The Suit Depot Reviews 

242
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love y’all. Great experience love the exchange and return policy. Great shots great price. Great customer service. I have recommended you to friendly minsters who all wear suits.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Suit Depot customer service, as well as the quality of the classic men’s two-piece suit, were outstanding. While some companies have decreased the quality of their product, the suit depot has main... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ronnie created a shopping experience that was really exceptional. Great feedback, super sharp looking recommendations. We were able to shop at our leisure and try different pallets options. He was... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Returning my suit - pants too tight/small. I was excited to get my suit delivered after purchasing it. The pants were a size or two smaller than they should have been and did not fit! The overall... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Herenmode
  2. ook in
  3. Jurk- en tuxedoverhuurder
  4. Smokingwinkel

Geschreven door het bedrijf

Shop for the best mens suits, blazers, coats, tuxedos, pants, shirts, and accessories online? TheSuitDepot.com Style is within reach.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

242 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(242)

226 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great transaction

Great transaction.
They sent me only the pants but later fixed the problem and sent the correct items. thank you

7 juli 2026
Logo The Suit Depot

Antwoord van The Suit Depot

Hi Rey,

Thank you for taking the time to share your experience with us.

We sincerely appreciate your patience and understanding while we resolved the issue with your order. Although we're sorry for the initial shipping error, we're glad we were able to make things right and get the correct items to you.

Your feedback means a great deal to our team, and we're grateful for the opportunity to serve you. We hope you enjoy your purchase, and we look forward to assisting you again in the future.

Warm regards,
The Suit Depot Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

One stop for all your boys and mens clothes!

I had a wonderful experience today outfitting my son at The Suit Depot. Everyone was incredibly helpful and I was able to get everything he needed. Shoes, pants, shirts and a jacket all at a great price. Highly recommend.

14 juli 2026
Logo The Suit Depot

Antwoord van The Suit Depot

Hi Miriam,

Thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear that you had such a positive experience shopping with us.

It means a great deal to know that our team was able to help your son find everything he needed, from shoes and pants to shirts and a jacket, all at a great value. Providing helpful service and making the shopping experience easy and enjoyable is always our goal.

We truly appreciate your recommendation and your kind words. Thank you for choosing The Suit Depot, and we hope to welcome you and your son back again in the future!

Warm regards,
The Suit Depot Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Suit Depot had a great discount on a…

Suit Depot had a great discount on a sports coat I liked. After my purchase it arrived by the end of the week which was way ahead of the estimated 2 week delivery. Getting all my suits and sports coats from Suit Depot going forward!

7 juli 2026
Logo The Suit Depot

Antwoord van The Suit Depot

Hi Benjamin,

Thank you so much for taking the time to share your experience!

We’re thrilled to hear that you found a sports coat you liked and that it arrived sooner than expected. We know how important it is to receive your items on time, and we’re happy we could exceed your expectations.

It means a lot to hear that you’ll be choosing The Suit Depot for your future suits and sports coats. We truly appreciate your support and look forward to helping you find more great styles in the future!

Thank you again for being part of The Suit Depot family.

The Suit Depot Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good experience

Good experience. Had to return for a different size and all additional shipping was covered.

7 juli 2026
Logo The Suit Depot

Antwoord van The Suit Depot

Hi Kyle,

Thank you for taking the time to share your experience!

We're glad to hear that your return and exchange process went smoothly and that we were able to get you the correct size while covering the additional shipping. Our goal is to make the process as easy and hassle-free as possible, and we're happy to know we could help.

We truly appreciate your support and hope you enjoy your new item. Thank you for choosing The Suit Depot, and we look forward to serving you again in the future!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not able to return items

Over a week ago I requested a return label for item #219326. Not only did I not receive a label they stopped answering my text .The person on the other end of the text said his name was Toni. Am I getting scammed or what???

6 juli 2026
Logo The Suit Depot

Antwoord van The Suit Depot

Hi Robert,

We’re sorry to hear about your frustration, and we appreciate you sharing your concerns.

We want to reassure you that your return request has been addressed and corrected directly with you. Our team worked with you to process the return for the pants, and a return label was provided so the next steps could move forward.

We apologize for any confusion or delay you experienced during the process. We understand how important it is to receive timely communication, especially when resolving a return, and we appreciate your patience while we worked to get everything taken care of.

Thank you for allowing us the opportunity to assist you and resolve the issue.
The Suit Depot Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great costumer service

WE were greated upon entrance and they were very helpful the entire time.

13 juli 2026
Logo The Suit Depot

Antwoord van The Suit Depot

Hi Steven,

Thank you so much for taking the time to share your experience with us.

We're delighted to hear that you were warmly greeted upon arriving and that our team was helpful throughout your visit. Providing attentive, friendly service from the moment our customers walk through the door is something we strive for every day, so it's wonderful to know we met your expectations.

We truly appreciate your kind feedback and your support. It was our pleasure to assist you, and we look forward to welcoming you back to The Suit Depot in the future!

Warm regards,
The Suit Depot

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The person who finally took care of me…

The person who finally took care of me and as extremely helpful and kind Before I was bounced around and a person told me that they had no suits for 239 the price all went up to 279. I told him it’s advertised as 239 and I already have it in an order I just didn’t pay yet he said well you are being misquoted I said it’s clear on the advertisement so he transferred me for the third time and that person was extremely helpful

13 juli 2026
Logo The Suit Depot

Antwoord van The Suit Depot

Hi Tsvi,

Thank you for taking the time to share your experience with us.

I'm sorry to hear that your initial interactions were frustrating and that you were transferred multiple times before receiving the assistance you needed.
We understand how disappointing that can be, especially when you're trying to place an order.

That said, I'm very glad to hear that the team member who ultimately assisted you was helpful and kind, and that they were able to get everything sorted out for you. I'll be sure to share your feedback with our team, as it's important for us to recognize great service while also identifying opportunities to improve the customer experience.

We truly appreciate your patience and thank you for giving us the opportunity to assist you. Your feedback helps us continue improving, and we hope to provide you with a much smoother experience the next time you shop with us.

Warm regards,
The Suit Depot Customer Support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service and great product

Excellent service and great product

10 juli 2026
Logo The Suit Depot

Antwoord van The Suit Depot

Thank you so much for your kind review, Charles!
We're delighted to hear that you had an excellent experience with both our service and our products. Your feedback means a great deal to our team and motivates us to continue providing the best experience possible.
We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic Customer Service

Sales person knew my size , found all the pieces for my outfit, and knew exactly how to put everything together. Great customer service!

8 juli 2026
Logo The Suit Depot

Antwoord van The Suit Depot

Thank you so much for your wonderful review, Drumm!
We're delighted to hear that our sales associate was able to find the right size and put together an outfit that met your needs. Providing knowledgeable, personalized service is something we take great pride in, so it's rewarding to know you had such a positive experience.
We truly appreciate you taking the time to share your feedback and look forward to helping you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always great service from the you walk…

Always great service from the you walk in the door. Its important to me for good service as well as quality. They get it. Thank you Suit Depot Team!!!

8 juli 2026
Logo The Suit Depot

Antwoord van The Suit Depot

Hi Daren,

Thank you so much for taking the time to share your experience!

We're thrilled to hear that you've consistently received great service from the moment you walk through our doors. Providing exceptional customer service alongside quality clothing is something our team takes great pride in, so your kind words truly mean a lot to us.

Thank you for recognizing the efforts of our team and for choosing The Suit Depot. We sincerely appreciate your support and look forward to welcoming you back again soon!

Warm regards,
Toni

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is my only trusted shop for men’s…

This is my only trusted shop for men’s clothes! Old school! Treated like a gentleman amazing service amazing selection… Amazing craftsmanship on the clothing

9 juli 2026
Logo The Suit Depot

Antwoord van The Suit Depot

Hi Mike,

Thank you so much for your incredible review!

It truly means a lot to us to hear that The Suit Depot has become your trusted shop for men's clothing. Knowing that you feel welcomed, well taken care of, and appreciate both our selection and the craftsmanship of our clothing is the highest compliment we could receive.

Our team works hard to provide the kind of personalized, old-school customer service that makes every customer feel like a gentleman, and we're thrilled to know that your experience reflects that.

Thank you again for your continued support and for taking the time to share your kind words. We look forward to welcoming you back again soon!

Warm regards,
Toni

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nice shoes and fast shipping!

Nice shoes and fast shipping!

1 juli 2026
Logo The Suit Depot

Antwoord van The Suit Depot

Hi Eric,

Thank you so much for taking the time to share your feedback!

We're glad to hear that you're enjoying your new shoes and that your order arrived quickly. Providing quality products and a smooth shopping experience is always our goal, and we truly appreciate your support.

Thank you for choosing The Suit Depot. We look forward to helping you again in the future!

Warm regards,
The Suit Depot Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Again

Again, nice return policy! New shirt is sharp!

7 juli 2026
Logo The Suit Depot

Antwoord van The Suit Depot

Hi Scott,

Thank you so much for taking the time to share your feedback!

We're delighted to hear that you had a positive experience with our return process and that you're enjoying your new shirt. It's wonderful to know it was just the right choice!

We truly appreciate your support and are grateful for the opportunity to serve you. We look forward to helping you again the next time you're shopping for your wardrobe.

Thank you again for choosing The Suit Depot!

Warm regards,
The Suit Depot Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Your people are great

Your people are great. No hard sells and very comfortable environment. Quality products at a very good price. I came from Farmington Hills to shop there.

7 juli 2026
Logo The Suit Depot

Antwoord van The Suit Depot

Hi Ralph,

Thank you so much for taking the time to share your experience with us!

We're delighted to hear that you enjoyed the welcoming atmosphere, our no-pressure approach, and the quality and value of our products. Providing a comfortable shopping experience is something we take great pride in, so your feedback means a lot to our team.

We also truly appreciate that you made the trip from Farmington Hills to visit us. Thank you for choosing The Suit Depot and for placing your trust in us.

We look forward to welcoming you back the next time you're looking to add to your wardrobe!

Warm regards,
The Suit Depot Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I am very

I am very ! But your customer service never failed me last year. I order a suit and . It was the wrong size. I sent the suit back. I told him to send me a blue tux. I never got the blue tux. Check your records.

6 juli 2026
Logo The Suit Depot

Antwoord van The Suit Depot

Hi Ivory,

Thank you for reaching out, and I'm truly sorry to hear about your experience.
I understand how frustrating it must be to be expecting a replacement and not receive it.

After reviewing our records, I wasn't able to find a replacement request associated with your account. I also went through your previous orders, but unfortunately, I couldn't locate a request for a blue tuxedo replacement.

I'd really like to help get this resolved for you. Could you please send me the order number related to the original return? If you have any additional information about the blue tuxedo that was intended as the replacement, such as the brand, size, or style, that would be very helpful as well.

Once I have those details, I'll investigate this further with our team and do everything I can to determine what happened and work toward a resolution.

Thank you for your patience, and I look forward to hearing from you so we can get this sorted out.

Warm regards,
The Suit Depot team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My suit came in right on time

My suit came in right on time, fit me perfectly & was packaged so amazingly! I truly am grateful for you guys. The quality of the suit is awesome, the price was just what I was looking for and service was phenomenal.

17 januari 2026
Logo The Suit Depot

Antwoord van The Suit Depot

Thank you so much! We're so glad everything worked out, from the fit and delivery to the packaging. It means a lot to hear you were happy with the quality, price, and overall experience. We really appreciate your support and hope to help you again the next time you need a great suit!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo The Suit Depot

Antwoord van The Suit Depot

Thank you for your kind words! We're glad you had a great experience with our salesperson. We appreciate your support and hope to see you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Your staff was very helpful

Your staff was very helpful. My sales representative Ronnie was a great help on finding just what I was looking for.

2 juli 2026
Logo The Suit Depot

Antwoord van The Suit Depot

Thank you so much for your kind review, Pastor Houston!

We’re truly glad to hear that you had a positive experience and that Ronnie was able to assist you in finding exactly what you were looking for. Providing helpful and attentive service is very important to us, and your feedback means a great deal to our team.

We sincerely appreciate your support and look forward to serving you again in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ben,was informative,friendly and…Wow!

Ben,was informative,friendly and proffessional.Love my purchase! Will be back!

30 juni 2026
Logo The Suit Depot

Antwoord van The Suit Depot

Hi Dennis,

Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that Ben provided informative, friendly, and professional service, and that you love your purchase.

We'll be sure to share your feedback with Ben, it will mean a lot to him. We truly appreciate your support and look forward to welcoming you back for your next purchase.

Thank you again for choosing The Suit Depot!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This was a return and exchange for a…

This was a return and exchange for a smaller size. All the operation was great. My replacement suit is ready for shipping carrier. I am fully satisfied with The Suit Depot. They maintain immediately with they promise. Thank you for a service well done!!!!

2 juli 2026
Logo The Suit Depot

Antwoord van The Suit Depot

Hi Domenico,

Thank you so much for taking the time to share your feedback, we truly appreciate it!

We’re very glad to hear that your return and exchange process went smoothly and that your replacement suit is now ready for shipment. It means a lot to us to know you’re fully satisfied with the service and support you received.

We really appreciate your trust in The Suit Depot, and we’re always here if you need anything in the future. Enjoy your new suit!

Warm regards,
The Suit Depot Customer Service

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer