Snuggz Reviews 652

TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Checked my bank account for a refund for the returned items in February and at the time of writing this review, I STILL have not received the refund! Seems shady to me. Other suppliers have their own... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought an adult Flower Power oodie for granddaughter's 13th birthday as she wanted oversize. She absolutely loves it, it's soft, warm, nice fleecy quality with lovely big flowers, and she gets really... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I wanted to update my previous review on Snuggz clothing. Whereby l thought because l had only received a mobile message receipt my purchase may of been a scam therefore l was concerned. I am so... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time user & can’t fault this company. The website is easy to use & there is a great variety of products to choose from for all ages. Items are very reasonably priced & great quality. The cushion... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

The softest, cosiest oversized hooded blankets, with free delivery to the UK.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

652 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 32% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love it!!

Absolutely love this nighty!! So soft and comfortable and keeps me cool in bed. Will definitely be buying more!!

27 april 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company

The Dryrobe was better than expected good quality very warm for next winter and delivery was quick would happily recommend buying one s/m size fitted up to a 16 with further room perfect

27 april 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unhappy with items and delayed returns

Unhappy with items and no response when trying to arrange a return as this is something that needs reviewing and accepting before I am allowed to return the items - delaying refund.

29 april 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery

Fast delivery, great quality super thick and snuggly!

21 april 2026
Logo Snuggz

Antwoord van Snuggz

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear that your order arrived quickly and that you’re happy with the great quality, thickness, and cosy feel.

We really appreciate your support and hope you continue to enjoy it!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Loved the feel of my snuggly and was…

Loved the feel of my snuggly and was easy to wear comfortable and cool as I have hot flushes through menopause
Will be ordering more great quality and value for money .

27 april 2026
Logo Snuggz

Antwoord van Snuggz

Thank you for your wonderful review! We're so pleased to hear that you love the feel and comfort of your Snuggly and that it’s been comfortable to wear.

It’s fantastic to know you’re happy with the quality and value for money, and we really appreciate your support. We look forward to your next order!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shady returns process

Checked my bank account for a refund for the returned items in February and at the time of writing this review, I STILL have not received the refund! Seems shady to me. Other suppliers have their own tracking processes and alert the customer when they have received the item... I won't be making another purchase!!!

9 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Snuggz

Antwoord van Snuggz

Thank you for your feedback. We're sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the delay with your refund.

As previously explained, once a return is handed over to the carrier, it becomes the customer’s responsibility to ensure it reaches us, and we are not able to track or control delays within the carrier’s process until it is marked as delivered to our warehouse.

We would like to reassure you that there is nothing misleading about our returns process, and we sincerely apologise if communication has not met expectations. We are currently working with our carriers to improve our returns tracking and customer updates to provide a smoother experience moving forward. That saidm we just proceed with your refund

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not refunded for 2 items I have returned!

I returned part of my order (2 items) back in February and I still have not received a refund!!!

The returns process leaves a lot to be desired! You have to sort your own postage out; there is no structure and accountability on their side, it is all down to the customer. The onus is on the buyer; you return the items, and if you lose your receipt, then you don't get a refund!!

WHY have I not been refunded? You most definitely would have received the returned order by now. The process seems to be, they wait for YOU to chase them for the refund, ask you for your tracking receipt and if you say that you can't find your tracking receipt then they will refuse you the refund. ..I may be wrong, (and if I am I will apologise), but why am I having to chase up on my refund after all this time. I emailed them and will for a response, but this feels like an incompetent and shady way of handling returns. Other suppliers, have their own tracking process and will send you a notification of when they have received the goods. I won't be placing a 2nd order!!!

30 januari 2026
Logo Snuggz

Antwoord van Snuggz

Thank you for your feedback. We're sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the delay with your refund.

As previously explained, once a return is handed over to the carrier, it becomes the customer’s responsibility to ensure it reaches us, and we are not able to track or control delays within the carrier’s process until it is marked as delivered to our warehouse.

We would like to reassure you that there is nothing misleading about our returns process, and we sincerely apologise if communication has not met expectations. We are currently working with our carriers to improve our returns tracking and customer updates to provide a smoother experience moving forward. That saidm we just proceed with your refund

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely hoodie for my granddaughter

Lovely hoodie for my granddaughter.
Good price quick delivery

17 april 2026
Logo Snuggz

Antwoord van Snuggz

Thank you for your lovely review! We're delighted to hear that your granddaughter loves her hoodie and that you were happy with the price and quick delivery.

We really appreciate your support and hope to see you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Oodie

Good product

17 april 2026
Logo Snuggz

Antwoord van Snuggz

Thank you for your review! We're pleased to hear that you’re happy with the product.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The.service was impeccable a good…

The.service was impeccable a good quality item never ordered from here again but will certainly do in the future.

16 april 2026
Logo Snuggz

Antwoord van Snuggz

Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you found the service impeccable and that you were happy with the quality of the item.

It’s great to know you would order from us again in the future — we really appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely products!!!

Lovely products!!!

21 april 2026
Logo Snuggz

Antwoord van Snuggz

Thank you for your lovely review! We're so pleased to hear that you’re happy with the products.

We really appreciate your support and hope to see you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery

Fast delivery, nicely packaged, super warm product. My granddaughter loved it

13 april 2026
Logo Snuggz

Antwoord van Snuggz

Thank you for your lovely review! We're delighted to hear that your order arrived quickly, was nicely packaged, and that you’re happy with how warm the product is.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer