Nok mange falske profiler
Nok mange falske profiler. Nogle af dem der kontaktet mig, skrev med forkert ordstilling, dvs det er ikke danske. Det er meget dyrt, for man køber kreditter og så vidt jeg kan regne ud, så koster hver besked man sender, fra ca 12 til 22 kr. Første dag man er på, kan man hurtig bruge 1500 kr.







