Skullcandy (CA) Reviews 

117
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The product was great at first. But for an almost $200 pair of headphones, they died after less then 6 months, and you have to pay out if pocket for warranty shipping. $30 to ship it back for warranty... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered method 360. Upon arrival left earbud would not work. Skullcandy will not refund return shipping cost as is stated in warranty policy. ( clearly states return shipping refunded if prod... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Update: i must say that skullcandy handled my concern really professionally, they offered me coupon that covered everything including shipping fees that i paid ! Thank you Horrible experience. They... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely great. Been using Skullcandy for as long as I can remember and never had a single bad experience. My headphones finally kicked the bucket after years of being used daily and when I call... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

117 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 92% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,3

Alle reviews

(117)

29 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Within weeks of getting the first set…

Within weeks of getting the first set of headphones the right one crapped out. Sent them back, got a coupon for a new pair and again within a month the right one died again. Terrible products.

6 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Skullcandy (CA)

Antwoord van Skullcandy (CA)

We are truly sorry to hear this, and we completely understand your frustration. Having the right earbud fail on two separate pairs in such a short time is definitely not the standard of quality or reliability we aim to deliver.

We want to make sure this gets properly taken care of for you. Please visit our official website and open our chat window to speak directly with a live agent so we can properly address your concern and check all available options to help you out.

Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate the opportunity to make things right.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Warranty is a pain in the ass

The product was great at first. But for an almost $200 pair of headphones, they died after less then 6 months, and you have to pay out if pocket for warranty shipping. $30 to ship it back for warranty is asinine. Take some responsibility for your product dying and don’t pass that expense onto the customer.

21 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Skullcandy (CA)

Antwoord van Skullcandy (CA)

We are truly sorry for the frustration with your headphones and the return shipping costs.

While our standard warranty policy requires customers to cover shipping fees, we want to ensure you are taken care of. We have sent you a direct message with a solution to resolve this for you.

Thank you for your feedback and for giving us the chance to make things right.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Warranty claim was slow

Warranty claim was slow, I had to get it touch a month after shipping the deffective pair. On the other hand the problem got resolved quickly via the chat and was provided a coupon code to order a new pair, thx.

25 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Skullcandy (CA)

Antwoord van Skullcandy (CA)

We are so glad our chat team quickly resolved the issue and got your new pair ordered. We sincerely apologize for the initial delay in processing your return. We are working with our warehouse team to make sure warranty claims move much faster in the future. Enjoy your new pair, and thank you for helping us improve!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

so many defects

so many defects, its been more than 3 times my earbuds have broken in less than a year. they are good products as for sound, but they dont even last a month before something goes wrong. really cheap and bad design for most of them.

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customer service was exceptionally…

The customer service was exceptionally helpful, which certainly contributed to a more normalized experience. The sound and audio experience were amazing. Despite this, I believe the design and quality of the products could be improved, as they appear to be easily damaged.

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Skullcandy (CA)

Antwoord van Skullcandy (CA)

We are so glad you loved our customer service and audio quality. We appreciate your honest feedback regarding the design durability and will share this directly with our product team to help us improve.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely amazing customer service

Absolutely amazing customer service! The agent I spoke to on live chat today understood 1000% & resolved my "issue" for me, I'm extremely pleased with the service I received in live chat :)

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Skullcandy (CA)

Antwoord van Skullcandy (CA)

We’re so glad our live chat team could resolve your issue and make the experience a great one.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The staff at Skull Candy were ONE OF A KIND.

The staff at Skull Candy were Unbelievable
Their dictions , well responsive , Great Communication Skills that really overwhelming and that Skull Candy Vision
Surpassed ONE OF A KIND COMPANY THAT
I ENCOUNTERED SINCE I CAME HERE IN CANADA. GREAT COMPANY GREAT STAFF.
THANK YOU FOR HELPING ME FOR THOSE
THREE GOOD STAFF TO MENTION.
GOD BLESS EVERYONE ALWAYS.

22 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Skullcandy (CA)

Antwoord van Skullcandy (CA)

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that our staff’s communication and support made such a positive impression on you. At Skullcandy, we strive to provide exceptional service, and it’s incredibly rewarding to know we’ve succeeded. We will be sure to share your kind words with the team members you mentioned. Your support means a lot to us. We look forward to serving you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely amazing customer service!

Absolutely amazing customer service!! I’ve been only using Skullcandy earbuds/headphones since I was a kid and have always loved their products! Anytime I have any issues with them the customer service team is so helpful! I’ve had a few hiccups here and there with the warranty claims but usually they get it sorted out for me :)

29 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Skullcandy (CA)

Antwoord van Skullcandy (CA)

Thanks for the love! We’re stoked to hear Skullcandy has been your go‑to since day one. Our team’s always here to help, and we appreciate your patience when hiccups pop up. Your loyalty means everything, keep enjoying the music!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total scam

Total scam. Returned defect Dime 3. Was approved and issued a Warranty Credit Code. Billed for replacement order and will not apply the warranty credit. Paid twice plus return shipping.
Very poor customer service and company!

Update: Complaint now resolved.

21 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Skullcandy (CA)

Antwoord van Skullcandy (CA)

We’re very sorry to hear about the trouble you’ve experienced with your Dime 3 return, warranty credit, and replacement order. We understand how frustrating it is to feel you’ve been charged twice and to face challenges with returns and customer service.

To ensure your concern is properly and quickly addressed, please reach out through the chat section on our website and specifically ask for a representative or agent. This will connect you directly with a team member who can review your case in detail and work towards a satisfactory resolution.

Thank you for your patience, and we look forward to helping you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Incredibly kind customer service

I messed up with a return (threw out the receipt with the tracking number) and when the shipment got lost I thought that was it, I had just lost my headphones. The incredibly kind people at support (i was talking to Raffy S) got me a coupon to replace the headphones which I would not have been able to afford to replace otherwise. Genuinely one of the best customer service experiences I have had in a long time, they were so fast and considerate and worked with me despite my mistake. I think I have brand loyalty now.

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Skullcandy (CA)

Antwoord van Skullcandy (CA)

Thank you so much for sharing your experience! We're truly sorry to hear about the trouble with your return, but we're delighted that Raffy S and our support team could turn things around for you. It's wonderful to know that our fast and considerate service made a difference and helped you replace your headphones. Your brand loyalty means the world to us, and we'll continue working hard to provide you with the best possible experience. Thanks again for choosing us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely great

Absolutely great. Been using Skullcandy for as long as I can remember and never had a single bad experience.
My headphones finally kicked the bucket after years of being used daily and when I called customer care they helped me fix the problem in record timing. Buddy on the phone was a real gem and set me up with a new pair in no time.
I recommend Skullcandy to literally everybody for their amazing sound and quality and a great price.

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Skullcandy (CA)

Antwoord van Skullcandy (CA)

Thank you for being such a loyal Skullcandy fan! We're glad our headphones have been part of your daily soundtrack and that our care team could get you set up quickly. Your recommendation means a lot to us—we look forward to keeping the music going for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had a great experience with Skullcandy…

Had a great experience with Skullcandy Canada. Been a loyal user for 14years +. Had an issue with my Crusher ANC 2s, which they resolved very quickly. So stoked, thanks team

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Skullcandy (CA)

Antwoord van Skullcandy (CA)

Thank you for being part of the Skullcandy family for over 14 years! We’re thrilled to hear your Crusher ANC 2 issue was resolved quickly and that our team could help. Your loyalty means the world to us, and we’ll keep working hard to deliver the experiences you deserve.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

One of the Absolute Worst Experiences

One of the absolute worst online shopping experiences I've ever had. It started with getting a warranty claim on my current Skullcandy that broke in under a year of light use. They sent me a "gift card" that was actually a promo code. This was after I paid out of pocket to send them their broken product. Because of this "gift card" I couldn't use my promotion that I had received from a Tim Horton's roll of the rim offer. The site let me put everything all together in a cart and showed the gift card and the 40% off promo code being applied. Showing a cost of around $80. When I hit submit however, and finish the order, it removed the 40% off and used up the gift card and submitted the order. Costing me over $220. The order was not able to be canceled as it was the weekend and no one was working to answer any customer inquiries, and the policy is no cancelations, but the warehouse shipped the product instead of being able to do adjustment to my order. They told me I would have to wait for it to arrive, and then ship back the order and the reorder using my code. I've never had a company where they've toted policy and procedure and corporate B.S. so much l. I work in customer service and this was a horrible experience. The number of times the said " our policy" was ridiculous. The only reason that I ended up getting everything returned and walking away entirely from this was by getting mad with the representatives, which I hate to do. I told them it was not personal, but the service was unacceptable. But they refuse to listen when I was calm with them. It took me three weeks to settle everything. And I had to ship the warranty claim back on my own dollar and they never did honor their full offer. I would 100% stay away from this company. I will be taking my business elsewhere, to a company that appreciates clients and treats them better.

6 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Skullcandy (CA)

Antwoord van Skullcandy (CA)

We're very sorry for the frustration and confusion you experienced throughout this process.

We have reached out directly to work toward a solution and appreciate the opportunity to address your concerns. Your feedback has also been shared with our team, as it highlights areas where we need to improve both our systems and customer support experience. We sincerely apologize that we let you down.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

proud supporter for years, but...

I have been a proud supporter of skullcandy for nearly 20 years now. I have seen dips and improvements in their products over the years and I am currently finding there is an upward trend in providing the consumers with high quality audio.

I have only two major complaints about the company. 1) I do still find some continuing issues with the longevity of the products (eg. Earbuds literally coming apart at the seems). 2) the interface for handling customer support through their website. If there is an issue with their products, they do provide a reasonable 1 year warranty, but they do make it incredibly frustrating when trying to utilize the warranty. We would prefer in increase in actual human contact when needing assistance and less chat bots.

30 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Skullcandy (CA)

Antwoord van Skullcandy (CA)

We’re glad to hear you’re enjoying the improvements in our audio quality.

We appreciate your honest feedback on product durability and our support experience. We know how important reliability is, and we’re actively working to improve product longevity. We also hear your concerns about customer support and are reviewing ways to provide more direct, human assistance when it’s needed.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience

Update: i must say that skullcandy handled my concern really professionally, they offered me coupon that covered everything including shipping fees that i paid ! Thank you

Horrible experience. They sent me defective earbuds, when i submitted a claim , they asked me to pay for return shipping label! Ridiculous, so you send me an earbud that had what so called warranty and you want me to pay to return it ! Never again, oh not to mentioned the AI operated chat support

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Skullcandy (CA)

Antwoord van Skullcandy (CA)

We’re sorry to hear about your experience. Our team has reached out to you directly to review your case and work toward a resolution. Please check your inbox (and spam folder) for our message, or feel free to reply so we can assist you further.

We also appreciate your feedback on our chat support and are actively working to improve the experience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

wont provide or sell any replacements

wont provide or sell any replacements still making payments and they wont do anything less you have the money and time to ship your product out which i dont. wonder what happened to their "fearless use program" which is still on their facebook.

24 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Skullcandy (CA)

Antwoord van Skullcandy (CA)

We’re sorry to hear about your experience. Our process requires items to be sent in for inspection before we can offer a replacement or resolution. We understand this can be inconvenient and are happy to explore any options that may help.

Regarding the Fearless Use Program, we’re happy to clarify how it applies to your situation. We have reached out to you directly to work toward a resolution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am totally shocked at the poor…

I am totally shocked at the poor customer service at Skullcandy. I'm a very experienced online shopper and went to their site because I was curious what the shipping cost would be on a set I won 40% off at Tim Hortons. After putting two sets in my cart, I minimized the site and went to my email to get the discount code. When I went back to the site and maximized the page, it automatically processed the shipment using the credit card I had used 2 years ago on another purchase at their site! I immediately went to their chat to cancel the order for over $200 and was told by their stupid bot that it could not be canceled. It was already being shipped which is BS since I ordered it 30 seconds earlier! There is no contact phone number for this company other than their bot. I finally found an email and wrote them and was told the same thing, it could not be canceled even though it was placed 10 minutes earlier. But no problem they said, once it arrives just send it back and we'll get a refund. It showed up 3 days later and then it took me over 7 hours to get their chat bot to quit looping and finally gave me instructions on how to return. It cost me $28 that is non-refundable to return something I did not want in the first place. I will never use their site again and their customer service is disgraceful. Hopefully I get my money back without too much problem minus the $28 of course. I should have been refunded the shipping cost since I had immediately tried to cancel the order as it was done in error.

Update: yes, I received an email offering me a 40% discount on my next order. Useless since I still have the 40% off coupon from last time as their site did not work correctly! I am still out $28.00 for shipping. I feel very ripped off, I am not satisfied and will never use or recommend their site or products again.

19 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Skullcandy (CA)

Antwoord van Skullcandy (CA)

We are incredibly sorry for this experience. We have reached out to you directly to resolve this concern.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ask for human

This review was prompted by Skullcandy by email. Their A.I. chat bot might be the worst I've dealt with before, almost to a point where it seemed insulting (the experience and the a.i. responses I was receiving). Ask for a human, the lady Hanna on email was perfect. Edited: After they reply, they will send you an email that if you don't give them your full name and information, they will delete this review. Pointless website.

22 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Skullcandy (CA)

Antwoord van Skullcandy (CA)

We’re sorry to hear the chatbot experience was frustrating and didn’t meet expectations.

We’re glad Hanna was able to assist you effectively, and we’ll be sure to share your kind words with her.

Your comments are valuable, and we’re working to improve our chatbot. In the meantime, our team is always here if you prefer speaking with a human.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dishonest Warranty Advertisements

I bought a pair of their earbuds and they worked perfectly fine for several months afterwards. More than a year after I originally bought them, the left earbud stopped working. The packaging clearly states that all their products have a two year warranty. When I tried to file a warranty claim, they said it is only one year. That is not what it said on the packaging and that is not what it says in the warranty paper I have too. They also tried redirecting me to a warranty claim site they claim works but it doesn't. I don't recommend buying anything from this dishonest company. I have bought things from them before and now I won't anymore.

19 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Skullcandy (CA)

Antwoord van Skullcandy (CA)

We apologize for the confusion and frustration you experienced with your warranty claim. Our standard coverage is one year, but we recognize that some packaging and documentation may have caused misunderstanding. We're reviewing this to ensure consistency and transparency, and we'd like to look into your case personally. Please contact our support team via phone or chat with your purchase details so we can assist you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

First time on SkullCandy--no stock

This was my first time on the Skullcandy website. I was looking for a standalone speakers. Out of the nine speakers they had, only one was available. I used to chat to find out more information. It was a robot and and was totally useless. I finally left in disgust. They also canceled the ability to contact them by email so this is really pathetic. I would never deal with this company again.

18 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Skullcandy (CA)

Antwoord van Skullcandy (CA)

We're sorry for the frustrating first experience. Limited stock isn't what we aim to provide. Availability can change quickly, but we're working to improve both inventory and support options.

If you're open to it, please call our customer support team. They'll be happy to assist you directly and help find the right product.

We appreciate your feedback and will use it to do better.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer