Bespoke Door Installations Reviews 

12
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Bedrijfsgegevens

  1. Deurenleverancier

Geschreven door het bedrijf

Here at Bespoke Door Installations we offer a wide range of Solid Core and GRP composite doors in a selection of beautiful colours for a very reasonable price. Our composite doors start as low as £640 including VAT and your installation. We also offer our customers the opportunity to design their new door from the comfort of their own home using our online composite door designer, which gives customers a live price update as they design. Once you have completed your design and requested a call back, one of our trained fitters will call you to arrange a free survey at a time that is convenient for you. We aim to install our customers doors within 4 weeks of their survey date. If you would like to see pictures of our installations for inspiration or if you would like to see our 5 star reviews simply visit our Facebook page.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

12 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(12)

8 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven

Wij controleren reviews

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We ordered this as a supply only door…

We ordered this as a supply only door as we are too far away for them to fit it as we are in Southampton.
The door was delivered yesterday and was fitted today, the door looks great and I must say what a great service start to finish.
Because we ordered for supply only we had to provide the sizes needed. Bespoke were very helpful on the phone, as we were not sure about a few things regarding what will we needed. They also helped over the phone today regarding an installation question we had.

Will definitely be using them again for the back door.

Thanks again.

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy Process & Great Service

The process was seamless from Fay in the office to Chris who measured up and Dean who fitted the door. Like all the other 5* reviews my experience was great. The door looks fantastic.

7 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

An outstanding company and an exceptional experience

Bespoke door installations are an exceptional company. Firstly, their website is incredible. You choose a door, add what else you would like, colours, glass, frames and hardware. It gives you a price, then change some things and you get an updated price. So you can see what you can have for your budget.
Then the staff are outstanding. Everyone I dealt with was kind, patient and helpful. Nothing was too much trouble. The products are quality, exceptional. The whole experience was such a positive experience. I highly recommend this company. The quality of the products, the exceptional service. It is very rare to find a company who has such high standards.

29 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service from start to finish!

Brilliant company, and the door looks stunning!
We part designed online, and had a visit to talk things through and measure up.
We had lots of questions, which were all answered fully and professionally. This enabled us to make the right choices for us, and we went ahead with an installation. No pushy sales tactics, very helpful advice and a competitive price.
The installation went ahead on the day planned. They worked well, were very tidy and professional, and the door and side panels look amazing! There was a scratch on the arch piece of glass, that was separate from the door, which was noted, another was ordered straight away, and it was refitted a short time later.
Great service, stunning door, and very professional and friendly team. I would highly recommend to all.

8 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have just ordered a door from these…

We have just ordered a door from these for supply only as they do not install in our area as we are too far from Mansfield. The lady on the phone was very helpful with some questions we had regarding measuring. The door fitter said the door was good quality and said he will be ordering from the in the future too. Ordering the door from them and us finding a local fitter also saved us a lot of money. Would highly recommend.

1 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic team

Had a door 9 month ago amazing had so many compliments about it. Designed myself online quick easy amazing from the great website. Then had a quote for windows and couldnt be happier cheapest of three quotes and outstanding service done at our conveniece had to delay due to circumstances this wasnt a problem for them no pressure at all. Amazing communicatIon by email with their office windows fitted today and over moon. Chris and Dean work so hard give advive listen to what you want and at a good competative price. Thankyou and i would highly recommend to all

13 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Can't fault this company

Can't fault this company. To date, 3 different members of my family have used them. All have been really happy with the service, the product and the installation.

Personally, we've had 5 doors across 2 properties installed by Chris and Dean, and I have absolutely no complaints. Quick, efficient and tidy workmanship. The doors are absolutely excellent quality. The time from initial consultation/design to install was much quicker than expected and the price was fair for the work completed.

All houses have been upwards of 100 years old, with varying degrees of 'challenges' but they've navigated them beautifully, ensuring the final look suits the house.

I honestly can't recommend this company enough - thanks for your top quality service!

15 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NOT recommended!!

The things they say happen after a sale didn’t. The lady who I chased up, rather than calling me as they state, was very brief on the phone like she didn’t want to speak. Didn’t relay and check information should have (stated in by them in emails) resulting in the incorrect size door being sent.

When calling to query, they aren’t at all bothered, not even an explanation into how this can happen etc… I don’t work in this industry so you’d think the company would have the correct information and follow their own stated terms. I tried to ask questions which ultimately would prove what I’m saying and was just getting “well that doesn’t matter now”. Unfortunately it does. Aftercare is as important as the sale. I had the door, they had their money, so they just weren’t interested. Bad customer service.

The door itself looked good, however I hired a professional fitter fitting the door, it’s never closed properly with a natural push, you physically have to ensure it’s shut, and a part in the handle cracked within a short space of time which we had to get sorted. And I had to get a builder to readjust the door hole size in the build which cost money and added time to our renovations.

No point contacting them about it as they don’t really care after sale.

Wouldn’t recommend unfortunately.

**edit following response from business**

You sold the door to us, you didn’t fit. Your service wasn’t followed as advertised, which led to mistakes, then zero interest in rectifying, it’s definitely you.

I have receipt and emails that prove the above and that I tried with you and you weren’t having any of it.

A few weeks ago, had the get the barrel changed, never been right, lock smith said cheap parts.

**2nd edit**
I haven’t said since he fit it as in after he left. He said the door wasn’t right. Do you think people want to call a company back who are rude and completely dismissive? Would they try contact you about a lock after that experience? May as well not bother if you aren’t interested.

When I contacted I asked how much the door size needed was and she kept refusing to say. Why? How did she know I didn’t want to buy another?

I was stuck with the door. The door lock wasn’t Yale.

My email states “ What happens next
A member of our team will contact you shortly to discuss your quote request. If
would like to talk to us sooner please call us on 01623 325030”. Would you say this was the point any issues would arise and can be rectified before producing the door? If not what is it for because my call last a whole 20 seconds, if that, and no discussion. Absolutely not what you have stated yourselves.

Regardless of the door size, poor customer service. Rude, dismissive, and not helpful in the slightest. Keep arguing if you like but you’re kind of proving my point.

**3rd edit**

Circles. Already explains why I didn’t get in touch. Because you don’t actually care and I don’t want to be spoken to and dealt with the way I experienced again.

No worries, as I’ve said, I had a bad experience and I reviewed it here. Poor customer service and non compliance of your own protocols. As you didn’t confirm whether this would be the point things were talked through and confirmed, I’ll confirm that as you didn’t check anything….because you didn’t.

You’re the door sales, you should lead this phone call you make and “discuss” as stated. I’m a customer not a door salesperson/fitter.

Again, no “sorry you had a poor experience with us, but If you contact us to talk about this and we’ll do our best”. Just dismissive and straight defensive comments. Confirmation of your customer service.

Have a nice day!

23 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Bespoke Door Installations

Antwoord van Bespoke Door Installations

Good afternoon Elaine.

Following your edited review you have confirmed that you have ordered the door through our national supply only service, not our local supply and installation service. When ordering for Supply Only this means that you are responsible for the measuring of the door yourself, or if you have any doubts, have someone to measure the door for you. You have then used these measurements and ordered the door through our online door order page, we have then supplied you with a door to these sizes and specifications. We have no input into the sizes you give us.

I am sorry that you feel you have had a bad customer service, however we do not understand how you think it is our fault that you have ordered the door to the wrong size? If you had any doubts or questions at all about the sizes you could have contacted us before placing the order, or at least contacted us as soon as you placed the order, this way we could have helped you with any measurement questions and alterations. All we have done is order the door to the specifications you had given us.

Regarding the cheap parts comment, we have multiple options for both mechanisms and cylinders which you can can choose when ordering, all options are highly rated brands, including Yale, Winkhaus, Brisant, ABS etc... All cylinders are also star rated.
If the doors are fitted correctly the failure rate on these are extremely low even with years of use. As you have said yourself, the door sounds like it was not fitted properly as it does not close smoothly, this can cause premature failure.
However if you did have a failure you could have contacted us as it may have still had been under warranty.

Reply to comments from **2nd edit**

I will reply to these new comments below, We will leave any other future replies unanswered on here as I believe we have made our point very clearly and our reply has come to its natural conclusion.
If you have any other issues in the future you are more than welcome to contact us.

"I haven’t said since he fit it as in after he left. He said the door wasn’t right" I am not sure what you mean here as this is very vague but if there was some sort of issue with the door you could have reported it to us, but we would need to know exactly what the issue is.

"When I contacted I asked how much the door size needed was and she kept refusing to say. Why? " As already stated previously we cannot give you the sizes that your door needs to be made to, all of our doors are made to measure. It is entirely your responsibility to measure the door, there is no set universal size for doors, we cannot give you the sizes of your door over the phone.

"The door lock wasn’t Yale.". The door lock will be whatever you had chosen on your door order.

Regarding our follow up call.."Would you say this was the point any issues would arise and can be rectified before producing the door? If not what is it for because my call last a whole 20 seconds, if that, and no discussion" . Again as previously mentioned, it is your responsibility to provide us with the correct specications including sizes. If you had any doubts about what you had ordered during the call would be the time for you to bring it up, we would have no way of possibly knowing if you have entered the wrong sizes for your specific door.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent in every respect

Fantastic service from survey to installation of my new front door. Chris's attention to detail is reflected in the finished result which is beyond my expectations. Competitive prices, friendly and professional staff and a great selection of doors to choose from. I can't recommend this company highly enough - if you're looking for a new composite door, look no further.

22 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Bespoke Door Installations

Antwoord van Bespoke Door Installations

Hi Angela, thank you for this review. I am glad we exceeded expectations.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer