Heel slecht bedrijf en ook oplichting.
Heel slecht bedrijf en ook oplichting.
Werkzaamheden prima, maar 39,- voorrijkosten en dan 150,- weekend toeslag en dan moet je tekenen voor een offerte vooraf. € 445,- waren wij kwijt voor 8 minuten werk. Voorrijkosten en weekend Ok, maar voor enkel door te zuigen +/- 250,- rekenen voor 8 minuten. Geen helderheid in de offerte m.b.t. wat hij doet en ongeveer hoe lang. Voor 8 minuten hadden wij nooit getekend. Wij dachten dat hij lang bezig zou zijn. Tevens zouden wij een factuur ontvangen en die ook niet gehad.

