Verkar som att Telia finance hanteras av robotar idag och har slutat ge service. Har ett fungerande E-faktura men helt plötsligt slutar det fungera och jag får påminnelser via mail samt extra avgif... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Jag skulle beställa nya iPhone 17 . Dem tog då två kreditupplysningar. Trots mycket god kreditvärdighet fick jag inte köpa telefonen. Jag fick nu sänkt kreditvärdighet pga att dem tog en uc. Tjejen på... Toon meer
Undvik detta företag. De är lurendrejare. Aldrig varit med om maken till usel kundservice. De krånglar till det för kunden för att tjäna pengar på påminnelseavgifter och fakturaavgifter. Jag v... Toon meer
Har dags dato flere gange forsøgt at logge på med NemID. Det lader sig ikke gøre. Det gør det jo umuligt at se restbeløbet på min konto.
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Det rene fup og svindel.kommer aldrig ud .
Lav aldrig en handel med telia finans .
Modtager fortsat regninger på 49 kr med gebyr ,hvor der står jeg skylder 0 kr.
Fuldstændig til grin 🤨😡
Svindel for 10.000kr, reagerer ikke!
Jeg bestilte en telefon hos Telia for nogle måneder siden som jeg fortrød og købte hos yousee efterfølgende. Jeg skrev til Telia dagen efter og informerede dem om at jeg ville fortryde mit køb af telefonen. Jeg får så en mail om at jeg skal sende denne tilbage. Jeg modtager aldrig en pakkeseddel og telefonen bliver derfor ikke afhentet (dette fremgår af track and trace). Igennem flere måneder har jeg skrevet mail og talt med Telia kundeservice for at få afsluttet denne sag og er blevet lovet at det er registreret at aftalen er annulleret. Alligevel efter 3 måneder i god tro om at dette er korrekt bliver jeg dog sendt til inkasso. Det er virkelig noget svineri!
Arrogance eller svindel
Jeg må desværre stille mig i køen af utilfredse kunder der er blevet snydt af Telia Finans og sendt til inkasso. Regninger og rykkere nåede aldrig frem, men inkassoskrivelsen havde ingen problemer. Hvorfor pokker skulle man (jeg) ikke betale mit udestående - det er småpenge. Eneste forklaring er at inkassofirmaet ejes af samme selskab og de dermed scorer inkassogebyret - for mit vedkommende 1500,- ?!
klagomål TELIA FINANCE AB
klagomål TELIA FINANCE AB
TELIA FINANCE AB
KUND CHRISTER FORS POLISANMÄLAN PÅ TELIA OCH TELIA FINANCE AB
TELIA FINANCE AB SPÄRREN PÅ CHRISTER FORS PERSONNUMMER 760116-0695
TELIA FINANCE AB ÖPPAR PÅ CHRISTER FORS PERSONNUMMER KUND
TELIA FINANCE AB BETALA ersättning 25 MILJARDER KRONOR KUND CHRISTER FORS
TELIA FINANCE AB BETALA RÄNTA 100 % 250 MILJARDER KRONOR
ersättningar 250 MILJARDER KRONOR + 25 MILJARDER KRONOR
DATUM 2022-10-21
INGEN KUNDER TELIA SVERIGE AB LÄNMA KUNDER
LÄNMA KUND
ÖPPAR PERSONNUMMER DATUM 2022-10-21
Sanktioner mot TELIA FINANCE AB
Not very good company
Hvos jeg kunne give en stjerne under…
Hvos jeg kunne give en stjerne under havde jeg gjort det nr 2 gange jeg prøver det . Sikke en bøvl deres hjemme side virker ikke prøvet at tilmelde betaling service 3 gange det virker ikke så fik jeg 100 kr i straf . Hver gang . Prøvet nu at tilmelde via bank betalte den 3 okt allerede nu igen har dw skrevet jeg ikke hr betalt hvad i alverden er det dog for noget det bliver bare ved og ved
Kører godt
Helt problemfrit
Købte en telefon med Telia Finance i Januar 2022 med betaling i 36 mdr.
Betaling har kørt via betalingsservice og har kørt så godt.
Intet at klage over herfra. Kun anbefaling herfra.
Dårlig behandling ved slutbetaling
Dårlig behandling ved slutbetaling. Anbefale ikke
Ikke til at stole på..
Købte mobil via Call me og midt i afbetalings perioden skifter de til telia finance. Som mange andre modtager jeg ikke opkrævning og havner (igen som mange andre) ved inkasso. Får betalt mobilen med det samme og med megen bøvl fra inkasso firmaet, som påstod de ikke havde modtaget pengene trods beviser, blev sagen helt afsluttet.
Men Telia finance vil ikke slette den konto, aftalen, den står stadig som aktiv selvom den er betalt for længe siden.
Tror slet ikke det er lovlig at de beholder alle mine oplysninger så længe..
kan absolut ikke anbefale at bruge dem ..
Tænkt at man skal angive en stjerne for…
Tænkt at man skal angive en stjerne for at kommentere på en virksomhed, for den stjerne skulle de aldrig have haft.
Man vælger at afbetale sin tlf, og iPods igennem Telia Finance. Men for at kun gå videre, skal man taste sine konto oplysninger, så beløbet kunne trækkes. Mit abb på min tlf bliver trukket, men efter 2 måneder og ingen påmindelse får jeg en regning og en rykker på 100 kr. Ringer ind, for at høre om det kunne være rigtigt, hvor jeg får et vattede svar fra en sælger. Så spørgere jeg efter et telefon nummer til Telia Finance, det havde de ikke, da det var en bank, hvilet virker suspekt for mig. Ikke nok med det, så læser man på tustpilot, hvor uprofessionel og ubehagelig de er, at de sender folk ind i inkasso og rki med det samme
Jag har aldrig aldrig blivit så illa…
Jag har aldrig aldrig blivit så illa bemött någon gång från en tjej på kundtjänst på Telia Finance någon gång i mitt liv
Hur går man vidare?
Jeg har for meget kort tid siden kørt…
Jeg har for meget kort tid siden kørt en sag via alektrum mod telia finance, pga. De samme grunde som mange andre herinde også skriver, og har nu fået tilbagetrukket inkassosag osv. Og tilmeldt betalinger til PBS, hvilket også har kørt fint et par måneder, MEN nu kan jeg se at de denne måned IKKE har trukket det beløb til afbetalingen så nu modtager jeg nok snart et inkassobrev igen pga. Manglende betalinger og p** mig i øret! 🤬🤦♀️ jeg bliver så træt!
Hvorfor de bevidst simpelthen stopper betalingerne via PBS går langt over min forstand...... 😳🤯😵💫 og forståelse!
Er i dialog med banken men de kan heller ikke gøre det store 😭
L**** FIRMA!
Jeg har prøvet at tilmelde min…
Jeg har prøvet at tilmelde min afbetaling på mobil til PBS uden held da telia ikke vil gøre det nødvendige for at beløbet bliver trukket. Jeg har været i kontakt med telia men de har ikke styr på noget og blanker mig af. Ser nu at andre har problemer med telia og det er et mønster der går igen hos dem. Jeg vil på det kraftigste advare andre mod at blive kunde hos dem.
Sendt i inkasso uden nogen som helst…
Sendt i inkasso uden nogen som helst varsel mm. Trods flere måneders kamp fik jeg min inkasso sag tilbage. Self. Så stupide som Telia er, forventer de at jeg betaler en højere restgæld end den er, fordi de trods 8 sager igennem ikke kan ligge et regnestykke sammen. Til alle jer der bliver snydt af Telia med alektrum på nakken, bliv ved med at kæmpe. Hvis I har betalt som forbruger, og de siger at de ikke har modtaget penge men de er røget ud i den "blå luft", så print alle jeres dokumenter ud og lad den køre i fodgedretten. I fodgedretten forholder de sig objektivt og sagtens kan nægte et firma at opkræve penge men faktisk bliver straffet ifølge lovgivningen med svindel.
Aldrig mere Telia
Kan tilslutte mig alle de andre dårlige anmeldelser.
Dårligt hele vejen igennem. Længere er den ikke. Bliver aldrig kunde hos Telia igen.
Hold dig langt væk fra alt der har med…
Hold dig langt væk fra alt der har med Telia Finance at gøre! Jeg kan kun tilslutte mig alle de negative udtalelser om virksomheden, som tilsyneladende ikke har styr på noget i deres organisation, som har med deres kunder at gøre. Det er en virksomhed der bærer præg af stor udskiftning blandt medarbejdere, et serviceniveau med stort minus foran, rod i aftaler og kontrakter og absolut ingen føling med hvad de har aftalt med deres kunder. Det er umuligt at komme i kontakt med dem, når de har begået fejl. Og fejl begår de mange af, det ses også tydeligt at andre kunders oplevelser, som beskrevet her på Trustpilot. Find et andet og bedre teleselskab, hvis du har brug for finansiering af en mobil.
Pas på !! Jeg har købt en mobiltelefon på…
Jeg har købt en mobiltelefon hos Telia på mobilaftale, hvor jeg skal afdrage hver måned via Betalingsservice. Mobilabonnementet kører fint over Betalingsservice, men jeg modtager aldrig nogen regning på selve mobilen. 3 måneder efter modtager jeg et kravbrev fra Alektum group med betalingskrav og trussel om RKI.
Jeg ringer til Telia Kundeservice, som beder mig sende en mail til kundepleje (@telia.dk) Først efter at jeg har har modtaget brev fra RKI, svarer Kundepleje mig og tilbagekalder betalingskravet.
Jeg opretter igen betalingsaftalen hos Betalingsservice med korrekte oplysninger. Og endnu engang får jeg aldrig nogen regninger og Telia trækker ikke pengene via Betaligsservice. Så er det om igen. Jeg modtager endnu engang kravbrev fra Alektum Group. Jeg skriver mail til kundepleje (@telia.dk) og dokumenter at der igen er sket en fejl fra Telias side, hvorfor jeg ikke er interesseret i at betale de over 2000 kr. inkassogebyr der nu er pålagt mig (grundet endnu en fejl hos Telia).
Jeg får aldrig noget svar retur fra kundepleje , og ringer derfor til Telia Kundeservice. Her får jeg af vide, at de godt kan forstå at jeg ikke har fået svar fra Kundepleje, da jeg i stedet skal sende en mail til mobilprivat (@telia.dk). For anden gang er jeg nu blevet sendt i RKI, grundet fejl i Telias betalingssystem.
Det er fuldstændig uaccetabelt at jeg skal lide skade. grundet fejl hos Telia. Så min anbefaling herfra er 0 stjerner og en advarsel om at man kan risikere at betale 30% mere for sin mobiltelefon + blive sendt i RKI, fordi de ikke har styr på deres betalingssystemer.
Frygteligt firma.
Frygteligt firma.
Hvilket andet firma sender ikke regningen til deres kunder? Det må jo siges være bare en smule vanskeligt at betale en regning du aldrig har set. Jeg handler aldrig mere med Telia. Det slår mig som en bevidst strategi for at mælke kunderne på penge.
Magen til svindel og dårlig service…
Magen til svindel og dårlig service skal man åbenbart ikke lede længe efter !
Handel ALDRIG med telia finance!
Hold jer væk fra delbetaling
Købte en telefon igennem Telia på afbetaling det gør jeg så ikke igen
Efter den behandling, jeg har ikke modtaget opkrævning på telefonen og får så et rykker brev med en inkasso varsel
Det er dælme svært at betale noget man ikke har modtaget 😡😡😡
Men kan se at det åbenbart er noget de gør tit
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








