Aparte opførsel af indehaver.
Aparte opførsel af indehaver.
Jeg har købt en vare, hvor jeg ville afhente selv. Da der ikke er nogen fysisk butik, og jeg aldrig havde været i virksomheden før, havde jeg bedt om nærmere detaljer af afhentningsstedet.
Intet modtaget! Dagen for afhentning:
Efter forgæves at ha’ orienteret mig ved én hal, gik jeg videre til næste hal - også med uforrettet sag! Pludselig kom en mand farende ud fra denne sidste hal, og uden ét eneste ord eller bemærkning, tog han retning mod første hal. Jeg måtte råbe: Er du Michael Føns, hvilket blev bekræftet med et nærmest vredt “ja”! Efter at ha’ modtaget min pakke - hvor indholdet i øvrigt ser helt perfekt ud - blev jeg også “belært” om ét eller andet, hvortil jeg straks kunne svare: “ja det er ikke nemt at drive forretning i disse tider”! Jeg må indrømme - at selvom jeg kommer fra Sjælland, er vi ikke vant til en så uhøflig eller aparte betjening, overfor en kunde. Jeg kan blot konstatere, at jeg har handlet hos ham 2 gange - første og sidste! Mvh








