Slechte ervaring
Helaas kan ik dit bureau niet aanbevelen. Hoewel de start van ons project prima verliep, kelderde de kwaliteit en de projectvoering volledig nadat we halverwege werden overgezet naar een (deels) nieuw team. Afspraken werden niet nagekomen en deadlines werden herhaaldelijk overschreden.
Toen ik dit aankaartte in een evaluatiegesprek (waarbij onze eigen projectmanager overigens niet kwam opdagen), kreeg ik te horen dat ze 'niet iedereen Premier League-kwaliteit kunnen bieden' en dat er nu eenmaal een verschil is tussen junioren en senioren. Een zeer bijzondere uitspraak als je als klant betaalt voor een professioneel resultaat.
Ondanks de overduidelijke terugval in kwaliteit en service, was er geen enkele bereidheid tot een (gedeeltelijke) restitutie of een passende oplossing. Erg jammer van de investering.

Antwoord van Urban Heroes

