NK Innovations B.V.
Vandaag, 23 oktober 2024, is een monteur langsgeweest van NK Innovations B.V. via RSR Techniek B.V. De monteur zou ‘s morgens komen, tussen 09.00 en 13.00 uur. Om 12.49 werd ik gebeld dat de monteur tussen 13.00 en 17.00 uur zou langskomen.
Ik had, bij het maken van de afspraak, gemeld dat het expansievat vervangen moest worden omdat het lekte. De monteur meldde zich om 16.38.10. Om 16.46.02 ging hij naar het magazijn. Hij kwam om 17.07.58 terug en heeft een nieuw expansievat geplaatst. Hij ging om 17.32.27 weer weg. Mijn camera heeft dit vastgelegd en de beelden zijn inmiddels opgeslagen.
De uitvoer van de werkzaamheden heeft 32 minuten in beslag genomen. De monteur had mijn dochter, na een korte inventarisatie, verteld dat het vervangen van het expansievat ongeveer €400 zou kosten; zij ging hiermee akkoord.
Hij rekende echter €900,95 af. Mijn dochter was op dat moment alleen thuis en voelde zich behoorlijk geïntimideerd; zij heeft dit bedrag betaald.
Ik heb inmiddels de reviews over RSR Techniek B.V. en NK Innovations B.V. gelezen. Deze zijn bedroevend laag, kortom gewoon slecht. Er wordt steeds gesproken over oplichterij. Ik sluit me hierbij aan. Dit is helaas ook mijn ervaring. Wat heb ik een spijt dat ik niet eerst de reviews heb bekeken.
Inmiddels heb ik een klacht ingediend bij RSR Techniek B.V. Ik heb ook een voorstel gedaan waarin ik verwacht dat ze binnen twee dagen €500 terugstorten. Als ik dit bedrag niet terugkrijg zal ik aangifte doen bij de politie en me beraden op verdere stappen.
DOE GEEN ZAKEN MET DEZE BEDRIJVEN!!
Vreselijke Oplichters zijn dit!!!!
Vreselijke Oplichters zijn dit!!!!
Dat dit soort mensen bestaan ongelofelijk. Ik had een lekkage waar spoed bij vereist was, ze zouden langskomen om gelijk te kiomen helpen. Hebben een fototje gemaakt, een rekening van 1100 euro gestuurd en voor de rest helemaal niks meer gehoord.
Toen mijn PVC-vloer beschadigd raakte
Toen mijn PVC-vloer beschadigd raakte, heb ik contact opgenomen met Regionale Service Reparatie. Ze waren snel beschikbaar en hebben het probleem in een mum van tijd opgelost. De kwaliteit van hun werk is uitzonderlijk, en ik waardeer hun professionele benadering. Een fantastische ervaring van begin tot eind.
Ik wou dat ik 0 sterren kon geven
Ik wou dat ik 0 sterren kon geven, want ze lijken ons op te lichten. Ze stuurden iemand van een bedrijf genaamd HBM Installateurs en zeiden dat we 40 euro voorrijkosten zouden betalen. Prima. Ze kwamen snel en controleerden alles en lieten ons vervolgens meer dan 1400 euro betalen om een rapport op te maken. Pure oplichting, wat bevestigd werd door meerdere andere vakmensen die sindsdien gebeld zijn.
Als ze hierover gebeld worden, hebben ze afspraken met deze bedrijven, maar doen ze niet echt aan achtergrondinformatie.
Oplichters zijn het
Oplichters zijn het! Zogenaamd iets komen repareren maar dan kapot maken en ontkennen! Maar wel geld innen! Schandalig!

Antwoord van Regionale Service & Reparatie
Oplichters!
Wat bestaan er vreselijke mensen op de wereld! Wij hebben een nieuwe ketel, 2 jaar oud. Werkte als een zonnestraaltje. Meneer komt voor een service en wat denk je? Ketel kapot. Wij zitten nu zonder warm water en zonder verwarming met een baby van twee maandjes oud. We zijn ons geld kwijt, want ze komen niet terug en als ze wel terugkomen moeten we weer betalen voor iemand die niet weet wat hij doet. Ook nog eens ontkennen dat meneer dit niet gedaan heeft. Oh, en nog een leuk verhaaltje. Meneer werd agressief tegen mij in het verkeer toen hij achter mij stond met zijn auto. Ik moest wachten op een vrachtwagen die passeerde en meneer had niet door dat ik zijn klant was. Hij kwam onze woning binnen en kon geen eens excuses aanbieden of uberhaupt groeten.

Antwoord van Regionale Service & Reparatie
Mensen let op!!!!!
Mensen let op!!!!!
Dit bedrijf niet bellen voor werkzaamheden zoals een verstopte WC.
DIT ZIJN OPLICHTERS.
Zijn net binnen zonder te kijken komen ze al met een rekening van minimaal 575,- voor half uur werk.
Dan ontvang je van RSR een bericht dat ze willen dat je ze een e-mail stuurt. Dat heb ik gedaan krijg je mail terug dat bericht is geblokkeerd. Alles bij dit bedrijf is dus NEP.
Reactie ontvangen van RSR. Met verzoek te reageren op onderstaand e-mailadres . Naar dit mailadres een bericht gestuurd, blijkt dit mailadres geblokkeerd te zijn. Dit geeft duidelijk aan dat het oplichters zijn.

Antwoord van Regionale Service & Reparatie
Ook opgelicht door dit bedrijf
Ook opgelicht door dit bedrijf. Boiler was stuk.. zij konden snel langskomen dus ideaal dacht ik..
Lang verhaal kort.. alsnog een week moeten wachten en ze hebben een boiler opgehangen waar ze 1500.- voor geoffreerd hebben die online nog geen 500.- kosten.. ook heel veel meerkosten moeten betalen..

Antwoord van Regionale Service & Reparatie
Oplichters!!!
Jullie hadden namelijk vrijdag 4 oktober om 14:23 gezegd over de telefoon dat jullie het ook gelijk zouden oplossen vandaag, echter u monteur verteld dat dit allemaal zeker tot maandag/dinsdag gaat duren en wij en alle buren tot die tijd niet kunnen douchen of naar de wc kunnen gaan.
Dit is dus geen oplossing in onze ogen en er is verder buiten globaal kijken en een paar foto’s niets gebeurd… sterker nog buiten de voorrij kosten die wel vast stonden ,kwam hier bovenop ook nog eens een groot bedrag wat in totaal uitkomt op 808,28€ cent.
Graag wil ik mijn geld dus terug krijgen aangezien het beloofde (wat is verteld om 14:23) niet is nagekomen…
Jullie hebben dit namelijk ook nog een keer bevestigd in de daarop volgende telefoongesprek om 16:05.
Rond 20:00 kwam die eindelijk, alles stond open de voordeur beneden en onze eigen deur.
Ik stond samen met de buurman zijn zoon bij onze deur te praten over al die puinzooi en ongein die het allemaal geeft in de buurt.
Vervolgens was de monteur daar ineens hij stapte over het gat van de kelder heen en kwam gelijk naar boven gelopen.
Hij gaf mij en de buurjongen een hand en stelde zich soort van voor. En ik vroeg of die van RSR was waarop hij ja zei.
Toen zei ik nou zullen we gelijk naar boven gaan dan kan je het bekijken.
Dus liepen de wc in en hij ging foto’s maken en hij zag niet 123 waar het lek zat dus of ik de hoofdkraan open kon zetten zodat hij dat kon zien.
Dus ik was naar beneden gelopen om die kraan open te zetten en riep zie je het al??
Dat duurde even en ik hoorde een twijfel in zijn stem waarna er toch een bevestiging kwam dat het eruit spoot.
Toen draaide ik de kraan weer dicht en ben naar boven gelopen. Daar begon hij over een soort rapport ,want als je ik dit zelf moest gaan betalen de kosten niet te overzien zouden zijn…en hij mocht dit eigenlijk niet zeggen maar de verzekering zou dit allemaal tot zeker 800€ dekken en de rest kon ik dan later vergoeden via de inboedel verzekering.
Dus ik vroeg “maar kan je dan een tijdelijke oplossing toepassen zoals beloofd is aan de telefoon zodat iedereen weer kan douchen enz ?”
Daarop zei de monteur” nee , dat kon die niet want hij moest eerst alles eruit slopen qua tegels en cement”.
Maar ik moest dit rapport voorschieten en dan kon ik dat later verhalen bij de verzekering.
Toen moest ik tekenen voor dat rapport en liepen we naar beneden ,want zijn pinautomaat lag in de auto.
Hij had zo’n mobiel pinapparaat in de auto liggen waarmee ik dat allemaal kon voorschieten.
En ik zou dan gister dat rapport krijgen en maandag kon ik dan de verzekering en hun bellen dat ze het konden komen fixen op kosten van de verzekering.
Maar ik ben natuurlijk niet nog gekker nadat ik met andere loodgieters contact heb gehad is dit geen normale gang van zaken sterker nog voor dat geld moesten ze het minimaal tijdelijk oplossen en dit is ook niet gebeurd.
Geen aanrader , sterker nog nadat we vandaag mail kregen gebruiken ze in al hun communicatie steeds een andere naam….
HBM Installatie bv en HBM Installateurs…
Ik heb er nu een jurist naar laten kijken en die ziet wel mogelijkheden mochten ze niet binnen 2 weken terug betalen.
Want ik heb nooit verteld aan de telefoon dat ik een rapport wilde , ik wilde het die avond opgelost hebben, omdat ons appartementen complex gelinkt is aan elkaar en er dus meerdere mensen last van kregen.
Voor mensen die dit lezen ga astjeblieft niet met hun in zee , want je krijgt een simpel rapport maar geen oplossing.
En aan dat rapport heb je overigens ook niets op geen van de foto’s is duidelijk waar het lek nou uitkomt ….

Antwoord van Regionale Service & Reparatie
Oplichters
Oplichters, slecht bedrijf wat mensen onder druk zet om enorme bedragen af te tikken. Onduidelijke prijsopbouw wat 100% oplichting is. Aangifte doen als je hier door bent opgelicht.

Antwoord van Regionale Service & Reparatie
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

