Wat een geweldige lieve mensen
Wat een geweldige lieve mensen. Ik had perongeluk een levis broek in de retour zak gedaan aan uniqlo. Wij dachten die zien we nooit meer terug!! VANDAAG DING DONG en wat een blijdschap ze hebben netjes de broek terug gestuurd wat een service en wat lief er bestaan nog eerlijke lieve mensen 🙏🙏🙏🙏 Dank jullie wel medewerkers van Uniqlo dikke 10







