Teleurstellende ervaring met ruim vooraf geboekte taxi’s jaarwisseling
Weken van tevoren een taxi geboekt om ons op te halen na een oud/nieuw feestje. Vrienden van ons hadden ook bij dit bedrijf 2 taxis gereserveerd. Om op hetzelfde feestje opgehaald te worden.
Allereerst vreemd dat je eerst moet betalen, en later pas te horen krijgt of er een chauffeur beschikbaar is. Maar dat leek goed te gaan, beide boekingen zijn bevestigd. In totaal 2 taxi’s en 1 taxi busje. De laatste taxi zou om 02:30 gaan rijden.
Op 31 december doodleuk bericht dat het taxi busje geannuleerd werd omdat het een aanrijding had gehad oid. 8 personen in de kou gezet. Na veel communicatie heen en weer leek het uiteindelijk toch geregeld te zijn (voor 12 van de 14 personen, 2 vrienden hadden inmiddels maar een andere taxi geboekt).
1 taxi kwam op tijd (4pers) de tweede taxi (4 pers) een uur te laat, en die tweede taxi zou ook de laatste 4 personen (waaronder mij) kunnen thuis gaan brengen, als we tot 4u konden wachten totdat hij terug kon zijn.
Hierop besloten we een toevallig beschikbare Uber te nemen.
Vervelend allemaal, maar wellicht had het busje echt een ongeval gehad, kan gebeuren. Wat het echt vervelend maakte is dat we 2 weken hebben moeten bellen en appen om het vooraf betaalde bedrag teruggestort te krijgen. Waarbij we 1 dag zelfs meermaals “weggedrukt” werden, en een appje kregen of we de telefoonlijn niet bezet wilden houden.
Moet gezegd: we zijn uiteindelijk correct financieel gecompenseerd. En er werd meegedacht om om te gaan met de situatie met uitgevallen busje. Maar de manier waarop dit ging verdiend niet de schoonheidsprijs.
Durf hier niet opnieuw een taxi te reserveren.



