Sweethome Reviews 

75
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would not recommend using this company for any of their inventory. I bought a Faucet from them. They promised delivery within two weeks. I didn’t receive it. Customer service was slow and became unr... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a faucet, unfortunately it did not really match to our decor as we had hoped. we returned it for a refund. I paid for the shipping. Their process though a bit sluggish seemed to work out well.... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They shipped the product, literally, on a slow boat from China, it took weeks, their website makes no mention of extended ship times or that they are not even in the country. I tried to cancel, they... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered two fancy bathroom faucets. Given the company address, I thought they'd ship from the US, but they did ship from China. That being said, they shipped immediately, and arrived very quickly.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Sanitairwinkel
  2. ook in
  3. Badkamerinstallateur
  4. Kookwinkel

Geschreven door het bedrijf

Sweethome is a global online bathroom accessories and home decor products retailer, connecting the world's top design, production, logistics, warehousing, and other supply chain links, with the lowest production costs, the pursuit of high-quality, high-end products. Since its inception, the company has been adhering to the concept of "making your life sweet", and its products are mainly sold to the United States, Canada, Australia, the United Kingdom, Germany and other countries and regions.


Contactgegevens

1,7

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

75 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 20% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,7

Alle reviews

(75)

5 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t use this Company

I would not recommend using this company for any of their inventory. I bought a Faucet from them. They promised delivery within two weeks. I didn’t receive it. Customer service was slow and became unresponsive as I attempted to return the item and accordance with their return policies. I had to do a dispute through my bank in order to get a refund, and when I received the refund, it was only for the partial amount when trying to contact the company as to why I only received a partial refund they stated that the material was not able to be sold again. I returned the faucet and everything and it’s original packages and was out $121 because it was their word against mine again I would not recommend this company to anyone.

2 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a faucet

Ordered a faucet, unfortunately it did not really match to our decor as we had hoped. we returned it for a refund. I paid for the shipping. Their process though a bit sluggish seemed to work out well. Right up until the refund gets issued. its $50 short. No one is answering the emails. I sit on their chat with the contact "checking with finance" then no response, for +30 min this last time for over 90 min. Nothing. DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY EVER!!!!!!!

2 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They shipped the product

They shipped the product, literally, on a slow boat from China, it took weeks, their website makes no mention of extended ship times or that they are not even in the country. I tried to cancel, they did nothing, I had no faucet in My bathroom so I had to find a local solution. Weeks later when it arrived I asked to return for a refund and they sent me an address, that's it, Im sure they'd charge for restocking so for a bathroom faucet it isnt worth it. I wish I'd have read their reviews before buying, I wish they'd have been upfront about long delivery times. Their stuff looks decent in pics but on inscpection its really cheap trash. It just feels like another Chinese site trying to trick stupid Americans into buying their junk.

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute scam company

Absolute scam company i ordered taps that were never delivered and i am now having a nightmare trying to get my money back do not use this company.
Update - This company tried blackmailing me to remove this review before they would issue a refund, I declined to delete and then they stated they had processed the refund i have been waiting another 16 days now and still i have no refund. The customer service is non exsistant and very unprofessional avoid this company at all costs unless you want to loose your money and be treated very badley!

18 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sweethome

Antwoord van Sweethome

Dear , we’re truly sorry for the frustration this has caused. We’ve checked the tracking for order ​ and it shows as delivered to your address. We completely understand how alarming this must feel, and we take it seriously. If the parcel was left with a neighbour, in a safe place, or taken to a local collection point, we’d be grateful if you could check and let us know. We’ll immediately open a claim with the carrier on your behalf and keep you updated. In the meantime, to make things right, we’re happy to offer a full refund​ or a free replacement—whichever you prefer. We’re here to help and will do everything we can to resolve this quickly.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Nice Products but NO customer service

I bought two kitchen faucets, which are very nice, but there is a problem with one of them.
Repeated emails have not been responded to.
Repeated calls to their 888 and 800 numbers are not answered.
Their Chat function does not respond.

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY FROM SWEETHOME247 !!

This is a Chinese company based on the East Coast. Do not trust this seller. Returns are endlessly argued and no shipping label is sent upon customer request to return for full refund.

I ordered a beautiful black matte sink faucet which arrived damaged on one corner. I immediately contacted Sweethome customer service and sent in the pics of proof. I heard back from them with the remark “it might have gotten damaged during shipping”.
I am not interested where it got damaged but simply want to return for full refund!
They wrote back asking for a pic of the box and then again a long explanation cones how the product could have gotten damaged with still no return label. I am waiting since a week now to simply be able to return for full refund.
Silvana

29 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't buy from sweethome247

I bought a system from sweethome247. I need a replacement water valve. It has leaked from the start. They have sent me the wrong size twice. They started by telling me they couldn't find my original order, Now they can't find the right size replacement. They have stopped answering my chats and phone calls.

25 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sweethome

Antwoord van Sweethome

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize that your experience didn't meet expectations.
First of all we apologise for the inconvenience, we have been trying to solve the problem and as you said, we have sent you replacement parts twice. But all our products have the same accessories and you said we sent you the wrong one. So what went wrong? It really takes time to solve this problem. We checked and we have just two types of cartrige in stock, both of which have been shipped to you, but neither of them have solved the problem. We can't just send the same one again. So we need more time to figure out what to do and we are really sorry for not being able to solve your problem in time.
We will continue to investigate the cause. If you can find the appropriate parts, we can cover this expense.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

$2000 system. Never worked won’t send replacement parts.

I bought a shower system for over $2000. One ov the cartridges (value that turns water on and off) started leaking immediately. I called and asked for a replacement. They could not understand English. I had to use the chat feature. They promised to replace but they did not. I finally paid to get one. It was delivered. Too small, would not screw into the unit. Can’t find a replacement in the USA.

25 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought an expensive tap set and the…

Bought an expensive tap set and the paint has started to flake off on the base. They are not corresponding or taking any action even though it is only 4 months into a 1 year warranty. I do not recommend this product especially with expensive plumbing installation. Poor

15 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased 2 of the contemporary faucets…

Purchased 2 of the contemporary faucets in Nov 24. One of the valve stems broke off, leaving it useless. Correspondence with Sweethome247 was started in Dec24 for replacement or purchase of valve core. Excuses including Chinese new Year then finally no response continue as of April 23/25. I have since purchased a new faucet at full price to scavage the part.

22 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is such a fraud

This company is such a fraud! Be aware before parting from your hard earned cash!
Website looks very good and they show their products well but the consumer service and warranty is non existent.

If you want to buy they talk to you, if you bring problems they ghost you.

It’s a distributor in CA shipping in Chinese goods. The contact doesn’t give a phone number or a name and only helps if it’s sales.

Do not trust this company!
My shower failed in 3yrs and they don’t care!!

10 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cannot reach company when warranty activation is needed

I purchased the Three Ways Kitchen Faucets Pull Out Filter Tap for Kitchen Sink in 2022. It worked very well until about a month ago when it began leaking water. I paid a plumber to inspect the leak who informed me that the leak was coming from the internals of the product and the entire faucet would need to be replaced. He informed me that it should be under warranty. This product advertises a limited lifetime warranty (residential). I have been trying to get in touch with the company over the past month. I have tried via several phone calls and emails. No one ever answers the phone when I call and there is no way to leave a voicemail. I have sent several emails to all email addresses provided on the website and have received no response. This company does not honor their warranties.

1 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I talk to Eric about the faucet fading…

I talk to Eric about the faucet fading and stop worrying he pretending that he didn't get my order and paid with PayPal and send the information never respond back and it says warranty. I have many emails and texts and phone calling i did and now they want respond back only respond few times. Please stop this fraudulent company

6 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a rip off

This company is a rip off, shop elsewhere I paid $323.98 for my order and I refunded the items in a timely manner after finding out they were too big for my sink and my refund amount was $215.98 so they charged me $108 to return the item that was shipped free and I had to pay for the shipping via ups, so why did they rob me of $108?

29 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional company

I purchased all of my bathroom products from sweethome, including faucets and shower sets, and was very pleased with all aspects of the transaction. The phone service staff was knowledgeable and courteous, the merchandise was received promptly, and the return policy was excellent.

2 juli 2024
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

At that time

At that time, I searched in Google and found a shower set from sweetome247 , it was beautiful, but then I searched the reviews of SWEETHOME, although the overall reviews were very good, there were some bad reviews, some hesitations, but the product was too attractive to me, so I dialed SWEETHOME's phone number, and still purchased the product under the customer service staff's sincere introduction. Received the product very quickly and it was just like the product picture and description. In the process of installation, SWEETHOME's customer service staff also provided particularly good support. The service was very good and will buy again next time.

9 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Great product. Easy to install. I accidentally placed an extra order and customer service was very helpful and quickly got back to me and canceled one of the orders. I had a very good experience with this company and its products.

12 juni 2024

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer