Waardeloos bedrijf
Waardeloos bedrijf, wanneer je een opdracht geeft om bepaalde punten er in te voegen. Word dit gewoon niet gedaan, er worden andere werkzaamheden gedaan omdat de ghostwriting dacht dat het beter zou zijn. Zonder overleg al mijn uren gebruikt. Geen tegemoetkomingen gewoon 400 euro verspilt aan niks. Wat een teleurstelling.
Wij raden dit bedrijf absoluut niet aan.

