The Fog Works Reviews 

877
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered a few times from this website now, and I can safely say that it's reliable and there's often so many opportunities to grab a bargain from the clearance section. You can often find things there... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I got what is probably my all time favourite work tank for £4.99, awesome. I need one that I know won't leak or let me down as I work in a harsh outdoor environment & I've found the Vapresso Orc to... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was a little wary of purchasing this product as there are so many companies who say they guarantee their product works and often doesn't. My husband has bought more masks that I care to mention b... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This was my third order from fogworks, there stuff is reasonably priced and quick to come through, had a slight problem with one of the mods I ordered but the staff member Jon was quick to sort out th... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. E-sigarettenwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Your #1 Stop To Finding The Best Price On Vape Kits, Tanks And Everything In Between. Free Delivery On Orders Over £30.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

877 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(877)

0 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

non existent customer support

ordered coils various received some but order incompete also incorrect 4 emails no replies phone not being answered no communications at all entitled to a refund warning to others avoid this seller or risk the same

10 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered kizoku unlimit what I…

I ordered kizoku unlimit what I received was kizoku limit totally different rta I send back over 10 days ago sent several emails with no reply customer service is none existing not happy at all don't order here I've gave plenty time for them to sort out avoid

18 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have bought the wrong item them

I have bought the wrong item from them, checked that it hasn't been shipped and asked to cancel the order.. .... no response but 2 mins after my email I had a notification that the item has been shipped.... even if its 18:36 pm.
Will never deal with them ever again.
Money grabbing firm..... they can keep the money as its only £9 but they lost a customer. AVOID AVOID AVOID!!!

30 augustus 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

not got my order

Ordered a vape on Friday 11th march 2022. Paided a little more extra to get it here the next day still not received it. Toke the money out of the bank and not received my product sent them an email no response to that. Very disappointed beware people it might be a scam for all people.

13 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered twice received 1 order they…

Ordered twice received 1 order they said delivered but according to photo wrong address now they refuse to resend ty fog works and dpd they both don't acknowledge an email no other means to get in contact with them beware of the fog works soon as they got your money no customer services at all

27 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Item arrived faulty, doesn't power on. Contacted customer service and they sent a replacement without any hassle and it works perfectly

8 januari 2022
Review zonder uitnodiging
Logo The Fog Works

Antwoord van The Fog Works

Hello D Arnold,

We are very sorry to hear there has been an issue with your item. Your ticket has now been responded to, we do apologise for the extra 24 hours in response time here.

Kind Regards,
TFW TEAM

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dreadful, in fact non-existent customer service

I've had a very strange experience with The Fog Works. I ordered something as a gift for someone, verified my age successfully- I have the email confirming.
Suddenly I received a generic email saying my order had been cancelled for no apparent reason, just 3 random options, but no firm reason as to why. This item is still showing as in stock on their website now, 5 days later.
I've emailed asking why and have had no reply from this seller. Very disappointing customer service. Thankfully found the same gift elsewhere.

UPDATE… how many weeks later is this reply?! Thanks for confirming in writing that you have rubbish customer service. I’ve got the email VERIFYING MY AGE SUCCESSFULLY. Will gladly send it to you. Don’t come back with this pathetic, ridiculously late nonsense reply. It’s embarrassing for you.

3 december 2021
Review zonder uitnodiging
Logo The Fog Works

Antwoord van The Fog Works

Dear H Lev,

Your order has the AV failed tag. Hence the order cancellation. We have checked and found your email which was a reply to the automated order cancellation email. Support emails need to be sent directly to our monitored email as displayed on our contact us page. You were refunded for this transaction instantly due to the AV failure. We have no interest in cancelling orders for no reason.

It is our legal duty to cancel non-age verified orders. If you have any further queries please email support@thefogworks.co.uk, directly.

Kind Regards,
TFW TEAM



Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fogworks

I have used Fogworks a few times always good service, fast delivery and good quality products.

6 september 2021
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer