Komen er nooit meer!
30 januari
We hadden een simpel gerecht, groente was bijna rauw en 40 minuten op moeten wachten.
We wilden iets vragen maar bediening kwam tussendoor niet langs en ook niet te zien. Tussendoor ook niet even zeggen dat het lang kon duren! We zaten bij het raam waar het erg koud was en onze jas maar over de benen gedaan. Al met al dikke 2 uren gezeten!
Daar komen we Nooit meer!!
