Trees.com Reviews 

3.809
•
TrustScore 3 uit 5

3,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I just ordered a shade tree and based on Google I thought it was fine to plant it in November. When I called customer service to change the shipping window, the customer Rep spent at least 15 minutes... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been completely satisfied with Trees.com. I have ordered 4 different sets of multiple plants; from small Lantanas to large Arborbitae. I also had some heat stress with some plants because of... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Constant disappointment. Ordered 4 blue spruce that I’ve confirmed are white spruce that I received and it’s disregarded. Additionally they provided a sample picture from a customer of what they r... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered plants for a client and the quality was all over the place. A few looked good, while the vast majority were sparse and nowhere near the same quality. The difference between the larger orde... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kwekerij
  2. ook in
  3. Tuincentrum

Geschreven door het bedrijf

Trees.com (formerly Fast Growing Trees) is America’s local nursery, delivering healthy trees and plants directly to your door. Since 2005, we’ve helped millions of gardeners find the right plants for their yards and grow with confidence. Shop more than 1,600 varieties, including privacy trees, shade trees, fruit trees, flowering trees, shrubs, perennials, indoor plants, tropical plants and more, curated for climates across the U.S. Our plants are grown with care, hand-selected for quality, carefully shipped, and backed by our 1-Year Alive & Thrive™ Guarantee. Plus, our Plant Experts are here to support you before and after you plant.


Contactgegevens

3,1

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

4K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 97% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,1

Alle reviews

(3.809)

828 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Misleading promotions and 3rd party check out

I have not recieved product yet. So far, though, the experience with the website is deplorable. They advertise on price at one promotion, tell you that you'll recieve 10% off your first order and then do not honor both. They also list your total as one price on the summary page, but when going to check out, the price changes to reflect no promotion. They also force you to check out through a 3rd party which I do not like or want my information being exchange through because the 3rd party sells your personal data to other marketers and platforms.

6 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Trees.com

Antwoord van Trees.com

We’re sorry this part of the ordering process was disappointing. We requested additional information through Trustpilot because we’d like to review the pricing and promotion on your order, but we haven’t received a response and aren’t able to locate an order from the username provided. Please contact us at (800) 973-8959 or support@trees.com so we can look into it further. By the way, only one promo code can be used per order, which may explain part of the difference you saw at checkout. We also want to reassure you that we take privacy seriously. We use secure payment processing for checkout and do not sell customer personal data to third parties. You may view our full Privacy Policy on our website. Thanks!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Well run costumer and quality org!!!

I have made many orders through trees.com and I will say they do not disappoint. From blackberries, blueberries, apple trees, peach trees to house plants and if there is any issue their costumer service team takes care of out in a timely manner!!!

27 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Trees.com

Antwoord van Trees.com

We appreciate you choosing us for so many of your plants. It’s great to know the quality has met your expectations and that our team has been responsive whenever an issue came up. Always feel free to reach out if you need any help!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

When I ordered my thujas from…

When I ordered my thujas from fastgrowing trees they came in beautiful.
I ordered hydrangeas and they have died.
I just ordered mission arborvates and 5 plants came in on their last life. They offered me 10% off that equates to 1 plant.
2 orders costin over 500 dollars is basically down the drown. I will absolutely use them no longer. What a shame.

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Trees.com

Antwoord van Trees.com

We’re sorry to hear how disappointing these recent orders have been, especially after having a good experience with your thujas in the past. We’d really like the chance to review what happened with the hydrangeas and Mission arborvitaes. We requested more information through Trustpilot but haven’t heard back yet. Please send us your order details there or contact us at (800) 973-8959 or support@trees.com so we can take another look.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Trees arrived broken and damaged

A previous order was to be corrected this go around and the customer service rep said lets do a gift card so you just quickly turn around to buy new trees with a new warranty. Sure enough new 6ft tall trees were damaged down to 3ft and now I can't do a full refund.

5 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Trees.com

Antwoord van Trees.com

We’re sorry for the trouble you’ve experienced with your order. A member of our leadership team has already been in touch and is handling your concerns directly. Please reply to their message if you need any further assistance.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer care.

I am extremely disappointed with my experience with Fast Growing Trees, particularly regarding their warranty policy and how it has been handled.

I placed my order on May 2, 2026, and received my plants on May 9. Unfortunately, some of the plants did not survive. When I contacted the company, I was told they would not cover them under the one-year guarantee because my order was placed before that guarantee went into effect.

What makes this especially frustrating is the timeline. Just seven days after my plants were delivered, I received an email from Fast Growing Trees advertising their one-year guarantee. In other words, I received my plants on May 9 and received their email promoting the one-year guarantee on May 16.

I understand that companies occasionally change their policies, but this feels particularly unreasonable. These are live plants, and it can take weeks or months to know whether a tree or shrub will successfully establish. My plants failed within the same growing season, yet because my order happened to fall immediately before this policy change, the company is unwilling to stand behind them.

I contacted customer service hoping they would recognize how close my purchase was to the change and extend the same courtesy to a customer whose plants had arrived only seven days before they began promoting the one-year guarantee. Instead, they chose to rely on the technical cutoff date.

I spent a significant amount of money expecting healthy plants and a company that would stand behind what it sells. I am very disappointed with how this was handled.

I would caution other customers to save screenshots of the warranty advertised when they order, as well as every confirmation and promotional email they receive. Based on my experience, I would not assume that Fast Growing Trees will stand behind a plant that fails, even when its warranty policy changes within days of your delivery.

5 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Trees.com

Antwoord van Trees.com

We’re sorry this experience left you feeling disappointed, especially after investing in several plants. We reviewed your case and confirmed that your order was covered by the 60-day Alive & Thrive Guarantee™ that applied at the time of purchase. By the time you reached out to us about the plants, that coverage had already expired. We completely understand why the email promoting our newer one-year guarantee made the situation feel even more frustrating. Our team is always happy to clarify anything further, and you can reach us at (800) 973-8959 or support@trees.com.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Healthy trees and great support.

Very healthy trees delivered fast and the level of ongoing customer service is absolutely fantastic. No matter what question I have about the health and care for my trees, they are there me.

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Trees.com

Antwoord van Trees.com

We appreciate your review. It’s wonderful to hear that your trees arrived in great shape and that our team has been helpful with your ongoing care questions. We're always here if you need any help!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customer service is exceptional

The customer service is exceptional. I received 3 baby green giants and one of them died within a few weeks. It was easy to get a replacement and the customer service was excellent

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Trees.com

Antwoord van Trees.com

Thank you for your kind words about our Customer Support team! We’re glad we could help with your trees! Do not hesitate to reach out again to us if you need anything!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Plants arrived in great condition

Plants arrived in great condition, very healthy. Priced reasonably. Website easily navigated. A great product.

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Trees.com

Antwoord van Trees.com

We’re happy to hear you had such a positive experience. Thank you for trusting us with your plants, and we hope you enjoy them for years to come!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Been a member since Fastgrowing Trees

Been a member since Fastgrowing Trees, now changed to Trees.com, actually better quality of plants arriving. Very happy with my replacement from Trees.com, thank you so much!

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Trees.com

Antwoord van Trees.com

It means a lot to have customers who have been with us for years. We’re glad you’ve been happy with the quality of your plants and that your replacement experience was a positive one. Thank you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Their plants and trees are healthy and…

Their plants and trees are healthy and some rare finds are sold by them. They analyze and give helpful advice on keeping the plant healthy should your plant have a issue.They do stand by their guarantee as well!you can spend a little more for a longer guarantee which really helps. Customer service is great as well.

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Trees.com

Antwoord van Trees.com

Thank you for taking the time to share this. We’re glad you’ve had positive experiences with our plants, our Customer Service team, and the added guarantee coverage options!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give you less than one star…

If I could give you less than one star I would. I spent 600+ dollars buying four trees and four bushes. All four bushes were basically root bound and completely dead upon arrival
Three trees were also root bound and limping along. I’m still not sure if they will survive and one tree was completely dead. It was a waste of 600+ dollars. I contacted you all with pictures descriptions of the problems and I was basically told that there was nothing that could be done. I will never use your company again nor would I ever recommend your company
I would have better luck going outside and picking up a dead branch and planting it

15 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Trees.com

Antwoord van Trees.com

We can understand why you’d be disappointed after receiving plants in that condition. We’d like the opportunity to review your order more closely and see what may still be possible. We requested more information through Trustpilot but haven’t heard back, so please contact us at (800) 973-8959 or support@trees.com.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never ever do business with these…

Never ever do business with these people!! They are not honest people. They tried bait and switch by selling me an expensive 6'-7' tree and delivering one that was barely 5' tall. I took a photo and shared it with them. At my insistence, they agreed to ship me a replacement.

This time, they shipped me a dead tree! When I asked for a refund they refused. First, they said their free 1 year warranty didn't cover the dead tree. (It did) By now I was demanding my money back and they were still refusing.

They the then told me that the dead tree wasn't really dead! I confirmed it was dead with a local gardener and again demanded my money back. They again refused to return my money even while politely thanking me for clarifying the situation.

Finally, I told them that I planned to lodge a complaint against trees.com with the Chamber of Commerce and with the California Consumer Protection Agency.

My money was refunded within an hour. Without a word.

Bad people.

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Trees.com

Antwoord van Trees.com

We’re sorry to hear how disappointed you were with your experience. Our team follows a standard process when reviewing each case so we can apply our policies consistently and determine the appropriate resolution. We’ve sent you an email with more information, so please have a look and reply if there’s anything else we can help clarify.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

⭐ **1 Star

⭐ **1 Star — Extremely frustrating experience with Trees.com’s “Alive & Thrive Guarantee”**

I have been a long-time Trees.com customer and have purchased numerous laurels from them over the years without any problems. Unfortunately, my most recent experience has been extremely disappointing.

I purchased five laurels in May 2026. Three of the five subsequently died, despite being planted in the same hedge, on the same watering schedule, and under the same conditions as more than 30 other laurels that are doing well. The affected plants initially turned yellow and eventually died. A scratch test confirmed there was no remaining green tissue.

I contacted Trees.com to make a claim under their **Alive & Thrive Guarantee**. Their AI customer-service representative asked for my order number, details about the plants, how they were cared for, symptoms, delivery date, etc. After going through all of this, the AI actually asked me whether I wanted a **replacement or store credit**. I selected replacement.

I was then transferred to a live representative, who told me the warranty had expired because my order was supposedly covered by a **60-day guarantee**.

This is where things became particularly frustrating.

The current Trees.com website clearly states that the Alive & Thrive Guarantee provides coverage for eligible live plants **“for one year from the date of delivery.”** I pointed this out to the representative and asked them to explain where the policy stated that my purchase was excluded from the one-year guarantee.

Their response was essentially that the website now says one year, but my order supposedly had a 60-day warranty because the policy was changed after I purchased.

If that is truly the case, customers should not be left to discover the distinction only after attempting to make a warranty claim. The website currently presents the guarantee as a one-year guarantee, while customer service is denying my claim based on an older policy that is no longer displayed.

Even worse, the AI representative led me through the entire warranty process and offered me the choice of a replacement before a human representative ultimately denied the claim.

Instead of honoring the guarantee or even attempting to find a reasonable solution for a long-time customer, Trees.com offered me a **30% discount on a future purchase**—after telling me they would not replace the three plants that died.

I am not asking for anything unreasonable. I am asking Trees.com to stand behind the guarantee they advertise and provide the replacement for the three dead laurels.

The entire experience has left me questioning whether the “Alive & Thrive Guarantee” is actually a guarantee customers can rely on when they need it.

**Long-time customer, first warranty claim, and this is how it was handled. Extremely disappointing.**

3 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Trees.com

Antwoord van Trees.com

We’re sorry this situation did not meet your expectations. Coverage through our Alive & Thrive Guarantee™ may vary depending on the plant or tree, and the applicable terms are typically shown when an order is placed and included in the order confirmation email. We can see that our team discussed the coverage for your purchase with you and offered an option. If anything remains unclear, please contact us again at (800) 973-8959 or support@trees.com and we’ll be glad to help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pink Lemonade Berry 3…

I purchased a Pink Lemonade Berry 3 gallon. When it arrived there were about 3 leaves that had rusted spots. I pulled those out. I thought nothing of it since the rest of the plant looked healthy. My husband and me went to Florida for vacation, my neighbor would come over and take care of watering our garden. She told us the plant was getting. When we return home that plant was filled with a fungus. We got in contact via email with this company. They gave us tips in how to care for the plant, a very expensive plant. Well, the plant has no leaves and whatever it had, it infected our two other Berry plants. They told they won't return our money and to wait for a year. We tried to respond but they have our email address blocked. Buy from this company at your own risk.

26 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Trees.com

Antwoord van Trees.com

We’re very sorry for the trouble you’ve had with the plant and understand how concerning it must have been to see your other berry plants affected. We requested more details through Trustpilot so we could take a closer look, but we haven’t received a response. We also want to clarify that blocking customer email addresses is not part of our support process. Please contact us directly at (800) 973-8959 so our team can review this for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer Service really took care of…

Customer Service really took care of me! From contacting me when I accidentally shipped to the wrong address and when missing one tree in my order. My trees came perfectly packaged and beautiful.
I am very pleased!

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Trees.com

Antwoord van Trees.com

We appreciate you taking the time to share this. We’re glad our team could help resolve the issues with your order and that your trees arrived looking beautiful!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality company

Good interaction with staff. Timely communication is great.

31 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Trees.com

Antwoord van Trees.com

We’re sorry the tree did not arrive in the condition you expected and that you were unhappy with the outcome. The Alive & Thrive Guarantee™ covers eligible plants with a one-time replacement or a credit when a replacement is not available, but it is not a money-back guarantee. We’ve reached out to you by email, so please check your inbox and reply to our message if you have any additional questions.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered 4 Sensational lavender plants…

I ordered 4 Phenomenal lavender plants (1 gal) and 1 organic everbearing raspberry plant. Due to the shipping company placing them at an angle when delivered some of the plants came out of their pots. I quickly got them put back in and planted them right away. One lavender plant died and I requested a replacement. As soon as more stock came in they sent it out to me. Overall pleased with my plants. Customer service was helpful. Delivery is pretty quick.

15 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Trees.com

Antwoord van Trees.com

We’re happy to hear that you were pleased with your plants overall and that our team was helpful when you needed a replacement. We’ll also pass your feedback about the delivery along to the carrier. Don't hesitate to contact us anytime if you need any help!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Loyal longtime customer

I have used this company for years and never had a bad experience. Big healthy plants and if something goes wrong the problem is immediately fixed with no hassles. The customer service department is knowledgeable about the trees and other plants and very helpful is making sure you get what you wanted at a great price with big and healthy plants. I have made numerous purchases over the years and have always felt good about the plants I got and the money paid. I love the excitement of waiting for the delivery of beautiful strong fresh plants to get planted in my yard.

30 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Trees.com

Antwoord van Trees.com

Thank you for your continued support! It’s great to hear that you’ve always felt good about the quality, value, and care you receive with each order.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Trees arrived dead and they strung me…

Trees arrived dead and they strung me along till after warranty period was up and then offered a discount for replacements. What a joke. They even changed the name of the company to try and rebrand.

31 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Trees.com

Antwoord van Trees.com

We’re sorry to hear that you’re unhappy with your experience. We reviewed the information available on your account and found that your next contact with us regarding the trees was approximately two years later. Our team has since explained the timing and available resolution. If there are earlier communications under another phone number or email address, please let us know so we can review them for you. Our team can be reached at (800) 973-8959 or support@trees.com.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Staff was very helpful and gave me…

Staff was very helpful and gave me advice on whether further pruning was needed. The plants arrived in good shape (Japanese maples) and I am looking forward to planting them when the weather cools a bit.

31 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Trees.com

Antwoord van Trees.com

We’re happy to hear your Japanese Maples arrived safely and that our team could help with your pruning questions. Thank you for taking the time to share your experience!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer