Volgend jaar is hij wat ons betreft weer van de partij!
Wij hadden Sander geboekt voor het jaarlijkse feest op school en wat een succes was dat! Vanaf het moment dat hij begon, hingen de kinderen aan zijn lippen. De afwisseling tussen magie, humor en buik spreken zorgde ervoor dat iedereen zich vermaakten. Hij weet precies hoe hij kinderen enthousiast krijgt én houdt. Achteraf kreeg ik van meerdere leerkrachten complimenten over hoe leuk het optreden was. Volgend jaar is hij wat ons betreft weer van de partij!





