Streetwize Accessories Reviews 

286
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was looking for a replacement part for a discontinued bike rake. Amanda responded promptly and could not have been more helpful. I sent her a couple of pictures of what I was looking for. She found... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just had a 12v auxilliary socket and clips delivered by Toolstation. The product came in a piece of single use plastic packaging not even recycleable. Our company switched to cardboard only packag... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I can’t thank Amanda from Streetwise Support enough for the help she gave me when I had a problem with my tracker. I emailed Streetwise expecting I might have to wait for a response, but Am... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5/5 for customer service and communication. Amazing fast service with amazing customer support and communication from Amanda and Lucy. My awning poles bent and broken in the recent high winds an... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Auto-onderdelen groothandelaar
  2. ook in
  3. Camperwinkel
  4. Kampeerwinkel
  5. Luifel leverancier
  6. Seizoensproductenwinkel
  7. Tuin

Geschreven door het bedrijf

The UK's leading B2B supplier of automotive, leisure and garden accessories. Established in 1986, The Ace Supply Company Ltd is the UK-based parent company of Streetwize Accessories. Our flagship brands include Streetwize, Leisurewize, Gardenwize and Streetwize Mobility. Our office headquarters are in Sale, Manchester, and our warehouse is in Wythenshawe, Southmoor Industrial Estate. We have an extensive product range, with over a thousand products under the Streetwize name. From accessories that give your car a new look and feel, high-grade tools and equipment for tackling roadside repairs to the latest innovative gadgets that make your vehicle journey more safe and secure. We also stock car maintenance and car valeting accessories too. Across all our product ranges, we do our utmost to provide the best quality products. In recent years, we invested heavily in our quality control department to ensure our products are thoroughly tested and checked to make sure it meets our high standards. But more so, we’re always improving. We’ve never rested on our laurels and we’re always working hard, learning new trends and expanding our wealth of knowledge of the market. Through constant innovation, improving our branded packaging & messaging and building our range through in-depth market research, we have become one of the most trusted household names. We have something for everyone.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

286 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(286)

44 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Two ton bottle jack that lifts the car…

Two ton bottle jack that lifts the car 4” can’t even get the wheel off the floor. Not real up to the job. Other bottle jacks I have used have a telescopic centre to get the height required to lift the wheel in the air but not this one.

15 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Streetwize Accessories

Antwoord van Streetwize Accessories

Thank you for your feedback, and we're sorry to hear the bottle jack hasn’t met your expectations. We understand how important it is for the jack to provide sufficient lift, and we appreciate you highlighting this issue.

We’d really like the opportunity to look into this further and help you find a suitable resolution. Please message us directly so we can assist you one-on-one and ensure you're fully supported.

Thanks again for bringing this to our attention – we’re here to help.

Please email orders@streetwize.co.uk

Regards,
Amy

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Having purchased a power sprayer from the NEC show a…

Having purchased a power sprayer from a shop selling Streetwize products i found that a part was missing from the box, contacting Streetwize they got back to me quickly and resolved the issue sending a replacement out within a couple of days. Excellent customer service.
Would be happy to buy other products from them.
Rob H.

23 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Streetwize Accessories

Antwoord van Streetwize Accessories

Hi Mr Handford,

Thank you for getting in touch with us, we are happy to hear we were able to help with your power sprayer! We appreciate your kind words and your review, your feedback means a lot to us!

Kind regards,
Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Faulty plug

Had an item delivered with a faulty plug and had a very quick response via email and a new one sent out straight away.
Very good service compared to other companies I’ve used.

9 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Streetwize Accessories

Antwoord van Streetwize Accessories

Hi Jamie,

Thank you so much for your kind words! We're really glad we could resolve the issue quickly for you. We always aim to provide fast, hassle-free support, and it's great to hear that you had a positive experience with us!

Kind regards,
Charlotte

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Had an issue with an accessory on a…

Had an issue with an accessory on a product that I recently bought. I contacted Streetwize who were very helpful in sending me a new accessory quickly, which solved the problem.

12 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Streetwize Accessories

Antwoord van Streetwize Accessories

Hi Gemma,

Thank you for your feedback! We're glad to hear that our team could assist you quickly and resolve the issue with your accessory. If you ever need further assistance, don’t hesitate to reach out!

Kind regards,
Charlotte

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

A company not very interested in the planet....

Please just be aware that there is no interest in your product after the warranty period is up.

I have a heavy duty battery charger here which no longer works.

"Amanda" showed no interest at all in its repair.

The inference of her emails is that I must throw it away and buy another one which at £400 I have no intention of doing.

regards

David

ps I have allocated two stars as amanda has at least been cooperative in returning emails and also the unit is easy to access.

(the emails I ahve had returned to me are non committal evasive and frankly not very helpful...... outside the warranty period. )

...................................................................................

6th November

There is no way on this forum to reply to Charlotte's note (6th November) directly but I would suggest to her team that batteries do habitually fail and that is the first thing to replace in any queries regarding jumper starters in general.

Replacing the battery itself (perhaps ironically) is the first place to start and this company has been unable to supply that part.

7 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Streetwize Accessories

Antwoord van Streetwize Accessories

Hi David,

Thank you for reaching out and sharing your feedback with us. I'm sorry to hear about your disappointment with the options available after the warranty period for your charger.

I understand how frustrating it must feel to not have a solution in place for a product. Our warranty policy is in place to ensure that we can confidently assess and address any issues within a specific time frame, as diagnosing causes becomes more complex as products age and factors outside our control, such as usage or environmental conditions, can influence performance.

I regret that we are unable to provide replacement parts for this specific model outside of the warranty period, and I apologize if this was not communicated clearly. We appreciate your candid feedback about the support process, and I’ll ensure this is shared with the team to improve how we handle inquiries like yours in the future.

Thank you again for your understanding, and please let us know if you have any other questions or if there’s any other way we may be of assistance.

Kind regards,
Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tracking 3 cars on a car event

I needed to find a way of tracking 3 veteran cars on the London to Brighton Veteran Car Run and purchased 3 Streetwize trackers to do the job.

Streetwize support were incredibly helpful in setting up an 'account' to enable me to track multiple units on one mobile phone. Prompt, efficient replies to my emails and the trackers worked perfectly.

3 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Streetwize Accessories

Antwoord van Streetwize Accessories

Thank you so much for your thoughtful review! We're thrilled to hear that the Streetwize trackers worked perfectly for tracking the veteran cars during the London to Brighton Veteran Car Run. It's great to know that our support team was able to assist you efficiently and that the setup was easy to use. Your feedback means a lot to us, and we're happy we could help make your experience a success. Thank you again for choosing us!

Best regards,
Amy

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been using this tracker since…

I have been using this tracker since February this year and it’s a brilliant device and excellent value for money. The support team responded to my query promptly ( new phone lost my login information! )
Highly recommend device and company.

7 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Streetwize Accessories

Antwoord van Streetwize Accessories

Hi,

Thank you for sharing your experience! We’re so glad to hear that the tracker has been a valuable tool for you and that you’ve found it to be excellent value. It’s great to know our support team could quickly help you get back on track after switching phones. We appreciate your recommendation!

Kind regards,
Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just like to say a very big thank you…

Just like to say a very big thank you to Silvia, Amanda and team at Streetwise on the professional way in which they dealt with an issue I had with a faulty product. Absolutely second to non with a customer first attitude. Thanks so much guys I will be purchasing from you again without hesitation.

1 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Streetwize Accessories

Antwoord van Streetwize Accessories

Hi Mark,

Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled we could assist you with your issue and provide the level of service you deserve. We truly appreciate your kind words and your confidence in us. Our goal is always to put customers first, and it's fantastic to know that we were able to make a positive difference for you!

Many thanks,
Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Our awning poles were bent in a recent storm. I contacted Streetwize by email on monday night and by Wednesday am the new poles where on their way to us. Fantastic service thank you. Great and efficient

23 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Streetwize Accessories

Antwoord van Streetwize Accessories

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you were happy with our service and that we could help get your new awning poles to you quickly. If you ever need anything else, don't hesitate to reach out. Thanks again for your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought a water streetwize water…

I bought a water streetwize water feature from Kevin Blake of Camping online .. when it arrived two of the parts were miss. When I contacted him first he said LED light was built in.That is not true the he said don't do parts send it back and I will check it over then refund.... I sent an email to streetwize about this next morning I was emailed by Amanda from streetwize she arranged for the parts to be sent out no extra charge..This is one of the best customer service I have had in a long time. I would not hesitate to buy one of there products in the future. Thankyou Amanda for quick friendly professional response...

15 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Streetwize Accessories

Antwoord van Streetwize Accessories

Hi Dave,

Thank you so much for sharing your experience with us! We’re delighted to hear that Amanda was able to resolve the issue quickly and ensure you had everything you needed for your water feature. It’s wonderful to know that you found our customer service helpful and efficient!

Many thanks,
Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service second to none.

Customer service second to none.
I contacted Streetwize Accessories early on the morning Thursday 19th September regarding an air tube replacement for my caravan awning.
By the afternoon the representative that I spoken to had identified the part told me that they had one in stock and put me through to their accounts department to finalise the purchasing of the part which has now been despatched and is on its way to me.
The representative was friendly courteous and knowledgeable of the products
Great customer service an enjoyable experience.

19 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Streetwize Accessories

Antwoord van Streetwize Accessories

Hi Ken,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear about your positive experience with our customer service team. It's great to know that we could assist you promptly and help you find the right part for your caravan awning. We appreciate your feedback! Safe travels with your caravan!

Kind regards,
Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

absolutely brilliant

absolutely brilliant,it said on original request form allow 2 days for reply.my reply was 4hr into this window, perfect.the lady amanda that helped me was on the ball,really good.answer was easily read and well impressed.

18 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Streetwize Accessories

Antwoord van Streetwize Accessories

Hi Shane,

Thank you so much for your kind review! We're thrilled to hear that you had a positive experience and that we were able to get back to you so quickly. Amanda will be delighted to hear your compliments. We're glad the response met your expectations, and we hope to assist you again in the future!

Kind regards,
Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company

What a fantastic company and customer service. I will definitely recommend and use again. Thank you

18 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Streetwize Accessories

Antwoord van Streetwize Accessories

Hi,

Thank you for your wonderful feedback! We're so happy to hear that you had a great experience with us. Your recommendation means the world to us! Thanks for choosing us!

Kind regards,
Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent proactive service

Contacted Streetwise to source a fan for my portable BBQ which had been damaged. Having sent photos they agreed to send a replacement and didn't seek any charge. I was very pleased.

12 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Streetwize Accessories

Antwoord van Streetwize Accessories

Hi Timothy,

Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you were pleased with the service and that we could quickly resolve the issue with your BBQ fan. Our goal is to provide proactive support and ensure our customers are satisfied, so it's great to know we hit the mark. If you need any further assistance, feel free to get in touch—we’re always happy to help!

Kind regards,
Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Footpump issue

Streetwize Accessories helped me out with an issue with a foot pump problem, staff where very helpful, it's quite refreshing to deal with people who put the customer first and foremost, well done.

12 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Streetwize Accessories

Antwoord van Streetwize Accessories

Hi John,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that our team was able to assist you with the foot pump issue and that you had a positive experience with us. At Streetwize, we always aim to put our customers first, and it's great to know that this came across during your interaction. We truly appreciate your feedback and will pass on your compliments to our staff. If you ever need further assistance, don't hesitate to reach out— we're always here to help!

Kind regards,
Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Replacement sensor …

Had a issue with reversing sensor Amanda sorted it by sending me a replacement which amazon lost when I contacted Amanda about this she sent another one next day delivery would have no hesitation in ordering from streetwize in the future
Regards sandy

23 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Streetwize Accessories

Antwoord van Streetwize Accessories

Dear Sandy,

Thank you for your kind feedback! We're delighted to hear that Amanda was able to assist you promptly in resolving the issue with your reversing sensor, despite the initial delivery problem. It's great to know that the replacement arrived swiftly and met your expectations.

We truly appreciate your patience throughout the process and are pleased that you're happy with the service.

Kind regards,
Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Replacement awning pump attachment

Needed a replacement pump attachment as lost the original & couldn't blow my Aldi awning up, got some attachments but they didn't fit, Aldi couldn't help but gave me contact details for Streetwize. I emailed them Monday 14.50pm & got a reply Tuesday 6.58am, Joe was very helpful & sent the part out FOC, got the part a couple of days later. Excellent customer service

30 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Streetwize Accessories

Antwoord van Streetwize Accessories

Hi,

Thank you so much for your thoughtful review! We're thrilled to hear that Joe and the team were able to assist you so promptly in getting the replacement pump attachment for your awning. We understand how frustrating it can be when parts go missing, so we're glad we could get everything sorted for you quickly and at no extra cost. It's fantastic to know you had such a positive experience with our customer service. If you need anything else in the future, feel free to reach out!

Kind regards,
Charlotte

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Free items in return for reviews.

Needed a replacement part and spoke to Amanda who said the part would be sent out to me for a charge AND a postage charge she then said she would send out free of charge if I left a trust pilot review specifically stating her name. Seems awfully deceiving now seeing the other reviews. I left 2 stars seen as I did actually receive my part.

4 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Streetwize Accessories

Antwoord van Streetwize Accessories

Dear Mrs Smith

Thank you for your review. We take all feedback seriously, but after a thorough check, we could not find any record of your interaction with our team, nor do we offer free items in exchange for reviews. We have also requested additional information from you but have not been contacted back. If you believe this is an error, please contact us directly so we can assist you further.

Kind regards,
Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Needed new converter wires for a…

Needed new converter wires for a converter brought a while ago, helped figure what wire, I asked how much and they sent the replacement FOC! absolutely brilliant!
Mick

5 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Streetwize Accessories

Antwoord van Streetwize Accessories

Hi,

Thank you so much for your kind review! We're thrilled to hear that you had a positive experience with us and that we could help you find the right converter wires. Providing excellent customer service is our top priority, so we're glad we could send the replacement at no cost. If you need any further assistance in the future, please don't hesitate to reach out. Thanks again for your support!

Kind regards,
Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very impressed with the team

I needed some replacement poles after our awning suffered damage from the wind. Initially J indicated that he would come back to be in a few days time as he was on holiday (which really is exception customer service; responding to e mails from holiday!), however A took my request on board and supplied a price with details of how to progress. After paying for the items I received an e mail indicating they were being despatched and I now await delivery. Streewize offered an excellent. quick service and have kept me informed of progress throughout. I am very impressed with Streetwize and their support team.
My poles arrived (a little over 24 hours after despatch) another * to add if it went up to 6.

5 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Streetwize Accessories

Antwoord van Streetwize Accessories

Hi,

Thank you for your fantastic review! We're so glad to hear that you were impressed with our team and the service you received. We always strive to go the extra mile for our customers, and it’s great to know that our efforts made a difference in your experience. We appreciate your kind words and are happy that we could assist with your replacement poles. If you need anything else, feel free to reach out. We’re here to help!

Kind regards,
Charlotte

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer