We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve gotten contacts once and they were the black style and they were so comfy and when they expired I just had to get more! Their prices are amazing and the contacts are so easy to put in and feels l... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceeded my expectations! In terms of the contacts themselves they are prescription accurate (in that I can see properly, not the case for some other online providers' contacts) and of very good qua... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best colored contact lens provider I've ever dealt with. Customer service is amazing, and they are the only ones I've dealt with where the lenses are exactly as advertised. My eyes are so dark they're... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

EXACTLY AS DESCRIBED 🤗!!! MY DEEP DARK BROWN EYES DIDN'T CHANGE THESE FANTASTIC TWILIGHT YELLOW 🤩!!! SUPER COMFORTABLE TO WEAR 😉!!! THEY DIDN'T JUST BRIGHTEN MY EYES 😃 THEY BRIGHTENED MY DAY 😇!... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Gezondheid en medisch

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Best and natural Unico color colored contacts, explore wide variety of circle lenses and color contacts in non-prescription and prescription at unicoeye.com


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unicoeye took my money and I never received my merchandise

These people swear that they sent me my merchandise and I never received it and then I’m asking them where they sent it to and they still won’t answer my question. They are very unprofessional- I know that they’re merchandise is insured they should be trying to help me. They won’t even answer the question where they sent it to. They just keep telling me it was delivered and I was there the day. They said it was delivered, and it never came. So basically, they ripped me off. Be careful with these people.

14 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Unicoeye

Antwoord van Unicoeye

Dear ,

I'm really sorry to hear about your experience. We want to make this right for you. Could you please contact us directly with your order details? We'd like to send you a replacement and ensure everything goes smoothly.

We're committed to ensuring our customers don't experience any loss, and we believe communication can resolve any issue. I've reached out to you via email. If you have any concerns or questions, feel free to contact us at service@unicoeye.com or call us at 1 (727) 201-1781.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,
The Unicoeye Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam, scam ,scam

Unfortunately I placed an order on 8/9/24 before reading all of these reviews. I contacted them in Sept and was also told "pre-sale items take longer". I understand that however, the website stated 10-20 business days. It is now 10/19 and it has clearly been a lot longer. I have emailed them for a refund and called their contact # which I can only leave a message with. This site is a total scam and I just want my $ back.

19 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Unicoeye

Antwoord van Unicoeye

Hello ,

Thank you for your feedback. We appreciate your patience and understanding.

We've been in touch via email to offer an exchange option, and we apologize if our phone lines were busy when you called. We have responded to your email and are here to help.

If you're not satisfied with the product once it arrives, we will gladly process a refund for you. We are committed to ensuring our customers don’t experience any loss, and believe communication can resolve any issue. I’ve reached out to you via email. If you have any concerns or questions, feel free to contact us at service@unicoeye.com or call us at 1 (727) 201-1781.

Best regards,
The Unicoeye Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the exotic colors

I love the exotic colors, the blends and look of the contacts.....and they arrived pretty quickly.....great company!
Highly recommend

18 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Unicoeye

Antwoord van Unicoeye

Dear valued customer,

Thank you for your wonderful review! 😊 We're delighted you love our exotic colors and blends.

We're glad the contacts arrived quickly and met your expectations. 👀✨ Your recommendation means a lot to us!

We appreciate your support and look forward to serving you again!

Best regards,

Customer Service Team 🌟

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM SCAM SCAM

I have been waiting over 30 days for my order. I haven't even received any tracking information! I contacted customer service and they said that pre- sale items were supposed to ship on Sept. 18th. Well today is the 25th and I still don't have any tracking information. I actually made the mistake of placing 2 orders so I asked to be refunded for one of them since I had to wait so long to get them. They promised a refund for one order but I haven't gotten my refund in addition to not showing any signs of actually sending me my other order. These are prescription lens so I am very upset about this as I need my lens to actually SEE!

20 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Unicoeye

Antwoord van Unicoeye

Hello Wilma,

Thank you for your patience and feedback. We understand your frustration with the wait time.

As your order was for a pre-sale item, the waiting period is indeed a bit longer. After our phone conversation, we have processed a refund for you. The refund will take 3-5 business days to be credited to your account, so please rest assured that it will arrive. We are committed to ensuring our customers don’t experience any loss and believe effective communication can resolve any issue.

I’ve also reached out to you via email. If you have any further concerns or questions, please feel free to contact us at service@unicoeye.com or call us at 1 (727) 201-1781.

Best regards,
The Unicoeye Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have been waiting about a month.And I…

I have been waiting about a month.And I still have not gotten my contacts.Do not order from them!

10 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Unicoeye

Antwoord van Unicoeye

Hello Pamela,

Thank you for your patience and feedback. We understand your frustration with the wait time.

As your order was for a pre-sale item, the waiting period is indeed a bit longer. Checked on your package, and it has now arrived at the post office. I’ve expedited the process with our logistics partner, and you should receive your package within the next one to two days. We are committed to ensuring our customers don’t experience any loss, and believe communication can resolve any issue. I’ve reached out to you via email. If you have any concerns or questions, feel free to contact us at service@unicoeye.com or call us at 1 (727) 201-1781.

Best regards,
The Unicoeye Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This company is great for eye contacts

This company is great for eye contacts! The quality is very good and didn't bother my eyes at all. At first I got a notification that my order could not be delivered even though it showed me it was already in town. I emailed them and Eva got back very quick! She was interested in what the issue was and willing to help right away:)

21 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Unicoeye

Antwoord van Unicoeye

Dear valued customer,

Thank you for your fantastic feedback! 😊 We're thrilled you're happy with the quality of our contacts.

We're glad Eva could quickly resolve your delivery issue. 📦✨ Your satisfaction is our top priority, and we're always here to help!

Thank you for choosing us for your eye contacts needs!

Best regards,

Customer Service Team 🌟

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customer service dept is great! Eva was a delight to correspond with!

The customer service dept is great! I had an inexpensive order that I placed. It slipped my mind and realized almost 3 months later that I never received my order. Upon checking into it I realized I made a mistake when I entered my address. Product had been sent back. I had sent an email with my correct address. Honestly, I wasn't expecting a reply since my order was 3 months prior. To my surprise, Eva from customer service had replied. She had reached out to management and was able to make an arrangement to have my order shipped out to me. Even though my order was more than likely a loss on their part, they made sure to take care of me as they would've someone that placed an expensive order.

1 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Unicoeye

Antwoord van Unicoeye

Dear valued customer,

Wow! Thank you for sharing your amazing experience with our customer service team! 😊

We're thrilled that Eva and our management could resolve your issue, even after three months. 🌟 Your satisfaction is important to us, regardless of order size.

We truly appreciate your understanding and kind words. Thank you for choosing us!

Best regards,

Customer Service Team 💖

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A++++++++

So far the ordering process online has been super easy & the reps are AWESOME, very helpful, & friendly.
A++++++

3 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best brand for contacts ever!

The best brand for contacts I have saw!! The prices are affordable compared to these other brands selling for 40-100 dollars! The package arrived on time without any disfigurements to the box or product. The contacts were beautiful and the best part was by far the customer service! Who cleared up any questions I had and went out of their way to help me and I was just a first time customer!

17 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love this company!

I love this company!! U have so many options to choose from, delivery is quick & any issue I've had they have resolved it.no questions asked! I've told everyone about Unicoeye ...totally recommend!!

24 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love love love this company!

Love love love this company!! Lenses are great. Although I notice colored prescription lenses not as available as they used to be. Colors are sold out. Need more to choose from in prescription. Still love ❤️ you!

3 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

#1 Service and Products

Fantasy Sandy Brown, I'm in love. I have order a few colors. They are comfortable and look natural. I can wear them for hours. Thank you Ms./Mrs./Miss./Mr. Eva and the customer care team for answering my questions and making changes for me. Also, I was still able to receive my order fast.
Thank you

17 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Colors!

Colors!! I love all the colors!!
My package got lost. I emailed them. Eva got my problem fixed right away!! One of the colors I picked was out of stock she told me to pick out a new one no extra charge. Now they are on the way!! Can't wait to get them!!!

31 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I always purchase my color contacts…

I always purchase my color contacts from them. They are great quality at a very affordable price. Their customer service is exceptional as well. I had an issue with one of my orders that was quickly resolved. Definitely recommend!

9 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Received 1 pair

Received 1 pair. 3 pair supposedly in local warehouse for a week???? The rest supposedly still processing for last 2 weeks???? I think I got scammed.

5 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Unicoeye

Antwoord van Unicoeye

Hello T,

Thank you for your feedback.

To assist you further, could you kindly provide us with your order number? This will allow us to verify your order details and swiftly work towards a resolution.

Please rest assured that we uphold our promise to ship and deliver orders within the stipulated timeframe. In the unlikely event that an order is not shipped, we will issue a full refund to the customer.

If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us at service@unicoeye.com or call us at 1 (727) 201-1781. Your satisfaction is our utmost priority, and we are here to support you every step of the way.

Once again, I apologize for any inconvenience this may have caused. Please do not hesitate to get in touch if you have any further questions or concerns.

Best regards,

Unicoeye

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Fast delivery wrong items!😒Things in…

Fast delivery wrong items!😒Things in life could be worst!wont send back costly and too much troubles!

22 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Unicoeye

Antwoord van Unicoeye

Hello Donna,

I'm very sorry to hear that you've received an incorrect product. I understand how disappointing this can be and I apologize for any inconvenience caused.

Could you please provide more details about the product you received?Please provide the pictures of the items, the label of the box and the label of the courier bag. If there has indeed been a mistake, we are committed to making it right for you.

Please rest assured that we will replace the correct item. Your satisfaction is our utmost priority, and we appreciate your patience and understanding in this matter.

Once again, I apologize for any inconvenience this may have caused. If you have any questions about the order, please contact our customer service e-mail: service@unicoeye.com

Sincerely,
Unicoeye

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I get many compliments on how beautiful…

I get many compliments on how beautiful my eyes are. They look completely natural and they are a few shades lighter than my natural color. I wear pure Amber. I will always buy them, I have other colors that are similar and they all look wonderful

10 januari 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer