Prettige winkel
Prettige winkel, met vaste gezichten die je goed helpen en kundig advies geven. Voor diverse zaken kunnen slagen. Ook goede service. Naast diverse motorkleding/helm/laarzen ook een nieuwe motor gekocht, hier ook alles goed voor elkaar.



