Slechtste stomerij ooit! Mijn Gucci-pet van €450 is na behandeling door deze stomerij volledig vernield. Er zaten na afloop blauwe inktvlekken op de pet en het leer laat op meerdere plekken los.... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Ik lees in de andere reviews slechte communicatie en heel onbeleefd. Dat klopt. Mondial Stomerij Apeldoorn geen aanrader! Mijn ervaring is ook slecht. Nu 1 keer geweest en ook gelijk de laatste k... Toon meer
Wat een slechte service, 1 oktober 2 winter jassen gebracht en na meer dan 2 weken pas terug, slecht te woord gestaan aan de telefoon heel erg onbeschoft, inmiddles zijn de jassen er maar terug gebeld... Toon meer
Wij hebben een twee persoons matrashoes met schimmel vlekjes hierheen gebracht, met de expliciete vraag of ze willen bellen als het niet lukt, omdat we geen geld willen verspillen als we daarna alsnog... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
Stomerij.nl is dé specialist in het stomen en reinigen van kleding en textiel. ✓ 50 jaar ervaring ✓ Meer dan 1.725 inleverpunten ✓Gespecialiseerd in o.a. reiniging, reparatie en herstel van overhemden, bruidsjurken, gordijnen en dekbedden. Laat uw kled...
Contactgegevens
Koperslagerij 52, 4762 AP, Zevenbergen, Nederland
- stomerij.nl
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Dekbedden laten reinigen
Een paar maanden geleden heb ik een dekbed laten reinigen na het al een aantal jaren overgeslagen te hebben. Dit dekbed kwam keurig schoon en keurig verpakt terug bij mij! Een tweede (andere helft) later ingeleverd en helaas zoek geraakt maar het is door Stomerij-Wasserij Zevenberg keurig opgelost en heb een nieuw dekbed gekregen! Ik raad deze Stomerij-Wasserij zeer zeker aan! Topt service! **Update:** zo blij, gisteren belde het bedrijf mij met het fantastisch nieuws dat mijn dekbed gevonden was! Vandaag afgeleverd en uiteraard super schoon! De oplossing die geboden was voor het kwijt raken mocht ik gewoon houden! Dikke vette duim voor deze firma!!!
Wij hebben een twee persoons matrashoes…
Wij hebben een twee persoons matrashoes met schimmel vlekjes hierheen gebracht, met de expliciete vraag of ze willen bellen als het niet lukt, omdat we geen geld willen verspillen als we daarna alsnog een nieuwe matras moesten kopen. Niet gebeld, we mogen hem ophalen met alle vlekken er nog in, 45 euro lichter en alsnog een nieuwe matras moeten kopen. Zeker geen aanrader.
Super Service door Nicolle bij Stomerij…
Super Service door Nicolle bij Stomerij Zevenbergen met zeeer veel respect en inzet !
Oplossing onduidelijke situatie
Er ontstond een onduidelijke situatie over de vermeende krimp van een colbert van mijn vader, waarvoor ik mantelzorger ben. Stomerij Zevenbergen heeft die onduidelijkheid, boven verwachting, en met veel respect voor mij en mijn vader opgelost. Het contact dat ik had met de, stomerij was niet minder dan erg hartelijk en correct. Ze hebben zelfs een gratis stomen van een kledingstuk aangeboden. Ik vond het contact erg fijn, professioneel en klantgericht.
Onduidelijke prijzen
Wij hebben een 2-persoons dekbed laten stomen via de stomerijservice van Stomerij.nl bij de Boni. Bij de Boni staan geen duidelijke prijzen dus vast gezocht bij Stomerij.nl. Hier werd een prijs genoemd van €24,70. Bij ophalen moesten we €25,50 betalen. Nu blijkt dat op de site staat dat stomerij.nl per servicepunt een andere prijs kan rekenen en dat die €24,70 een adviesprijs is. Het is geen groot verschil maar wel onduidelijk wat je dus moet betalen totdat je het op gaat halen. Iets om op te letten aangezien het onduidelijk is wat er bovenop de adviesprijs komt!
N.B. stomen is verder goed gegaan.
Stomerij Zevenbergen is TOP!
Fantastisch geholpen door Stomerij Zevenbergen. Heldere communicatie, echt meedenken en overleg over mijn wensen. Ik beveel deze stomerij van harte aan! Complimenten voor Nicole, die heel erg haar best heeft gedaan om mij te pakken te krijgen!!!

Antwoord van Stomerij.nl
We zijn zeer tevreden met deze stomerij.
We zijn zeer tevreden met deze stomerij. Hebben ons voortreffelijk geholpen.
Ook zijn we telefonisch deskundig geïnformeerd over de mogelijkheden en tijdsduur van de behandeling.

Antwoord van Stomerij.nl
Zeer klantvriendelijk!
Zeer vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Prettig geholpen bij zowel het afleveren als het ophalen van mijn gordijnen.

Antwoord van Stomerij.nl
Tevreden over de service van deze…
Tevreden over de service van deze Stomerij. Snel en betrouwbaar. Ik kom zeker terug!

Antwoord van Stomerij.nl
Goed en vakkundig!
Erg goed geholpen om de vlekken uit de gordijnen te verwijderen. Een klantgerichte, vriendelijke en snelle vakkundige communicatie met de stomerij in Zevenbergen.
Voor ons is het een aanrader,
P.(Paul) van 't Hoff

Antwoord van Stomerij.nl
Erg tevreden!
Vandaag mijn winterjassen opgehaald bij de Primera. De jassen zijn weer mooi schoon geworden en zelfs waterafstotend gemaakt! Super service.

Antwoord van Stomerij.nl
Goede ervaring gehad bij het laten…
Goede ervaring gehad bij het laten reinigen van mijn auto. René is vriendelijk, werkt grondig en levert goede resultaten.
Volledige interieur reiniging is goed bevallen, doet niet onder aan de erkende audi dealer.
net bij de plus een colbertjasje…
net bij de plus een colbertjasje opgehaald van de stomerij. Er zit een gaatje in het jasje. Het "Plus' meisje kon na 10 minuten een tel.nummer vinden van de stomerij maar ik moet wel zélf bellen. Enfin de stomerij gebeld en die mevrouw (ook niet echt klantvriendelijk) zei dat ze door de telefoon de beschadiging in dat colbert niet kon zien (dit had ik ook kunnen bedenken).Nu moet ik terug met het jasje naar de Plus....en dan zal mevrouw stomerij beoordelen hoe dat gaatje erin is gekomen....Het resultaat denk ik al te kennen...het is natuurlijk nooit het onzorgvuldig handelen van de stomerij.
Ergo, ga nooit naar de stomerij van de plus!

Antwoord van Stomerij.nl
Top service
Top service. Wilde mijn bruidsjapon laten reinigen maar durfde het niet aan. Na contact met klantenservice hebben ze zelfs mijn rosetje verwijderd en er na de reiniging weer aan genaaid. Ook al doe ik deze jurk nooit meer aan, hij kwam super schoon en netjes terug!

Antwoord van Stomerij.nl
Mijn trouwjurk straalt weer!
Mijn trouwjurk straalt weer als tevoren! Fijne service en vriendelijk personeel.
Al onze dekbedden laten reinigen
Al onze dekbedden laten reinigen. Ingeleverd en op de afgesproken dag weer terug gekregen. Super fris en schoon! Topservice!!
Ik heb mijn jas laten stomen bij…
Ik heb mijn jas laten stomen bij stomerij.nl omdat er veel vlekken in zaten. Toen ik hem terug kreeg was hij weer helemaal schoon!
Vloerkleed aangeboden
Vloerkleed aangeboden. Zou worden gebeld als ze iets wilden weten. Niet gebeurd. Nu opgehaald en vlekken zitten er nog precies zo in en er zijn verkleuringen op andere plaatsen. Dit kost 78 euro.
Niet eens een ster waardig. RAMPZALIG!!!!
Werk al jaren voor de overheid, en ze werken helaas met aanbestedingen. Sinds enkele jaren heeft Stomerij.nl de aanbesteding gewonnen. Sinds de afgelopen 2 jaar is dit ontzettend SLECHT! In 2 jaar tijd zijn nu 2 kostuums naar de filistijnen gestoomd! Contact opgenomen met stomerij.nl en word dan ieder keer van het kastje naar de muur gestuurd! Uiteindelijk een dame gesproken van de klantenservice, je verhaal voor de 20ste keer uitgelegd, en kreeg het verzoek het jasje op te sturen en daarna zou er een commissie kijken, hoe dit is ontstaan. Na enkele weken niets meer van hun hebben vernomen, heb ik zelf contact op moeten nemen. Zoals ik dacht Word de fout bij de leverancier gelegd wat toevallig Van Gils is. Zij hebben de kostuum volgens de voorschriften gereinigd en mijn pech is dat mijn kostuum hierdoor is vernield!! Met dezelfde kostuum bij 2 andere stomerijen geweest, en daar was de conclusie dat deze kostuum verkeerd was gereinigd. En dan krijg je van stomerij.nl te horen: Sorry meneer we kunnen helaas niet meer voor u betekenen. Mensen als u waarde hecht aan u kleding zou ik dit bedrijf vermijden!!!! Jaren lang bij Panda gezeten nooit iets mee gemaakt, top bedrijf top service!!! Waar deze stomerij echt wel wat iets van kan leren! Gewoon slecht!!!!
Slecht
Slecht, je brengt een winterjas omdat hij vol met vlekken zit, dit geef je express aan bij de kassa, na een week is je jas klaar en dan krijg je hem terug met de vlekken er nog in.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







