Sleepkings Reviews 

683
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The recipient loves how comfortable the mattress is and how easy it is to use the remote control. The couriers respected our home by removing their shoes and assembled the bed quickly and quietly. It... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Bed suits our needs for an aged relative. Being slightly lower than their old bed means it is easier getting in and out and being adjustable means they get a better nights sleep as weight taken off fr... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic from the order straight to delivery The lady who takes the order follows it through till it's in your bedroom . The value is FANTASTIC I'm a canny Glaswegian lady who had her own busine... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service from Andrea. Quick delivery.Beautiful bed. Lovely mattress. Paid to have the bed put together chaps were polite and efficient. Will come back again in the future.

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Beddenwinkel
  2. ook in
  3. Matrassenwinkel
  4. Meubelfabrikant
  5. Meubelwinkel
  6. Slaapkamermeubilair winkel

Geschreven door het bedrijf

We are Sleepkings, your premier destination for all things related to beds. As a leading UK retailer specializing in mattresses and beds, we've been serving customers since 2005, providing mattress and bed deliveries across the UK. Our primary concern is your quality of sleep, and we're committed to helping you achieve a better night's rest. With a vast selection of mattresses in our inventory, we offer swift delivery for most of our stock items, ensuring you find just what you need. Our focus is on delivering high-quality products directly to consumers, with significant cost savings and convenience. We recognize that buying online, especially from an unfamiliar source, can be intimidating for many individuals. If you have any uncertainties, please don't hesitate to reach out to us through our live chat, telephone, or email support. Our dedicated team is readily available to assist you. If you prefer an in-person shopping experience, visit our store! That's right, you can personally explore and choose your ideal bed or mattress. Our knowledgeable and friendly sleep experts are always delighted to guide you on your path to a more restful night's sleep. Why not pay us a visit? You can find our showroom at 50 Dewsbury Road, Ossett, WF5 9NQ. We look forward to welcoming you! For inquiries, you can contact us at: Email: info@sleepkings.co.uk Phone: 01924 265483 Operating Hours: Mon-Fri: 9:00 AM - 4:00 PM Sat: 9:00 AM - 1:00 PM Sun: By Appointment Only


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

683 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 80% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(683)

121 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent mattress

Excellent quality memory foam mattress, fast delivery, good delivery comunication.

14 september 2026
Logo Sleepkings

Antwoord van Sleepkings

Thank you so much for your fantastic review! 😊 We’re delighted to hear that you’re happy with the quality of your memory foam mattress and that you were pleased with the fast delivery and communication.

We really appreciate you choosing us and taking the time to share your experience. We hope you enjoy many comfortable nights ahead!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

No problems with this order the…

No problems with this order the mattresses are very comfy, they were a great price and delivered on time the lads that delivered them were very helpful and friendly.

4 september 2026
Logo Sleepkings

Antwoord van Sleepkings

Thank you so much for your lovely review! 😊 We’re delighted to hear that you’re happy with your new mattresses, especially that you find them so comfortable and that you were pleased with the price and on-time delivery.

It’s also great to hear that our delivery team were friendly and helpful, we’ll be sure to pass your kind feedback on to them. 🛏️✨

Thank you for choosing us, and we hope you enjoy many comfortable nights ahead!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt service and delivery on time

Prompt service and delivery on time . Staff polite and efficient

9 september 2026
Logo Sleepkings

Antwoord van Sleepkings

Thank you so much for your lovely feedback! 😊 We’re delighted to hear that you received prompt service and your delivery arrived on time. It’s also great to know you found our staff polite and efficient. We really appreciate your support! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service. Good delivery
Good quality bed. Assembly was good too but very expensive for something that took less than 20 minutes.

4 september 2026
Logo Sleepkings

Antwoord van Sleepkings

Thank you for your detailed feedback! 😊 We’re pleased to hear you were happy with our customer service, delivery, the quality of your bed, and the assembly service. We also appreciate your honest comments regarding the assembly cost and will take your feedback on board. Thank you for your support! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy with it all

Delivery and installation was fast and respected my property, took away all rubbish. Shown me the bed working, the bed is as described I am very happy with it

28 augustus 2026
Logo Sleepkings

Antwoord van Sleepkings

Thank you so much for your wonderful review! 😊 We’re delighted to hear that you were happy with the fast delivery and installation, and that our team treated your property with care. It’s great to know that everything was left tidy, the bed was demonstrated to you, and that it’s exactly as described.

We really appreciate your kind feedback and are so pleased you’re happy with your new bed! ❤️⭐

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service from speaking with…

Excellent service from speaking with Andrea who helped with which bed and mattress to order, right the way through to delivery and installation.
Kept informed of all aspects from ordering to delivery which was just 4 days.
Would and have recommended Sleep Kings.

25 augustus 2026
Logo Sleepkings

Antwoord van Sleepkings

Thank you so much for your fantastic review! 😊 We’re delighted to hear that Andrea was able to help you choose the right bed and mattress, and that you were kept informed throughout the whole process. It’s wonderful to know everything went smoothly from ordering through to delivery and installation, especially with your order arriving in just 4 days!

We really appreciate your recommendation and your support of Sleep Kings. ❤️⭐

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant delivery & so quick &…

Brilliant delivery & so quick & mattresses feel great

24 augustus 2026
Logo Sleepkings

Antwoord van Sleepkings

Thank you so much for your lovely review! 😊 We’re delighted to hear that you were happy with the quick delivery and that your new mattresses feel great. We really appreciate your support and hope you enjoy a comfortable night’s sleep! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good customer service

The mattress cover was damaged it was replaced straight away. Many thanks.

24 augustus 2026
Logo Sleepkings

Antwoord van Sleepkings

Thank you for taking the time to share your feedback, and we’re very sorry to hear about the issues experienced with the delivery and installation.

We completely understand your concerns, particularly given that the bed was for an older customer and that the mattress damage was not noticed at the time of installation. We apologise that the installation team did not have the appropriate tools and that additional help was needed to remove the old bed.

We’re pleased to confirm that we have sent out a replacement cover to address the mark on the mattress, and we hope this helps resolve the issue. We sincerely apologise for the inconvenience caused and appreciate your patience and understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a bed- got delayed- no support from SleepKing

Ordered a bed, 7 days ago. It was supposed to arrive 3 days ago and this is the message I got: "We regret to inform you that your delivery is not coming today due t o warehouse error, labe got wripped off from the order they were unable to scan and proceed and we really apologies for te inconvenience , However ,The team is working on it. We'll reschedule ASAP and we will replan you delivery"...no effort from SleepKing to help and they actually blamed me for the delay (they got my postcode wrong and I corrected it the day before). When I asked for a compensation, they said that they do not give any compensation, even when the error comes from them...so, avoid.

24 augustus 2026
Logo Sleepkings

Antwoord van Sleepkings

We’re genuinely sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. We apologise for the failed delivery and for the poor communication surrounding the delay.

We also acknowledge that the postcode issue was corrected in advance and understand why you felt disappointed by the suggestion that this contributed to the delay. The warehouse labelling error was on our side, and we’re sorry that this was not handled or communicated better.

We appreciate that you had taken time to arrange your delivery and that being let down on the day caused considerable inconvenience. We’re also sorry that we were unable to offer compensation in this instance. Your feedback has been noted, and we sincerely apologise that we fell short of the level of service you expected.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great all round service

24 augustus 2026
Logo Sleepkings

Antwoord van Sleepkings

Thank you so much for your lovely review! 😊 We’re delighted to hear that you received great service from start to finish. We really appreciate your support and kind feedback! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

i phoned first to check that the…

i phoned first to check that the mattress i was going to order would do the job. A very helpful lady gave her advice and answered my questions. The mattress arrived in a couple of days and the elderly lady who i got it for is very pleased as we have been able to lower her bed by 5 inches. Thank you for your very promt servive.

18 augustus 2026
Logo Sleepkings

Antwoord van Sleepkings

Thank you so much for your lovely review! 😊 We’re delighted to hear that our team was able to provide helpful advice and answer all your questions before you placed your order. It’s wonderful to know the mattress arrived so quickly and, most importantly, that the lady you purchased it for is very pleased with it.

We really appreciate your kind words about our prompt service and are so pleased we could help you find the right mattress. ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

…top marks

Good genuine company.the bed was a good price,I got it vat free as I'm disabled,it came quick and on time, and was good quality.

19 augustus 2026
Logo Sleepkings

Antwoord van Sleepkings

Thank you so much for your wonderful review! 😊 We’re delighted to hear that you found us to be a genuine company and that you were happy with the price, quality and quick, on-time delivery of your bed. We’re also pleased that you were able to benefit from our VAT-free scheme. We really appreciate your kind words and support! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

very comfortable easy to assemble great…

very comfortable easy to assemble great service

11 augustus 2026
Logo Sleepkings

Antwoord van Sleepkings

Thank you so much for your lovely review! 😊 We’re delighted to hear that you found your furniture comfortable, easy to assemble, and that you were happy with the service. We really appreciate your support and hope you enjoy your purchase! ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy

Extremely good customer service.
The adjustable beds are well made, easy to use & very comfortable, amazing value for money. Delivery, removal & install was perfect, they phoned with a delivery date & time, then 30 minutes before arrival to give us a heads up. Would highly recommend

7 augustus 2026
Logo Sleepkings

Antwoord van Sleepkings

Thank you so much for your fantastic review! We're delighted to hear that you're so pleased with your adjustable beds and found them well made, easy to use, comfortable, and excellent value for money.

It's also wonderful to know that the delivery, removal, and installation service went smoothly and that our communication kept you informed throughout. We'll be sure to pass your kind words on to the team.

Thank you for your recommendation and for choosing SleepKings. We truly appreciate your support and hope you enjoy many comfortable nights in your new beds!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I would definitely order from sleepking…

I would definitely order from sleepking again they are efficient on delivering my elderly mother bed within 4 days. Great price as we had looked for a specific bed .

3 augustus 2026
Logo Sleepkings

Antwoord van Sleepkings

Thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear that we were able to provide your elderly mother with her new bed so quickly, and that you were happy with the price and service. We understand how important it is to find the right bed, especially when looking for something specific, so we're pleased we could help.

Thank you for choosing SleepKings and for your kind recommendation. We really appreciate your support and hope your mother enjoys her new bed!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Disappointing experience from start to finish

Took nearly a week for bed to arrive and the website stated within 2-3 days
Also mattress was missing within the order

UPDATE – September 2026

Unfortunately, what started as a delivery problem has turned into a very disappointing overall experience.

We paid £1,049 for an adjustable bed, purchased because my disabled wife needs a suitable bed. The original order had delivery problems, including the mattress not arriving with the bed, followed by repeated communication issues and having to chase for responses.

We then became concerned about the large amount of clearance between the slatted base and the bed frame after the slatted section dropped through during use. I supplied photographs and also compared our bed with a family member’s bed that we understand to be the same model. The difference in the clearance appears significant.

Sleepkings have told me the clearance on our bed is part of the intended design and therefore an identical replacement would be the same. They did offer to collect the entire bed and give us a full refund, which I think is only fair to mention.

However, returning and dismantling the bed would cause considerable disruption for my wife, and she cannot realistically be left without a suitable bed. The bed is currently workable, so we have reluctantly decided to keep it. That practical decision does not mean my concerns about the fit of the slatted base have gone away.

Sleepkings had previously offered £100 goodwill compensation for the delivery and communication problems. I have now told them that, as we’re keeping the bed rather than accepting the full refund, I am willing to accept that original £100 offer and bring the complaint to a close. I am still waiting for a response.

The most frustrating part has been the amount of chasing and poor communication throughout. For an order costing over £1,000, I expected a much better experience.

I will update this review again if Sleepkings responds and resolves the outstanding matter.

3 augustus 2026
Logo Sleepkings

Antwoord van Sleepkings

We're sorry to hear that your order took longer than expected to arrive, and we sincerely apologise for the inconvenience caused by the delay.

Regarding the mattress, we can confirm that this has now been dispatched and is on its way to you. We understand how frustrating it must have been to receive your bed without the mattress, and we're sorry for the inconvenience this caused.

We appreciate your patience and hope everything is now resolved for you. Thank you for your feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sleepkings

Great service, fast delivery, brilliant product.

3 augustus 2026
Logo Sleepkings

Antwoord van Sleepkings

Thank you so much for your fantastic review! We're delighted to hear that you were happy with our service, fast delivery, and the quality of your new product. Your kind feedback is greatly appreciated, and we hope you enjoy your purchase for many years to come. Thank you for choosing SleepKings!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Service 👍 would order again if needed!

I had to cancel order due to the bed not suitable for my husband who has PSP an aggressive parkinsons ! due to this they gave him a hospital bed . I do thank you tho for the good service I had from ordering & cancelling bed upto my refund excellent help 👍

27 juli 2026
Logo Sleepkings

Antwoord van Sleepkings

Thank you for taking the time to leave us such a kind review. We're very sorry to hear about your husband's condition, and we wish you both all the very best during this difficult time.

Although we're sorry the bed was no longer suitable, we're pleased to hear that you were happy with the service you received throughout the ordering, cancellation, and refund process. Providing helpful and understanding customer service is very important to us.

Thank you for your kind words, and we wish you and your husband all the very best for the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic product I bought an…

Fantastic product I bought an adjustable bed. On time delivery with friendly professional delivery drivers. Old bed removed and new one assembled carefully and explained how it worked. I would recommend this company to anyone.

31 juli 2026
Logo Sleepkings

Antwoord van Sleepkings

Thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear that you're pleased with your new adjustable bed and that our delivery team provided a friendly, professional service. It's great to know the old bed removal, careful assembly, and demonstration of your new bed all met your expectations. Your recommendation means a great deal to us, and we truly appreciate you choosing SleepKings. We hope you enjoy many restful nights on your new bed!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful sales

Very helpful sales, delivery was straightforward no problems.
Beautiful bed that was easy to put together, my friend recommended this company as they were happy with there service.

24 juli 2026
Logo Sleepkings

Antwoord van Sleepkings

Thank you so much for your fantastic review! We're delighted to hear that our sales team was helpful, your delivery went smoothly, and that you found your new bed easy to assemble. It's especially rewarding to know you chose SleepKings based on a friend's recommendation and that we lived up to your expectations. We truly appreciate your support and hope you enjoy your beautiful new bed for many years to come!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer