Onbereikbare klantenservice, wel betaald geen product ontvangen.
Aankoop gedaan in november ter waarde van €120. Na twee maanden nog steeds niets ontvangen. De klantenservice was vrijwel onbereikbaar. Pas na meer dan twintig e-mails in februari eindelijk reactie gekregen met de toezegging dat het bedrag zou worden terugbetaald. Inmiddels is het mei en heb ik nog steeds geen geld ontvangen. Ook nu wordt er niet gereageerd op e-mails, weinig hoop dat geld nog terug komt.

