Svastika Reviews 

67
•
TrustScore 3 uit 5

3,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered something on sunday 4th oct with the delivery timeline of 3 4 days. On 7th when I checked they said the product was defective so delayed. I asked them to refund. Till now there is no updat... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recently Bought Gajalaxmi and Kubera Deities from Svastika. Quick delivery and excellent customer service. The Dieties are just awesome. So far I have 5 products from the company 1. Pocket temp... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Svastika is a brand who fulfill the desires of his / her customers.. I have always an excellent experience. In the short duration and not a bulk order too they obliged me for printing . And no compro... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The positive reviews are just fake ones written by the company to boost star ratings. Real truth being that it is an fake website made to loot people. They just book your order and make excuses to shi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Idolfabrikant
  2. ook in
  3. Bedrijfscadeau leverancier
  4. Decoratie- en interieurwinkel
  5. Handwerkkunst

Geschreven door het bedrijf

Svastika is an Indian manufacturer dedicated to creating beautiful handicraft idols while uplifting underprivileged artists. Headquartered in Mumbai, our products which include wood, brass, polyresin, copper and gold plated idols are delivered worldwide. Our artisans craft each piece with creativity and care. By purchasing our idols, customers empower these talented yet underprivileged individuals. While making a profit, we strive for a greater purpose - proving faith can unite people to help those in need. We donate 10% of annual revenue to overlooked charities, spreading compassion through our business model. As India's fastest growing handicraft company, we combine art, social impact and spirituality. We welcome all to experience the beauty of India through our handicrafts while joining our mission to support the underserved.


Contactgegevens

3,1

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

67 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Mensen keken ook naar

3,1

Alle reviews

(67)

5 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Poor Customer Service.

Poor customer support.

I placed a prepaid order on 14th May, and while placing the order, they showed expected delivery date as 17th May. They didn’t even ship the order till 16th May. Tried calling their customer support, no one picks. I got a call back from them only after 7pm when their office was closed. They don’t inform customers if the order is delayed, they don’t bother to ship in time or take any accountability. I now doubt about the quality of the product that I will receive. They have chat with us option in Instagram and their people just leave you on seen.

Update: Right after I posted this review, the site requested me to delete or update my review several times, even before delivering the product. I can see they replied below that the original delivery date was 17-19th and they delivered within the original timeframe which is a lie. When I was placing the order, it didn’t show me a range but a date (17th May). I am glad that the order was delivered after so much of hassle. The product quality is average. It already has some dents and is already turning black. So, I am still not sure how authentic are those 5 star reviews in their site.

14 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Svastika

Antwoord van Svastika

Hi Richa,

Thank you for sharing your experience — and we’re truly sorry that it didn’t reflect the care and calm we try to bring with every Svastika order.

Your order placed on May 14th had an estimated delivery window of May 17th to 19th. While we always aim to dispatch early, an unforeseen delay — coupled with the weekend — affected the process. We arranged for priority shipping via private courier on May 17th, and we're glad it reached you on May 19th, within the originally shared timeframe.

We understand how the wait and the lack of timely updates must have felt, especially when you were looking forward to your order. Your calls and messages were important to us, and we regret that our response wasn’t as prompt as it should have been. We're working on strengthening our support touchpoints — so every customer feels heard and reassured throughout their journey with us.

We also want to gently assure you that Svastika is an authentic, homegrown brand — and each piece we create is made with deep intention, quality, and care.

We hope the product brought peace when it arrived. And we’d be grateful for the chance to serve you better in the future.

Warmest regards,
Team Svastika

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently bought laxmi maa charan from…

I recently bought laxmi maa charan from Svastika. It was the first time, i purchased from this site. Had a great experience. They have variety of products and master pieces of gifts on which you can’t take your eyes off. Thank you Svastika for this amazing product as well as service. I recommend this site to all the new users. ❤️

8 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super happy

I have had a great experience overall...
Product wise
Service wise
Quality wise
They have helped me with quick delivery by following up with the courier... Responded to every msg of mine...
Am happy to be a part of Svastika family...
Thank u😊

11 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional Statue ordered

Exceptional Statue ordered, Realistic details to perfection. Packaging is also very nicely presented. Worth buying with confidence. Will buy again in the future.

7 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The way I seen this, the same I got it

The way I seen this the same I got it. The delivery is also on the day which is told by them. I am very impressed how they packaged and done a very good craftsmanship with gold plated. When I open the Radha Krishna Pocket Temple I was not only amazed to see but also the chandan smell it very beautiful like I am in Holy place and the feets of Radha Krishna is very attractive and good. Thank You to the swastika whole team for this wonderful Radha Krishna Pocket Temple♥️😌

24 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ridiculous management and ZERO customer support

Their site claims delivery in 3-4 working days for all metro cities, including Bangalore. However, even after constant follow ups the order, which was meant for Diwali, was not delivered on time - when the order was placed a good 11 days ahead of Diwali. Constant follow ups with them with reassurances from their side, that all dried up as Diwali approached. I then asked them to cancel the order and refund the amount. To which they have turned a blind eye. There is no way to reach their support. I have no use of the idols now since it is already well past Diwali! 2 days after the festival. And they insist on delivering the order now which is of no use to me. RIDICULOUS MANAGEMENT of Diwali orders. Why claim those delivery dates if they can't stick to them. And finally, if they can't keep their commitment, at least cancel the order and refund the amount.

30 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Svastika

Antwoord van Svastika

We’re truly sorry that your experience during Diwali didn’t go as smoothly as it should have — especially during a time that means so much to all of us.

Your order was placed well in advance, and we understand how important timely delivery was for the occasion. Unfortunately, during that peak festive period, despite our best efforts and multiple reassurances, delays occurred due to overwhelming courier congestion — and we take full responsibility for the inconvenience caused.

As soon as we realized that the delivery wouldn’t reach you in time for the festival, we processed a full refund for your order as a gesture of goodwill. We're sorry if this wasn't clearly communicated, and we understand how frustrating it must have been not being able to reach us right away during that high-traffic week.

At Svastika, every order is handled with deep care and intention, and we’re actively working on improving our systems and support so that moments like this are never repeated — especially during festivals.

We truly value your trust and hope to have the opportunity to serve you better in the future.

Warmest regards,
Team Svastika

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

first they will help us with Algo…

first they will help us with Algo trading which dont work, then they will give manual trading, if we have lost money, they will say we will trade on behalf of you, and loot all money, please dont waste money with these team and lastly they will sorry.

24 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Svastika

Antwoord van Svastika

Hi,

We believe this review may have been posted in error, as it does not relate to our business. Svastika is an e-commerce brand focused on spiritual home décor and gifting — we are not involved in trading, financial services, or algo-based platforms of any kind.

If this was unintentional, we kindly request you to remove or update the review. And if there’s anything you do wish to share regarding an order with us, we’re always here to help.

Warm regards,
Team Svastika

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience!

Absolutely fantastic detailing, the size, the weight, the color and the overall value of the product is just perfect.
Loved the prompt responses of the support team and an urgent delivery within 2 days. Kudos!

25 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was such a wonderful experience

It was such a wonderful experience , it was my first purchase from Svastika and belive me guys totally worth it , after searching alot here and there online ,finally I found savastika and my husband order Shree Ganpati Ji Idol for me , and it was so so so pretty and auspicious, best gift forever ,and on time delivery ingit mynproduct just before Ganesh chaturthi, definitely gonna buy more stuff from here , without any second thoughts and hesitation go for it ... Genuine products and beautiful creations ... Thanks alot Svastika team for your efforts 🫶❤️

6 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst services

The positive reviews are just fake ones written by the company to boost star ratings. Real truth being that it is an fake website made to loot people. They just book your order and make excuses to ship/deliver the item. Their policy mentions 1-3 days delivery but they will not respond to you even after a week of ordering, keep calling or sending emails. Your money is lost and eaten up by this fake website and the address mentioned on their website also doesn't exists. Better use trusted brands.

19 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Svastika

Antwoord van Svastika

We’re truly sorry to read your experience left you with this impression, and we’d like to clarify a few things with utmost respect.

Svastika is a verified and legally registered brand committed to delivering authentic spiritual products with care. We are not a fake website, and every review visible here is from real customers who have experienced our products and service firsthand.

Our standard delivery window is 1–3 working days for metros once the order is dispatched, but there can occasionally be delays due to courier-related issues, especially around high-demand periods. In such cases, our team always tries to stay in touch and resolve the matter — either through reshipment or a full refund, depending on what’s best for the customer.

We’d never want anyone to feel misled or unheard. If there was any gap in communication, we deeply regret it and are happy to assist you immediately. Please feel free to reach out with your order details so we can resolve this for you.

Wishing you peace and clarity always,
Team Svastika

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thanks Swastika

Thanks Swastika
Today I received my order and very happy and impressed.
Your products are very nice quality of the product is very good and beautiful. As I expected I received accordingly. Your products packaging are very nice and trust which is you build with the customer is awesome. Keep it up and maintain this trust with customer always.
Best of luck.

12 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A divine experience!

The whole experience of ordering and receiving the beautiful products each time has been divinely beautiful! Kudos to the ever supportive & polite team.
Thank you!

4 augustus 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer