We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

4 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ze hebben bij ons een nieuw dak…

Ze hebben bij ons een nieuw dak geplaatst. Alle schroeven zitten er schots en scheef in, echt prutswerk. Dan zeggen ze langs te komen, maar 4 weken verder hebben we nog niemand gezien en op appjes wordt ook niet meer gereageerd.

8 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super tevreden

Ik zie mezelf helemaal niet in de reviews van Rene en Segeren,
Wij hebben over de jaren heen meerdere opdrachten door hem laten uitvoeren. Een hele mooie overkapping laten plaatsen, (dit doordat we werk bij andere tevreden mensen hebben gezien !) een hele nieuwe badkamer laten aanleggen. En een dak opnieuw laten doen van het dakkapel (dit was niet goed hersteld door vorige bewoners waardoor lekkage ) Wij gaan voor volgend jaar onze 2e badkamer ook door schefferchalets laten doen. Heb er alle vertrouwen in !
Overigens hebben wij van te voren goede afspraken en prijzen op papier gezet, en geen problemen achteraf gehad.
Dit mag ook gezegd worden !

Al met al een hard werkende vriendelijke man.

23 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

In zee met Scheffer; Dit gaat je geld kosten!

René, bij ons exact hetzelfde als wat jij schrijft. Mensen denk goed na voor je Scheffer inschakelt … Scheffer komt afspraken niet na, zeer slechte afwerking. Prijzen niet volgens afspraak idd viel 3x hoger uit dan afspraak was. Heeft ons bergen met geld gekost😡Deel dit zoveel mogelijk. Zorg dat Scheffer chalets niet meer mensen zo behandeld……. 😡😤

1 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Slechte planning, geen bouwkundig inzicht, amateuristisch

Eind 2023 in zee gegaan met Scheffer Chalets voor een grote renovatie.
Dit hele traject is ronduit amateuristisch en dramatisch verlopen.

De renovatie zou voor bedrag X hooguit twee maanden duren. Uiteindelijk is het bedrag 3,5 keer zo hoog geworden en heeft het hele traject 16 maanden geduurd (!!!).
Van de 16 maanden is Scheffer Chalets hooguit 3 maanden daadwerkelijk aanwezig geweest. De rest waren ze op vakantie, ziekte, privé omstandigheden, auto kapot, wachten op levering en verzin het maar. Hierdoor hebben we bijna een jaar zonder badkamer/wc, water & elektra gezeten. Echt een vreselijke periode vol stress.

Een verbouwing kan natuurlijk altijd uitlopen, en er is ook meerwerk gedaan, maar van 2 naar 16 maanden en 3,5 keer boven budget is belachelijk. Zeker omdat 90% van wat gedaan moest worden gewoon van te voren bekend was. Sterker nog, ik heb alles zelf gedetailleerd moeten uitschrijven omdat er totaal geen plan of begroting vanuit deze aannemer kwam.

Offertes en specificaties zijn heel globaal en vaag. Er worden achteraf krankzinnige bedragen berekend. Als je dan om opheldering vraagt dan 'moet je hem echt geloven, want je bent zo'n toffe gast. Hij zou jou echt nooit iets teveel rekenen'. Dat soort onzin.
Bijvoorbeeld € 45/m2 voor aanbrengen gipsplaten en € 110/m2 voor aanbrengen plafond+isolatie (excl. btw!) en dan ook nog eens heel veel uren factureren waarvan je geen idee hebt wat dat allemaal is. Als het dan allemaal perfect zou zijn, dan zou ik daar echt vrede mee hebben. Maar het is ronduit slecht aangebracht.

Kwaliteit is slecht. Ondanks dat vrijwel alles is vernieuwd staat het meeste schots en scheef, terwijl de eerste opdracht was om het chalet waterpas te stellen. Doordat dit niet is gebeurd zijn er tijdens het traject heel veel problemen ontstaan en staat nu geen muur recht. De vloer is ook overal scheef. Daar kom je helaas pas achter als je gaat inrichten en ziet dat kasten scheef tegen muren staan. Afwerking gipsplaten slecht, behang laat los, vlonderdelen en plinten laten los, dakbedekking matig en laat los, airco verkeerd gedimensioneerd, buiten veel goedkoop onbehandeld hout gebruikt, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ook leveranciers werden soms niet betaald en dan keihard liegen dat hij altijd iedereen op tijd betaald terwijl er een leverancier op een gegeven moment bij mij op de stoep stond of ik even direct kon afrekenen. Dit zou dan allemaal later worden verrekend, maar het is nergens terug te zien op de facturen. Echt schandalig.

De nazorg is ronduit beroerd. Na de oplevering zijn er gebreken naar boven gekomen. Dat kan gebeuren, maar er wordt nu al sinds maart dit jaar beloofd dat alles opgelost gaat worden. Alleen wordt er geen afspraak gemaakt wanneer en hoe. En als er een afspraak wordt gemaakt wordt die weer met een rotsmoes afgezegd zoals het al het hele traject gaat.

Ik heb nu tijdens dit traject voor de 2e keer rechtsbijstand moeten inschakelen. Ondanks heel vaak vragen, smeken, aangetekende brieven en afspraken geïnitieerd vanuit rechtsbijstand wordt er niet gereageerd op verzoeken.

Misschien vragen mensen zich nu af "hoe heb je het zo ver kunnen laten komen?", maar dat is nu eenmaal hoe het gaat. Je zit in een gigantische verbouwing en bent volledig afhankelijk van zo'n aannemer. Je hebt vertrouwen in de persoon doordat deze heel charismatisch is en doet alsof ie je vriend is. Je weet dat je niet zomaar even een nieuwe aannemer kunt vinden en voor je het weet zit je er veel te diep in en denk je 'ach laten we dit ook maar betalen, als het maar mooi wordt'.

Alles bij elkaar een zeer teleurstellend traject dat veel te lang heeft geduurd en kwalitatief zeer matig is voor de belachelijke hoeveelheid geld die er in is gestoken.
Dit kan ik echt niemand aanraden.

4 augustus 2025
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer