Meer dan alleen leren traden
Sinds oktober vorig jaar ben ik lid van STA en ik kan eerlijk zeggen dat dit één van de beste beslissingen is geweest die ik heb gemaakt.
Ik kwam binnen als iemand die echt helemaal niets wist van traden, en dat was geen enkel probleem. Alles wordt duidelijk uitgelegd en er is ruimte om te leren, vragen te stellen en stap voor stap te groeien.
Wat mij het meest bijblijft is de motivatie en support binnen de community. Je staat er nooit alleen voor. Niemand kijkt je raar aan als je ergens mee zit, hoe basic je vraag ook is.
Laurel als mentor is echt goud waard. Ze zet zich volledig in voor iedereen binnen de community, is betrokken, aanwezig en altijd bereid om te helpen. Je merkt dat het haar oprecht iets kan schelen hoe jij groeit en niet alleen als trader, maar ook als persoon.
STA is voor mij meer dan alleen een trading community. Het voelt als een team. Als je serieus wilt groeien in trading en omgeven wilt zijn door mensen die je echt vooruit willen helpen, dan is STA absoluut de plek.

Antwoord van SHE TRADES ALIGNED







