Gavekort kan ikke indløses
Vi har købt et gavekort til webshoppen, men det kan ikke bruges på hjemmesiden. Vi har skrevet til JumboVisma på mail, men har efter en uge endnu ikke fået svar. Vi har også forsøgt at ringe, men vi kan ikke komme igennem, og de lukker telefonen før den oplyste tid. Rigtig dårlig oplevelse - specielt når man tænker på, at det er en hjemmeside, der fungerer som reklame for nogle store firmaer. Zusammenwinnen - not. :-(




