We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens

  1. Vakantiewoningverhuur

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Solaga is a Malaga based company offering high quality holiday rentals in the heart of Malaga City. Our mission is to offer the best location, best quality and the best service. We are here to help you have an unforgettable holiday in our beautiful city. Feel free to contact us with any matters.


Contactgegevens

2,6

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

4 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,6

Alle reviews

(4)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t book with this company!!!

Scam! Don’t book with this company. We had arranged a late night check in. Nobody showed up. We got hold of a nice and helpful employee. He did what he could. We had to wander around for several hours in the middle of the night. Got acces to the appartement at last. It was a total mess/dirty and we had to clean and make our beds ourselves. The next morning the manager called. No excuse. She said we have misread the contract. We have all the mails and Whats App texts! She just informed us that we had to pay for the extra night plus late night fee, if not we will get kicked out. With help from a customer service company back home, we made an arrangement of only paying the late night fee. We left the appartement extremely tidy. Back home we receive a message saying that we broke the umbrella and that they will charge us. We have pictures from the first morning showing it in the same state. Total rip off! Stay away!!!

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Solaga

Antwoord van Solaga

Dear Chiara,

We are sorry to read this review, but unfortunately it gives a very misleading account of what actually happened.

Your reservation was confirmed for **6–9 August, with check-in from 15:00 on 6 August**. This was clearly stated in the booking confirmation as well as in the rental agreement that you signed.

You had informed us that you would arrive very late and had agreed to our €50 late-night check-in fee. However, you actually arrived during the night **between 5 and 6 August – one day before the start of your reservation**.

As we had no reservation for you that night, the apartment was naturally not yet prepared or cleaned. The cleaning was scheduled for later that day, prior to the official 15:00 check-in time on 6 August.

Despite this, when you contacted our colleague at approximately 02:00, he did not want to leave you without accommodation in the middle of the night. He therefore went out of his way to give you access to the apartment, even though your reservation had not yet started. This is also the reason why the apartment had not been cleaned and the beds had not been prepared.

The following morning we explained the booking dates and initially informed you that the additional night would normally have to be paid. After discussing the situation, however, we decided **not to charge you anything for the extra night**, as we accepted that you had simply made a mistake regarding your arrival date. You therefore received this additional night free of charge. The only amount you paid was the €50 late-night check-in fee that had already been agreed before your arrival.

The apartment was subsequently cleaned as scheduled.

After departure, we contacted you regarding a damaged parasol at the property. As with all our reservations, guests are responsible for damage caused during their stay in accordance with the rental agreement. This was a completely separate matter from the confusion surrounding your arrival date.

For these reasons, we strongly disagree with describing our company as a “scam” or “rip off”. In fact, when the booking error became apparent, our employee helped you into the apartment at 02:00 despite you arriving a day early, and we subsequently waived the cost of that additional night entirely.

We are always happy to accept criticism when we make mistakes, but we also believe it is important that the full circumstances are presented accurately.

Regards
Solaga Holiday Homes

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Where’s my review…

I recently stayed at a Solaga property for 1 week. They were responsive and polite (but not entirely helpful). We had an issue with the outdoor area which was never resolved. I provided a mixed review of the property that doesn’t appear to have been published. I suspect only positive reviews make it through!

19 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Used to be Very Good; now just Average.

I’ve used Solaga several times and they’ve been mostly good. Unfortunately, possibly driven by losses during the pandemic, they’ve taken their eye off the ball. The photographs on some of their apartments do not reflect the true position having been taken years ago. When this was pointed out in a Review for their website I was asked to do, they refused to print it - albeit the Review was good for them in other comments! They did, later, change the photographs of that particular apartment to show its true furnishings. Our last visit was - to say the best - ‘Average’. I marked it as such except for the location which I said was ‘Good’. They marked the whole Review as ‘Good’.
I simply would not trust their Reviews - or their photographs of apartments. Although, probably, most apartments are OK, be prepared for some surprises on some stays!

1 september 2022
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer