Ödeme sonrası ek ücret sürprizi
370 TL ödeyerek aylık abonelik satın aldım. Satın alma aşamasında aboneliğin video oluşturma için yeterli olacağını düşündüm. Ancak ödeme yaptıktan sonra video oluşturmak istediğimde "yetersiz jeton" uyarısıyla karşılaştım ve ek ücret talep edildi.
Bir kullanıcı olarak, abonelik satın aldıktan sonra temel özellikleri kullanabilmeyi beklerim. Ödeme sonrasında tekrar ödeme talep edilmesi son derece yanıltıcı ve hayal kırıklığı yaratıcı bir deneyim oldu. Hizmetin nasıl çalıştığı satın alma öncesinde yeterince açık şekilde belirtilmemiştir.
Ödediğim ücret karşılığında beklediğim hizmeti alamadım. Bu durumun incelenmesini, tarafıma net bir açıklama yapılmasını ve mümkünse ücret iadesi talebimin değerlendirilmesini istiyorum.
Aksi takdirde yaşadığım bu olumsuz deneyimi ilgili tüketici platformlarında ve değerlendirme sitelerinde paylaşacağımı belirtmek isterim.







