Remington UK Reviews 

365
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Eduard was very helpful - providing clear instructions on what he needed to be able to help me with my faulty item issue. When it was resolved the information was clear on my replacement delivery and... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

⭐⭐⭐⭐⭐ I had an excellent experience with Remington customer service. I contacted them because my hairdryer had developed a fault, and they dealt with my issue quickly and professionally. They arra... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sent me the wrong product. Their customer service responses are slow and look canned responses that do not follow any logic. They asked me if I wanted a collection of the wrong product, I said yes, an... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After contacting customer services, my problem was sorted quickly, each stage was explained, with speed and clarity. I was most impressed, and can't praise them enough. Also most impressed with deliv... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Beauty en welzijn

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Since starting out in New York in 1937, we have had one sole aim – to help you look and feel great. Festival PROluxe Comp T&C’s 👉 https://t.co/kJTPDCnQXT


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

365 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(365)

118 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sebastian gave me outstanding customer…

Sebastian gave me outstanding customer service

14 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Remington UK

Antwoord van Remington UK

Dear Robin,

We really appreciate your kind words in your review.

Best regards,
Remington Trustpilot Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sent me the wrong product

Sent me the wrong product. Their customer service responses are slow and look canned responses that do not follow any logic. They asked me if I wanted a collection of the wrong product, I said yes, and they sent me a label and told me to go drop it off....

9 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Remington UK

Antwoord van Remington UK

Hi Luca Richiardi,

We’re sorry to hear about your experience. Your feedback is important to us, and we’d like to make things right. Please contact us at productsupport@as.russellhobbs.co.uk so we can discuss this further and find a solution.

Best regards,
Remington Trustpilot Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I want to tell you how bad your razors…

I want to tell you how bad your razors are Not how good your silly web sight is.
i have one of your useless products, i could get a closer shave with a freekin` milk bottle!!

18 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Remington UK

Antwoord van Remington UK

Hi Christopher Stothard,

We’re truly sorry to hear about your experience. Your satisfaction is our priority, and we’d like to make it right. Please contact us at productsupport@as.russellhobbs.co.uk to discuss how we can improve your experience.

Kind regards,
Remington Trustpilot Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you Eduard

Eduard was very helpful - providing clear instructions on what he needed to be able to help me with my faulty item issue. When it was resolved the information was clear on my replacement delivery and customer rights.

7 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Remington UK

Antwoord van Remington UK

Hi Mrs E,

Thank you for sharing your positive experience with Remington by leaving a 5 star review.

Best regards,
Remington Trustpilot Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Faulty straighteners

Faulty straighteners, numerous e mails..no replies...told to cut cord and take picture which i sent....months ago.....still no replacement...shocking customer service !!

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Remington UK

Antwoord van Remington UK

Hi Linda Reid,

We’re sorry to hear about your experience. Your feedback is important to us, and we’d like to make things right. Please contact us at productsupport@as.russellhobbs.co.uk so we can discuss this further and find a solution.

Best regards,
Remington Trustpilot Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Really bad choice

Really bad choice. Every time I remove the blades for cleaning and put it back on the razor, it stops functioning at random. Namely, the razor may re-start to work immediately but it may also stops functioning for a couple of hours. Which is definitely annoying.

3 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Remington UK

Antwoord van Remington UK

Hi Luca Galimberti,

We’re sorry to hear about your experience. Your feedback is important to us, and we’d like to make things right. Please contact us at productsupport@as.russellhobbs.co.uk so we can discuss this further and find a solution.

Best regards,
Remington Trustpilot Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had excellent experience

⭐⭐⭐⭐⭐
I had an excellent experience with Remington customer service. I contacted them because my hairdryer had developed a fault, and they dealt with my issue quickly and professionally. They arranged for a replacement to be sent, which I really appreciated.

A special thank you to Sebastian, who was extremely helpful throughout the process. He was friendly, understanding, and kept everything simple and hassle-free.
It's refreshing to receive such great customer service these days. I would highly recommend Remington and their support team. Thank you again! 😊

25 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Remington UK

Antwoord van Remington UK

Dear Marita,

We really appreciate your kind words in your review.

Best regards,
Remington Trustpilot Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cosmin 5*****

Cosmin - 5*****

Very professional - has patience and amazing customer service skills. Products are good quality and well priced.

22 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Remington UK

Antwoord van Remington UK

Hi Massimo Berardi,

Thank you for sharing your positive experience with Remington by leaving a 5 star review.

Best regards,
Remington Trustpilot Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Excellent customer service

16 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Remington UK

Antwoord van Remington UK

Dear TAS,

We really appreciate your kind words in your review.

Best regards,
Remington Trustpilot Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My Remington shaver developed a problem under Warrenty

My Remington shaver developed a charging problem at just over a year old, as it came with a 2 plus 1 year extended warranty i contacted Amazon where it was purchased from. Amazon customer services were basically very unhelpful kept me on the phone for ages going round the houses would not offer a replacement or a refund. Contacted Andrei at Remington customer service who could not be more helpful and understanding. explained the fault, sent product pictures and proof of purchase,received email back offering a choice of replacement from their website as the same shaver was discontinued. Advised replacement was dispatched. Excellent customer service from helpful and understanding staff, who put the customer first. Thank you

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Remington UK

Antwoord van Remington UK

Hi Malcolm,

Thank you for sharing your positive experience with Remington by leaving a 5 star review.

Best regards,
Remington Trustpilot Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was very easy to reach the Remington…

It was very easy to reach the Remington Team. They understand my problems after asking the right questions. The problems were solved very quickly.

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Remington UK

Antwoord van Remington UK

Dear Nelly Gonat,

We really appreciate your kind words in your review.

Best regards,
Remington Trustpilot Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

How After Sales Should be!

You never know how good a company really is until something goes wrong.

I was blown away by the level of after sales care from Remington. I’ve used my RX7 shaver pretty much every day for around 2 and a half years. When it stopped working as it should, I contacted Remington to explain that although the warranty is 2 years, I believe it should last longer.

The reply was quick and excellent - they pointed out that I registered the purchase with them online and so qualified for an extra year of warranty. They asked for a short video showing the fault, which I did, then within a week they sent me a new unit. No messing around asking me to send the old one back, they just asked that I recycle it locally.

It’s almost a side note that the RX7 is by far the best shaver I’ve used on my dome, cutting way closer to the wood than the latest Philips one or the Pitbull Platinum - I returned both of those as I found them to be vastly inferior.

Remington is a shining light of what customer service should be, and I’m supremely grateful.

2 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Remington UK

Antwoord van Remington UK

Hi Nik,

Thank you for sharing your positive experience with Remington by leaving a 5 star review.

Best regards,
Remington Trustpilot Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My Straighteners had stopped working.

My Straighteners had stopped working.
I spoke with Sebastian M today, he was very polite and helpful.
He sorted everything out no problem.
Excellent customer service.
Thank you Sebastian!!

2 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Remington UK

Antwoord van Remington UK

Hi Patricia Holmes,

Thank you for sharing your positive experience with Remington by leaving a 5 star review.

Best regards,
Remington Trustpilot Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

After 2 weeks no refund in spite of…

After 2 weeks no refund in spite of cancelling order within 1 hour

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Remington UK

Antwoord van Remington UK

Hi David,

We’re sorry to hear about your experience. Your feedback is important to us, and we’d like to make things right. Please contact us at productsupport@as.russellhobbs.co.uk so we can discuss this further and find a solution.

Best regards,
Remington Trustpilot Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Problem sorted super quick

Quick reply to problem
Straighteners stopped working but after sending in details/ video they are being replaced. Great service.
Used to work selling electrical Remington a good brand.

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Remington UK

Antwoord van Remington UK

Dear Susan Bradley,

We really appreciate your kind words in your review.

Best regards,
Remington Trustpilot Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy and straightforward very fast…

Easy and straightforward very fast turnaround

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Remington UK

Antwoord van Remington UK

Dear Guy Calve,

Thank you for taking the time to provide feedback on your recent experience with Remington.

Best regards,
Remington Trustpilot Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful staff on the helpline

The replacement part I needed for a razor was constantly shown as 'out of stock' on the website. But on contacting the helpline, the staff were really helpful in tracking down a supply in the stores, and then enabling me to make an immediate purchase.

28 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Remington UK

Antwoord van Remington UK

Hi Colin Griffin,

Thank you for sharing your positive experience with Remington by leaving a 5 star review.

Best regards,
Remington Trustpilot Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Customer Service

The straighteners I had purchased from Remington broke after 2 years use. There was a 3 year guarantee and I was dubious about it being valid given the straighteners were only £34.99 (excellent straighteners), however after sending details plus a video I was advised they would send a replacement pair and for me to dispose of the old ones. Excellent customer service. I would add I also have had other straighteners before which were significantly more expensive but these ones are better!

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Remington UK

Antwoord van Remington UK

Hi Pauline,

Thank you for sharing your positive experience with Remington by leaving a 5 star review.

Best regards,
Remington Trustpilot Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Trimmer not working on F6 razor

I had an F6 razor, The trimmer stopped working within the guarantee period. Remington sent me a replacement. The trimmer on the second trimmer stopped working. I returned both razors to Remington for inspection. I was told the trimmers were working. I assumed that they had repaired them. Upon return neither trimmer worked!!! I contacted Remington and complained. They had the gall to say that they checked with their inspection team and the results stand. In other words the trimmers are working. This is patently false and I do not understand how an inspection report which is obviously wrong can be allowed to stand. I am seeking to take the matter further but the attitude of the team that did not do their job properly and then deny any fault reflects very poorly on Remington as a firm and although I like their razors and have used them for over twenty years when I buy another razor I will look to other makes. A lost customer

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Remington UK

Antwoord van Remington UK

Hi Stephen Mummery,

We’re sorry to hear about your experience. Your feedback is important to us, and we’d like to make things right. Please contact us at productsupport@as.russellhobbs.co.uk so we can discuss this further and find a solution.

Best regards,
Remington Trustpilot Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy and straightforward

Easy, straightforward communication, response quickly to any questions asked.

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Remington UK

Antwoord van Remington UK

Hi Shelvin,

Thank you for sharing your positive experience with Remington by leaving a 5 star review.

Best regards,
Remington Trustpilot Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer